[FWD] [A6 C4 Avant] Wymiana Amortyzatorów

Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

[FWD] [A6 C4 Avant] Wymiana Amortyzatorów

Post autor: Ruski »

Panowie mam wielki problem w VW odkręcanie amora z tyłu było w środku w aucie natomiast w Audi poodkręcałem z tyłu plastiki i nie widzę nigdzie dojścia do amortyzatora od środka natomiast w nadkolu zauważyłem trzy śruby przykręcone do budy które trzymają talerz z amortyzatorem lecz są one tak zardzewiałe ze boje się ze je ukręcę przy odkręcaniu mógł by mi ktoś streścić wymianę z tyłu bo z przodu ogarniam wszystko ma miękko lecz tył jest dla mnie wielką niewiadomą naprawdę pomocy !!!
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

tak to te trzy nakrętki śruby są w bude w spawane, od środka nie ma szans ja miałem zardzewiałe mocno ale psikasz odrdzewiaczem dzien przed i git tylko dokrecając urwałem jedną ale na dwóch sie trzyma bo buda dociska cieżarem także git
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

chmieliniak, oj.....a nie przyszlo ci do glowy zdjac amora i sprobowac albo przewiercic do budy albo chociaz wspawac druga srube?tu nie chodzi o docisk do nadwozia ale w ekstremalnej sytuacji wyrwie ci dwie sruby szybciej niz 3...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

no w sumie tak bede musiał zrobić :mrgreen:
maciej15
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wejherowo

Post autor: maciej15 »

dokladnie jak napisal Butterbean na postoju dociska a w trakcie jazdy przez chopke lub po nie rownej drodze trzyma bude takrze radzilbym to zrobic bo mozesz narobic sobie wiecej balaganu niz brak jednej sroby
Audi 100 C4 2.5TDI AAT
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

Dotknął mnie ten sam problem, myślałem że szybko wymienię dziś amorki z tyłu a tu lipa :/ Jednego gwintu już nie było, reszta nakrętek jest w rozsypce więc nawet nie zaczepiałem. Jestem zmuszony oddać to do mechanika :/ I tak chciałbym zapytać czy te gwinty były wspawane? Czy są na wylot, że można śrubę wstawić?
Byłem dziś w warsztacie po drugiej stronie ulicy, to mi zaproponowali że wytną blachę od strony bagażnika i wstawią takie zwykłe śruby :/ To można tak? ;p
Co najlepiej z tym zrobić żebym czuł się bezpiecznie? ;p
mastah22
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 68
Rejestracja: 2012-07-02, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kietrz-opolskie

Post autor: mastah22 »

Jak mus to mus, lepiej wyciac okienko w blasze i wspawac od góry wiercac w miejscu urwanej szpilki niż na pałe wspawywać szpilke od spodu gdzie miejsca na dokladny spaw jest niewiele...

I tak nie bedzie ubtku blachy bo wyciete okienko wspawaja z powrotem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”