[A6-2.0 16V ACE] Długo odpala, na gazie czesto gasnie.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Trzebiatów
[A6-2.0 16V ACE] Długo odpala, na gazie czesto gasnie.
Witam. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
Mam duży problem, mianowicie audiczka długo odpala. Na gazie często gaśnie jak jest na luzie nie trzyma obrotów lub bardzo nisko. Na benie dobrze działa, aczkolwiek Jak już odpali to trzeba pogazować parę razy. Proszę doświadczonych forumowiczów o pomoc. Jest to piękne auto i marzę doprowadzić je do ideału.
Pozdrawiam.
Mam duży problem, mianowicie audiczka długo odpala. Na gazie często gaśnie jak jest na luzie nie trzyma obrotów lub bardzo nisko. Na benie dobrze działa, aczkolwiek Jak już odpali to trzeba pogazować parę razy. Proszę doświadczonych forumowiczów o pomoc. Jest to piękne auto i marzę doprowadzić je do ideału.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2014-10-23, 01:13 przez zimszon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
silnik krokowy do sprawdzenia. dolot czy jest szczelny czy nie lapie lewego powietrza, sonda lambda
generalnie mechaniczne wtryski nie lubia gazu w sumie to loteria jeden klnie a drugi jezdzi kilka lat ...
a z tym odpalaniem to moze byc przewody swiece
no i pytanie czy nie czuc paliwa jesli tak to prawdopodobnie go zalewa
generalnie mechaniczne wtryski nie lubia gazu w sumie to loteria jeden klnie a drugi jezdzi kilka lat ...
a z tym odpalaniem to moze byc przewody swiece
no i pytanie czy nie czuc paliwa jesli tak to prawdopodobnie go zalewa
Ostatnio zmieniony 2014-10-23, 12:11 przez dawid89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Trzebiatów
Dzięki dawid89 za info
-Paliwem nie śmierdzi. gaz był założony w 2005roku.
-Świece nowe, może przewody.
czy z odpalaniem też może być przyczyna pompa paliwa ?
potem umieszczę filmik.
Jeszcze mam pytanie czy ktoś ma do tego silnika instrukcje napraw, lub jakieś zdjęcia co gdzie jest i jak wyglądać powinno.
Pozdro.
-Paliwem nie śmierdzi. gaz był założony w 2005roku.
-Świece nowe, może przewody.
czy z odpalaniem też może być przyczyna pompa paliwa ?
potem umieszczę filmik.
Jeszcze mam pytanie czy ktoś ma do tego silnika instrukcje napraw, lub jakieś zdjęcia co gdzie jest i jak wyglądać powinno.
Pozdro.
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
ale mi sie wydaje ze masz silnik krokowy walniety bo tez mialem takie objawy z mechanicznym wtryskiem ciezej palił z obrotami wariował tyle ze gazu nie miałem mozesz ew silnik krokowy wyciagnac popsikac wd 40 i zostawic w benzynie ektracyjnej na cały dzien moze pomoze mi pomogło i do dzis buja
no albo sonda lambda
pompa paliwa tez ma wpływ
no albo sonda lambda
pompa paliwa tez ma wpływ
Ostatnio zmieniony 2014-10-23, 14:44 przez dawid89, łącznie zmieniany 1 raz.
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Co do odpalenia to sprawdź czujnik temp cieczy 2 pinowy... Musisz sprawdzić oporność na obu pinach względem masy. Przy 90*C powinno być około 300Ω.
Jeżeli masz lpg to sprawdź też stan klapy w przepływce - jej wysokość czy jest poprawna oraz czy nie jest krzywa. Gaz Ci czasem nie strzelił? Sprawdź też koniecznie, jak tu już kolega wspominał szczelność w dolocie. Przydatny do tego może być samostart.
Jeżeli masz lpg to sprawdź też stan klapy w przepływce - jej wysokość czy jest poprawna oraz czy nie jest krzywa. Gaz Ci czasem nie strzelił? Sprawdź też koniecznie, jak tu już kolega wspominał szczelność w dolocie. Przydatny do tego może być samostart.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Trzebiatów
Witam ponownie.
Sytuacja jest katastrofalna, spalanie wzrosło do 18-20l, lpg, na benzynie cały czas tak długo odpala, obroty skaczą, lecz delikatnie.
natomiast ganiecie samochodu znikło.
Co zrobiłem: wyczyscilem silniczek krokowy, reszty podzespołów nie znalazłem.
pomocy, mechanik od gazu zawołał ponad 3 tys zł i nie daje gwarancji, że nowy gaz pomoże.
Jak macie jakieś zdjecia, informacje na ten temat to prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam.
Sytuacja jest katastrofalna, spalanie wzrosło do 18-20l, lpg, na benzynie cały czas tak długo odpala, obroty skaczą, lecz delikatnie.
natomiast ganiecie samochodu znikło.
Co zrobiłem: wyczyscilem silniczek krokowy, reszty podzespołów nie znalazłem.
pomocy, mechanik od gazu zawołał ponad 3 tys zł i nie daje gwarancji, że nowy gaz pomoże.
Jak macie jakieś zdjecia, informacje na ten temat to prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam.
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: B-B
Odepnij przewód od czujnika temperatury (biały-do ECU) albo on albo wtryskiwacz rozruchowy.Filtr jakby był zapchany to byś go nie odpalił co nie znaczy że nie trzeba go wymieniać Pompa też ma duży wpływ spróbuj przekrecić 3-4razy stacyjke na zapłon i zostaw na 3 sekundy za każdym razem, a nastepnie odpal.Jeszcze zostaje zawór zwrotny może nie fungować i paliwo się cofać, a jak ci zapala na ciepłym zimnym.
Silnik krokowy nie ma nic do odpalania!
Silnik krokowy nie ma nic do odpalania!
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 13:12 przez oldkloss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Trzebiatów
A możesz napisać, gdzie to sie wszystko znajduje.? Bo nikt nie ma książki napraw w pdfie po polsku lub angielsku.oldkloss pisze:Odepnij przewód od czujnika temperatury (biały-do ECU) albo on albo wtryskiwacz rozruchowy.Filtr jakby był zapchany to byś go nie odpalił co nie znaczy że nie trzeba go wymieniać Pompa też ma duży wpływ spróbuj przekrecić 3-4razy stacyjke na zapłon i zostaw na 3 sekundy za każdym razem, a nastepnie odpal.Jeszcze zostaje zawór zwrotny może nie fungować i paliwo się cofać, a jak ci zapala na ciepłym zimnym.
Silnik krokowy nie ma nic do odpalania!
Ps. Kolega powiedzial, że paliwo sie cofa.
Ostatnio zmieniony 2014-11-09, 22:23 przez zimszon, łącznie zmieniany 1 raz.