ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Help!
Autor Wiadomość
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 19:42   [A6 C4] 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Help!

Ostatnio przekładałem całe wnętrze w aucie i po wszystkim za diabła nie mogę się pozbyc świecącej kontrolkii air bag. Po kasowaniu błędu wyskakuje odrazu ponownie.

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High

Odrazu widac że chodzi o airbaga kierowcy tj w kierownicy, ściągałem ją sprawdzałem wszystko taśmę itp Zacząłem się zastanawiac czy czasami napinacz pasów też pod to nie podchodzi? Bo je również wymieniałem. Czy poprostu taśma nagle się skończyła?
_________________
Quattro illa amat hiberno!
Ostatnio zmieniony przez Thorny |12 Cze 2014|, o 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3617
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 21:22   

napinacz pasow.
side driver-siedzenie kierowcy
koniec tematu :)
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX

stan posiadania:
rolada w dieslu
c4 po łysym w odbudowie.


(I will always remember ....) to juz 6 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 21:51   

Butterbean, Pozostaje mi jutro sprawdzic napinacz pasa.


Btw , Driver side oznacza stronę kierowcy :)

Wydaje mi się że podchodzi to pod jeden sygnał - poducha + napinacz = Airbag według komputera.
_________________
Quattro illa amat hiberno!
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3617
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 21:55   

nie.sa dwa bledy dla strony kierowcy i dwa dla pasazera..
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX

stan posiadania:
rolada w dieslu
c4 po łysym w odbudowie.


(I will always remember ....) to juz 6 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
gumiss64 
Mechanik
AUDIMANIAK




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 11
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 242
Skąd: PGO
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 22:38   

Thorny napisał/a:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High


igniter > zapalnik tyczy się to poduszki w kierownicy
pretensioner >napinacz pasa

rezystancja za wysoka oznacza przerwę w obwodzie lub brak styku w kostkach.
Wysuń piny w kostce jaśka i je delikatnie podoginaj, Sprawdź taśmę za pomocą miernika czy któraś ze ścieżek nie ma przerwy. Miałem raz przypadek, gdzie poduszka straciła oporność, ale była zakupiona na giełdzie( wilgoć etc). sprawdź też rezystancję samego jaśka ~3Ω. rezystory zastępujące poduszki jak i napinacze mają około 3,5Ω
_________________
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3617
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 22:45   

gumiss64, w c4 nie ma odzielnego obwodu napinacza.sprawdzilem na rosstech.
przyjmiemy zaklady ze bedzie to napinacz?
kojarze blad z airbaga kierownicy i byl inny
zreszta..odlacz jaska i zczytaj bledy thorny
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX

stan posiadania:
rolada w dieslu
c4 po łysym w odbudowie.


(I will always remember ....) to juz 6 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
gumiss64 
Mechanik
AUDIMANIAK




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 11
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 242
Skąd: PGO
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 23:20   

Butterbean, mogę się założyć, że są dwa oddzielne obwody oraz dwa oddzielne DTC, a na poparcie mego stwierdzenia mam schemat :-P
http://www.autolib.diakom...GRAMS/fig43.pdf
Nie tak dawno zapaliła mi się kontrolka AIR Bag i komunikowało napinacz, a przyczyną byly nie dolegające piny.
_________________
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |12 Cze 2014|, o 23:30   [A6 C4]

Jutro będę kombinował dalej. Odepnę napinacz. Chociaż odpalałem auto bez poduchy i żaden inny błąd nie wyskoczył.

gumiss64, Chodzi o tą większą kostkę ? czy tą malutką co się wpina już bezpośrednio w poduchę?

Edit:

Ciekawi mnie czy czasami czegoś nie poluzowałem przy centralce od air bagów tej pod klimatronikiem. Z tego co pamiętam jest tam jedna taka większa wtyczka ale jej nie ruszałem wogóle. :cool:

[ Dodano: 2014-06-13, 17:14 ]
Więc dzisiaj odpiąłem napinacz i zczytałem błędy.

Wyskoczyło dodatkowo "00654 - Seat belt tensioner Igniter: Driver Side (N153) Resistance too high"

Czyli to nie wina napinacza.

Sprawdziłem też taśmę - rozebrałem tą malutką wtyczkę wpinaną do airbaga i sprawdzałem miernikiem przejście między nią a wtyczką dużą czerwoną z drugiej strony taśmy efekt był taki że jeden przewód w małej wtyczce nie miał żadnego odezwu w dużej czerwonej wtyczce a drugi przewód w "małej" miał przejscie na oba piny w dużej kostce za taśmą.

Chyba trzeba się rozglądac za nową taśmą?
_________________
Quattro illa amat hiberno!
Ostatnio zmieniony przez Thorny |12 Cze 2014|, o 23:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |17 Cze 2014|, o 15:43   

Kupiłem dzisiaj rezystory 2.2Ohm i 3 Ohm. wepnę "trójkę" przed taśmę. Bo muszę miec pewnośc po wymianie deski że wszystko do centralki Air'bag jest Good.



Edit :

Rozbebeszyłem dzisiaj tą kostkę dwu pinową dużą od poduchy i wpiąłem same piny bez plastikowej kostki. I wyskoczył błąd inny tj.

Airbag Igniter: Driver Side (N95)
Resistance too Low


Wpinałem rezystor przed taśmę tj airbag -> taśma -> tu odłączone <- rezystor -> dalsza wiązka.

Efekt był taki że dało się wykasowac błąd i nie wracał więc wykluczyłem uszkodzenia wiązki itp. Bo przekładałem dechę dlatego chciałem to sprawdzic.

Sprawdziłem opornośc poduszki ale podłączonej przez taśmę i wyszło 0.3 Ohm :(

Dla pewności mierzyłem rezystor który wykazywał ~3.7Ohm.

Czy poducha umarła?!?

Bo na chłopski rozum "opornośc zbyt mała" czyli przejście normalnie jest przez taśmę? Ale poduszka straciła swoją opornośc?
_________________
Quattro illa amat hiberno!
Ostatnio zmieniony przez Thorny |17 Cze 2014|, o 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
poladek 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: jelenia góra
Wysłany: |19 Cze 2014|, o 11:46   

Witam. Pytanie do forumowiczów którzy rozbieraja samochody na częsci - wywaliło mi bład poduszki:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
tasma wraz z jaskiem sprawdzona omomierzem po rozłaczeniu kostki, która jest pod osłona kolumny kierowniczej i w tą strone jest ok - pokazuje opór 2,8ohma - czy wiazka która idzie do sterownika jest bezposrednio do niego puszczona, czy jest jeszcze gdzies jakies złacze, którędy dokładnie jest poprowadzona do sterownika?
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |19 Cze 2014|, o 15:37   

znalazłem coś takiego :

Cytat:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground

Possible Symptoms

Airbag Warning Light active

Possible Causes

Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty
Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

Possible Solutions

Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)
Check Coil Spring with Slip Ring (F138)
Check Airbag Igniter Driver Side (N95)


Special Notes

When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.




Edit :

Wymiana taśmy pomogła :ok:
_________________
Quattro illa amat hiberno!
Ostatnio zmieniony przez Thorny |5 Lip 2014|, o 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
tomkos 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Tomek
Trakcja: Ośka
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Paź 2014|, o 22:08   

Cześć,

pare dni temu mi też wyskoczyło :

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

Kasowanie błędu nic nie pomaga.

Ten taśmonapinacz to jest to ? : LINK
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |7 Paź 2014|, o 01:11   

tomkos napisał/a:
Ten taśmonapinacz to jest to ? : LINK

To jest taśma poduchy, o taśmonapinaczu pierwsze słyszę :]

U mnie jak pojawił się ten błąd to też wymiana taśmy właśnie pomogła.
 
 
     
f_michal 
Czeladnik
TDiiistnyszatan




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Imię: MICHAŁ
Trakcja: Ośka
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 97
Skąd: PIŁA
Wysłany: |7 Paź 2014|, o 10:32   

kolego jak cos to mam taka taśmę sprawna możemy sie dogadać :) PW
_________________
Moja Czerwona Strzała
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13