Otoz zwiazku z tym ze komputere wyswietlil mi bład ruchu iglicy bodajze 00542 , a wiec do rzeczy co byscie proponowali regeneracje wtryskiwaczy całość czy zmiane na wtryskiwacze 0.216 na nowe , no i po wymianie wtryskiwaczy trzeba ustawiac kat wtrysku?
ile takie regenerowane wtryski zrobia km ? ,
kogo byscie mogli polecic aby to było zrobione fachowo jestem z Gdańska
pytanie drugie wiem ze wtryskiwacz sterujacy jest walniety objawy lekkie falowanie obrtow sa to wartosci 20-30 obrotow no jak bylem pod kompa to skacząca dawka paliwa sa to wartosci 0,05 mg srednio na cylinder ,Auto normalnie pali przyspiesza normalnie sie zachowuje nie kopci, no i pytanie jest takie czy moga byc jakies powazniejsze skutki ? czy mozna z tym jezdzic i sie nie przejmowac czy lepiej zrobic ?
[A6 C4 2.5 TDI AEL] Wtryskiwacze
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Nowe 216 nic nie zmienia bo w AEL jest 210. Pewnie mała korekta będzie potrzebna, zależy od zużycia twoich końcówek.dawid89 pisze:zmiane na wtryskiwacze 0.216 na nowe , no i po wymianie wtryskiwaczy trzeba ustawiac kat wtrysku?
Jak na końcowkach BOSCH i dobre paliwo to z 500 000dawid89 pisze:ile takie regenerowane wtryski zrobia km ?
Tym nie naprawisz wtrysku sterującego (nie da się), tylko nowy (za milion $) albo sprawna używka.dawid89 pisze:a wiec do rzeczy co byscie proponowali regeneracje wtryskiwaczy całość
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
no to lepiej opłaca mi sie załatwic sprawna uzywke jesli chodzi o wtrysk sterujacy dobrze rozumiem ?
i czy przy wymianie tego wtrysku sterujacego trzeba cos ustawiac ?
no i pytanie czy moga byc jakies skutki przy objawach o ktorych napisałem
i czy przy wymianie tego wtrysku sterujacego trzeba cos ustawiac ?
no i pytanie czy moga byc jakies skutki przy objawach o ktorych napisałem
Ostatnio zmieniony 2014-10-29, 17:40 przez dawid89, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
dawid89, Po pierwsze to sprawdź czy rzeczywiście wtrysk sterujący jest zepsuty, w łapkę bierzemy miernik, i mierzymy jego oporność, aby na 100% wykluczyć jego awarię.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
są firmy regenerujące wtryski sterujące poprzez wymiane cewki w sprinterze kosztowało to 400zł jak dobrze pamiętak a za używkę 500zł wołali...
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS