Witam. Mam taki problem. Posiadam Audi 100 c4 z silnikiem 2.0 niestety na mechanicznym Wtrysku. Posiadam II generację LPG z mikserem przy przepustnicach a więc zwężka w dolocie. Mam do was pytanie czy warto zakładać mi blosa?? Ponieważ jest to dosyć mały silnik do tego samochodu chcę żeby silnik nie męczył się za bardzo. Robię ponad 1000 km miesięcznie.
Czekam na wasze wskazówki. Z góry dziękuję
[100-2.0 AAD] Blos do mechanicznego wtrysku??
-
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-06-14, 23:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Susz
-
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-06-14, 23:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Susz
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Bierz blosa... mam i sobie chwalę. Co prawda jakieś większej różnicy w mocy nie czuję ale kompletny brak wystrzałów i idealna praca na obydwu paliwach... co prawda trochę o to walczyłem ale po zamontowaniu stopkjeta (pd45) jest genialnie. Co do spalania to średnio 13l przy jeździe dynamicznej ale to w 2.3 więc w 2.0 będzie mniej.
Ostatnio zmieniony 2014-10-16, 20:39 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- KamilC4
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-12-10, 18:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Spróbuję znaleźć jakąś dobrą używkę. Jeśli nie to wstawię nowy mikser tylko o większym przekroju bez tej "turbinki" W środku. Spalanie tak do 120 km/h. Z dynamiką jest jak jest do 140 przyspiesza poprawnie później trzeba trochę czekać. Najwięcej jechałem nią 165 ale jeszcze mogła więcej. Teraz doszła mi jeszcze guma od mechanicznego wtrysku do wymiany bo pękła przy przełączaniu na gaz .
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Pękła? Tzn gaz Ci kichnął? No i widzisz... ja na twoim miejscu zainwestował bym w blosa. Nowy to jakieś 350zł, używkę za połowę tej ceny wyrwiesz. Ponoć jest to jedyny racjonalny sposób na gaz w kjetach. Szansa na wybuch drastycznie spada i ma kilka innych plusów.
A i właśnie stopkjet o którym wspominałem eliminuje (albo ogranicza) wybuchy przy przełączeniu paliw ale trzeba go dobrze ustawić. Do tego ma kilka innych zalet (min. poprawne odczyty z przepływki, a dzięki temu i wyprzedzenie zapłonu).
Tak czy inaczej gra warta świeczki i inwestycji. Autko w avatarze ładnie wygląda i jest tego warte (?)
A i właśnie stopkjet o którym wspominałem eliminuje (albo ogranicza) wybuchy przy przełączeniu paliw ale trzeba go dobrze ustawić. Do tego ma kilka innych zalet (min. poprawne odczyty z przepływki, a dzięki temu i wyprzedzenie zapłonu).
Tak czy inaczej gra warta świeczki i inwestycji. Autko w avatarze ładnie wygląda i jest tego warte (?)
Ostatnio zmieniony 2014-10-16, 21:14 przez deep, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- KamilC4
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-12-10, 18:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Witam
Długo mnie tu nie było ale to z braku czasu. Niestety Blosa sobie odpuściłem z przyczyn pieniężnych. Miałem ostatnio za dużo wydatków. Założyłem inny mikser (miałem turbinowy założyłem zwykły gdyż według mnie ma większy przelot) Gumę pokleiłem klejem do szyb samochodowych (bardzo polecam, wyczytałem gdzieś tu na forum). Ale do rzeczy.
Jakiś czas temu postanowiłem wyczyścić jeszcze ten stary mikser, w tym celu zdjąłem go z przepustnicy i zobaczyłem taką małą "zwężkę" jakby przed małą przepustnicą. Latało sobię to zupełnie swobodnie do przodu i do tyłu. Auto jak to z mechanicznym wtryskiem zapalało kiepsko na benzynie jak trochę postała, nieraz trzeba było ze trzy razy długo kręcić żeby zapaliła. Bardzo mnie zastanawiało po co jest ta zwężka, poszukałem drugiej przepustnicy i tam była ona wklejona na klej. Pomyślałem sobie że też tak zrobię ale do czasu zakupu kleju pojeżdżę po prostu bez tego. Zarówno podczas jazdy jak i zapalania nie było żadnych zmian. Więc tak jeździłem. Wczoraj przyszedł mi nowy mikser, podczas czyszczenia silikonu spod starego miksera zobaczyłem otwór w przepustnicy, zaraz obok małej przepustnicy nad wejściem od filtra par paliwa. Zobaczyłem że na tej "zwężce" jest zagłębienie, włożyłem to w swoje miejsce, wkręciłem śrubkę poskładałem wszystko no i nie obyło się bez regulacji mechanicznego wtrysku. Wyregulowałem go, Dzisiaj jeździłem dość sporo i jest bajka, samochód dużo lepiej przyspiesza, bardzo dobrze zapala nie dławi się.
Taka mała śrubka i tyle radości. Polecam sprawdzić to wszystkim komu mechaniczny słabo pali...
Dzięki kolego Deep za wskazówki, jestem pewny że Blos byłby najlepszym rozwiązaniem ale narazie musi być tak jak jest.
Długo mnie tu nie było ale to z braku czasu. Niestety Blosa sobie odpuściłem z przyczyn pieniężnych. Miałem ostatnio za dużo wydatków. Założyłem inny mikser (miałem turbinowy założyłem zwykły gdyż według mnie ma większy przelot) Gumę pokleiłem klejem do szyb samochodowych (bardzo polecam, wyczytałem gdzieś tu na forum). Ale do rzeczy.
Jakiś czas temu postanowiłem wyczyścić jeszcze ten stary mikser, w tym celu zdjąłem go z przepustnicy i zobaczyłem taką małą "zwężkę" jakby przed małą przepustnicą. Latało sobię to zupełnie swobodnie do przodu i do tyłu. Auto jak to z mechanicznym wtryskiem zapalało kiepsko na benzynie jak trochę postała, nieraz trzeba było ze trzy razy długo kręcić żeby zapaliła. Bardzo mnie zastanawiało po co jest ta zwężka, poszukałem drugiej przepustnicy i tam była ona wklejona na klej. Pomyślałem sobie że też tak zrobię ale do czasu zakupu kleju pojeżdżę po prostu bez tego. Zarówno podczas jazdy jak i zapalania nie było żadnych zmian. Więc tak jeździłem. Wczoraj przyszedł mi nowy mikser, podczas czyszczenia silikonu spod starego miksera zobaczyłem otwór w przepustnicy, zaraz obok małej przepustnicy nad wejściem od filtra par paliwa. Zobaczyłem że na tej "zwężce" jest zagłębienie, włożyłem to w swoje miejsce, wkręciłem śrubkę poskładałem wszystko no i nie obyło się bez regulacji mechanicznego wtrysku. Wyregulowałem go, Dzisiaj jeździłem dość sporo i jest bajka, samochód dużo lepiej przyspiesza, bardzo dobrze zapala nie dławi się.
Taka mała śrubka i tyle radości. Polecam sprawdzić to wszystkim komu mechaniczny słabo pali...
Dzięki kolego Deep za wskazówki, jestem pewny że Blos byłby najlepszym rozwiązaniem ale narazie musi być tak jak jest.