[FWD] nowe tarcze + klocki - kilka pytań
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
[FWD] nowe tarcze + klocki - kilka pytań
Witam,
nie pozostaje mi nic innego tylko w najbliższym czasie zainwestować w tarcze + klocki. jezdze AAT na wtryskach 0,216. czasem, nie powiem, troszke chcialbym wiekszej sily hamowania ale dramatycznie nie jest.
czy mozna do c4 założyc jakieś większe tarcze? 312 mm? rozumiem ze musiałbym zmienic zacisk i jarzmo i tyle?
do tego nowe tarcze 312 i klocki tez do tych tarcz czy jak to wyglada?
proszę o informacje !
nie pozostaje mi nic innego tylko w najbliższym czasie zainwestować w tarcze + klocki. jezdze AAT na wtryskach 0,216. czasem, nie powiem, troszke chcialbym wiekszej sily hamowania ale dramatycznie nie jest.
czy mozna do c4 założyc jakieś większe tarcze? 312 mm? rozumiem ze musiałbym zmienic zacisk i jarzmo i tyle?
do tego nowe tarcze 312 i klocki tez do tych tarcz czy jak to wyglada?
proszę o informacje !
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Tak można zmienić heble min. na takie z c5 przedliftowej 312mm na żeliwnej zwrotnicy. Też przymierzam się do takiej operacji w swojej c4órce No tylko u mnie najgorszy możliwy scenariusz - tarcze niewentylowane. Ty widzę masz 100 więc u Ciebie pewnie podobnie ale jeżeli nie to wymiana zacisków cię ominie - w wentylach 288 są takie same jak w 312. W moim wypadku trzeba również je wymienić (tarcze wentylowane są dużo grubsze od litych).
Coby nie było graty mam już zakupione - czyli zaciski, tarcze, jarzma i klocki. Czekam tylko na chwilę czasu i będę zmieniać Coś takiego dorwałem:
http://olx.pl/oferta/jarzma-tarcze-kloc ... 1bd2c176cf
Co prawda jakoś nie jestem przekonany do tych nawiercanych i nacinanych tarcz ale brałem co było. Co najważniejsze tarcze prawie nówki, klocki zresztą też (nawet 2 zestawy dostałem) i co najważniejsze zaciski po regeneracji
PS. Niby mam tylko AARa pod maską ale już hebelki zdążyły mnie zawieść... przed skrzyżowaniem - co prawda miałem więcej szczęścia niż rozumu ale lepiej dmuchać na zimne
Coby nie było graty mam już zakupione - czyli zaciski, tarcze, jarzma i klocki. Czekam tylko na chwilę czasu i będę zmieniać Coś takiego dorwałem:
http://olx.pl/oferta/jarzma-tarcze-kloc ... 1bd2c176cf
Co prawda jakoś nie jestem przekonany do tych nawiercanych i nacinanych tarcz ale brałem co było. Co najważniejsze tarcze prawie nówki, klocki zresztą też (nawet 2 zestawy dostałem) i co najważniejsze zaciski po regeneracji
PS. Niby mam tylko AARa pod maską ale już hebelki zdążyły mnie zawieść... przed skrzyżowaniem - co prawda miałem więcej szczęścia niż rozumu ale lepiej dmuchać na zimne
Ostatnio zmieniony 2014-10-30, 23:25 przez deep, łącznie zmieniany 4 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
hubos21, Co masz na myśli z tym wyrzuceniem Vaccum? Możesz rozwinąć, bo szczerze mówiąc pierwsze słyszę
PS. A i jakby co to numer potrzebnego jarzma pod 312mm to 451
W wypadku gdy posiadamy 288 wentylowane to zaciski i klocki zostają W przeciwnym razie trzeba je zmienić. No i wiadomo będzie potrzebna też Ci tarcza odpowiedniego rozmiaru i to chyba na tyle
PS. A i jakby co to numer potrzebnego jarzma pod 312mm to 451
W wypadku gdy posiadamy 288 wentylowane to zaciski i klocki zostają W przeciwnym razie trzeba je zmienić. No i wiadomo będzie potrzebna też Ci tarcza odpowiedniego rozmiaru i to chyba na tyle
Ostatnio zmieniony 2014-10-31, 12:24 przez deep, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Wtedy będzie lepiej hamować? Masz może jakiś link z forum? Chętnie bym o tym poczytał, a niestety w google nie mogę nic znaleźć.
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 10:15 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
sprawdź czy ją masz bo raz, że nie wszystkie 2.3 chyba miały a dwa, że dużo ma usunięte
najpierw zmień przedni zestaw, który kupiłeś bo zwiększenie średnicy tarczy poprawi u Ciebie hamulce bardzo, tym bardziej, że masz lite tarcze jeszcze
najpierw zmień przedni zestaw, który kupiłeś bo zwiększenie średnicy tarczy poprawi u Ciebie hamulce bardzo, tym bardziej, że masz lite tarcze jeszcze
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 18:31 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Nie no vaccum mam na pewno Ostatnio je nawet rozbierałem i uszczelniałem bo mi z niego olejem rzygało. Ale kurde ni cholery nie mogę znaleźć żadnych info na ten temat w googlu. Zarzuć jakimś kompendium wiedzy
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 18:04 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
deep nie ma żadnej filozofii, po prostu chodzi o to, żeby mieć tylko podciśnienie z kolektora bez pompy Vaccum, bo ona może być nieszczelna, niesprawna i zobaczyć, czy bez niej jest różnica czy nie, sprawdzić zaworek zwrotny, w AARze podciśnienie idzie i z kolektora i z vaccum przez trójnik jak dobrze jeszcze pamiętam, nie wiem dlaczego w C4 tylko AAR ma pompę podciśnienia reszta benzyniaków nie ma
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 18:31 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Danielloo
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-11-04, 22:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
mechaniczny wtrysk byłby za czuły na takie skoki podciśnienia stąd dodatkowa pompahubos21 pisze:deep nie wiem dlaczego w C4 tylko AAR ma pompę podciśnienia reszta benzyniaków nie ma
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 19:19 przez Danielloo, łącznie zmieniany 1 raz.
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Przecie są też inne benzyniaki mechaniczne na kjetronicu
A o jakieś info pytam po prostu, bo chciałbym poczytać opinie po takiej operacji, ewentualne za i przeciw itp itd. Czyli co odłączam wąż od vaccum i podpinam pod kolektor i to wszystko? Po tym wszystkim w teorii hample powinny lepiej łapać?
A o jakieś info pytam po prostu, bo chciałbym poczytać opinie po takiej operacji, ewentualne za i przeciw itp itd. Czyli co odłączam wąż od vaccum i podpinam pod kolektor i to wszystko? Po tym wszystkim w teorii hample powinny lepiej łapać?
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 19:54 przez deep, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
deep zerknij pod maskę, tam wąż od kolektora idzie do serwa przez trójnik który łączy się chyba z vaccum, już nie pamiętam ile lat temu ostatni raz zaglądałem pod maskę w 2.3 dlatego jak tak będzie to odepnij wąż z pompy i go zaślep, może coś się zmieni a może nie, załóż najpierw te 312, zmień płyn i zerknij na tylne zaciskideep pisze:Przecie są też inne benzyniaki mechaniczne na kjetronicu
A o jakieś info pytam po prostu, bo chciałbym poczytać opinie po takiej operacji, ewentualne za i przeciw itp itd. Czyli co odłączam wąż od vaccum i podpinam pod kolektor i to wszystko? Po tym wszystkim w teorii hample powinny lepiej łapać?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT