[100 AAE 2.0LPG 101KM] Odpowietrzenie układu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

[100 AAE 2.0LPG 101KM] Odpowietrzenie układu

Post autor: gti18 »

Witam, mam pytanie jak odpowietrzyć układ bo nie widzie nigdzie korków przy nagrzewnicy?
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

Powinien być odpowietrznik na wężu idącym do nagrzewnicy.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

musi być odpowietrznik ale jest pod plastikową osłoną od nawiewów
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Panowie jako iz muszę zmienić płyn na zimowy bo aktualnie woda w układzie, to moje pytanie brzmi dalej jak to odpowietrzyć NIE mam odpowietrznika na nagrzewnicy, dla niedowiarków mogę dać zdjecie :ok:
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

A weź idź do hydraulicznego i dokup coś w rozmiarze węża - odpowietrznik jakiś. Albo spróbuj ściągnąć wąż idący do nagrzewnicy - tam przez dobre kilka sekund nic nie poleci.
Ostatnio zmieniony 2014-10-21, 21:47 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

Faktycznie w wersji bez klimy nie ma odpowietrznika przy nagrzewnica (może jest gdzieś indziej...). W wersji z klimą jest przy tym zaworku podciśnieniowym (na górnym wężu nagrzewnicy) :ok:
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Panowie, a płyn spuszczac na w miare ciepłym płynie jak termostat jest otwarty. Czy obojętnie?
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Dolej koncentratu i po kłopocie.Na otwartym termostacie i dolny waż od chłodnicy i szybko zleci.
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

Ja tam spuszczałem na zamkniętym termostacie i nie było problemów, wszystko elegancko spływało. Po lewej stronie chłodnicy u dołu masz specjalny kranik do tego.

PS. Otwarty termostat jest przy ~90*C, a tu już można się poparzyć. Ja bym nie ryzykował.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”