audi a6 c4 2.5 tdi ael+ modyfikacje, ile wyjdzie?
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-09-25, 14:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bojano
audi a6 c4 2.5 tdi ael+ modyfikacje, ile wyjdzie?
Witam, chce wam przedstawić mój projekt.
2.5 ael
koletor 2.2t 10v (od arwama)
turbo 2.2 t aan
wydech 70mm
wtryski 0.240 od seby
wałek chciałbym założyć od 2.4 d aan
cooler do lata seryjny zima idzie
wysterowaniem zajmie się Paweł z powerchip.pl
i teraz dużo niewiadomych? czy pchać kompa od t4, czy zostawić kompa wywalić przepływomierz?
czekam na sugestie i przeraszam ze na zlocie w Gdyni nie będę gdyż wtryski się robia
2.5 ael
koletor 2.2t 10v (od arwama)
turbo 2.2 t aan
wydech 70mm
wtryski 0.240 od seby
wałek chciałbym założyć od 2.4 d aan
cooler do lata seryjny zima idzie
wysterowaniem zajmie się Paweł z powerchip.pl
i teraz dużo niewiadomych? czy pchać kompa od t4, czy zostawić kompa wywalić przepływomierz?
czekam na sugestie i przeraszam ze na zlocie w Gdyni nie będę gdyż wtryski się robia
Ostatnio zmieniony 2014-10-09, 16:11 przez bart-ok, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
Po co pchać komp od t4 ? przecież seryjny ogarnie to co masz, a i co daje wywalenie przepływki ? pytanie do znających się bardziej.
Ostatnio zmieniony 2014-10-09, 20:37 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-09-25, 14:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bojano
Ja słyszałem ze sterowniki są poprostu toporne, chyba do tego 8bitowe. Mam też zagwostkę gdyż do starego turbo szedł wężyk do zaworu wg, za co był odpowiedzialny i czy można go zastosować do zewnętrznego wg który jest w zestawie z turbo 24-7000. Czy turbo podłączyć z wg przez mbc. Jestem ci bardzo wdzięczny za zainteresowanie się moim tematem.pozdrawiam
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
kk84, k24-7000 u ArekR generowalo 220KM i 450Nm wiec nie jest przewymiarowane. Takie sam zestaw jeździł u niego właśnie z zewnętrznym zaworem WG.
Turbo wstaje w miarę wcześnie.
Bartek jedynie zwroc uwage tunera na to zeby nie wyprzedził kąta wtrysku za bardzo w obrotach do 2000rpm. Jeśli za berdzo kąt będzie za wczesny, to o wczesnym wstawaniu mozna zapomnieć.
Turbo wstaje w miarę wcześnie.
Bartek jedynie zwroc uwage tunera na to zeby nie wyprzedził kąta wtrysku za bardzo w obrotach do 2000rpm. Jeśli za berdzo kąt będzie za wczesny, to o wczesnym wstawaniu mozna zapomnieć.
Ostatnio zmieniony 2014-10-19, 21:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
arwam, A ja myślę że jeśli tuner jest ogarnięty, i zna podstawowe zasady działania silnika i jego osprzętu to nie trzeba mu zwracać uwagi na takie rzeczy, tylko chce wiedzieć czego się oczekuje i on robi wszystko co się da z tego osprzętu.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
afro89, tylko weź pod uwage ze k24 tovturbo na wg, i tu wysterowaniem n75 nie wiele wskórasz.
Ja jak u siebie naprawilem nastawnik a raczej zmienilem na taki z renault bo taki mialem to auto zaczelo lepiej ciąnąć na pół gazu niż wcześniej na gazie do spodu,
A to bylo spowodowane tym ze przy dawce nieco wiekszej obciazenie czytane przez ecu bylo mniejsze wiec ecu naliczalo mniejsze wyprzedzenie kata wtrysku. Co jest odpowiedniejsza opcja,
Ja jak u siebie naprawilem nastawnik a raczej zmienilem na taki z renault bo taki mialem to auto zaczelo lepiej ciąnąć na pół gazu niż wcześniej na gazie do spodu,
A to bylo spowodowane tym ze przy dawce nieco wiekszej obciazenie czytane przez ecu bylo mniejsze wiec ecu naliczalo mniejsze wyprzedzenie kata wtrysku. Co jest odpowiedniejsza opcja,
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
bart-ok, znajdź temat Arekr i tam na fotkach widac ze ozebrowanie wg bylo podrezane zeby o kolo pasowe nie wadzilo.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
bart-ok, i jak tam prace przebiegaja? Auto juz smiga?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,