[S4-4.2 ABH] AUDI C4 S4 4.2 V8 duży wzrost spalania

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Mumin78
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-31, 11:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kołobrzeg/okolice

[S4-4.2 ABH] AUDI C4 S4 4.2 V8 duży wzrost spalania

Post autor: Mumin78 »

Auto w trakcie jazdy na ciepłym silniku zaczyna szarpać jednocześnie wzrasta gwałtownie spalanie , kopci na czarno ewidentnie zalewa silnik nadmiar benzyny usterka pojawia się i znika , komputer wskazał błąd sondy i błąd składu mieszanki czy ktoś się spotkał z takimi objawami

edyta: poprawiłem tag - Mareek
Ostatnio zmieniony 2014-04-24, 14:49 przez Mumin78, łącznie zmieniany 2 razy.
Proste są dla szybkich samochodów , zakrety dla szybkich kierowców
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ja bym zaczał od regulatora cisnienia paliwa i czujnika cieczy zbyt bogata mieszanka próbowana była obniżyć sondą ale zapewne przekroczyła wartośći ale dla próby odłaczyć sonde i sprawdzić zachowanie wtedy na silniku ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Paweł.S
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Paweł.S »

witam, ja bym celował w pompę paliwa ciśnienie spada czasy wtrysków sie wydłużają stąd wzrost spalania
Mumin78
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-31, 11:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kołobrzeg/okolice

Post autor: Mumin78 »

Zjawisko jest tym bardziej dziwne że na paliwie BP w drodze do Norwegii stało mi sie to trzy razy ale po zatankowaniu tu na miejscu nic się nie działo i w drodze powrotnej do kraju cisza ale po zjechaniu z promu zatankowałem na orlenie i po około dwóch kilometrach znów się pojawiły te objawy
Proste są dla szybkich samochodów , zakrety dla szybkich kierowców
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Mumin78, czy ja moge prosic zebys w przyszlosci zawieral w nazwie tamtu jakies konkrety dotyczace problemu czy zagadnienia?ciezko bedzie mial ktos znalezc w wszukiwarce problem z kiepskim spalaniem po tym co wpisales...

pkt 15 rwgulaminu forum:


15. Jeśli nie uda Ci się odnaleźć odpowiedzi w archiwum napisz nowy temat w odpowiednim ku temu dziale ( patrz opisy działów na forum ) w sposób jasny, zrozumiały, opisujący problem i za razem krótki. Zabronione jest pisanie tytułów typu: POMOCY, MaM PrObLem !!!!!!!, !!!! help !!!!! itp. Nie używaj wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie zarówno w tytułach jak i samych postach.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Paweł.S pisze:witam, ja bym celował w pompę paliwa ciśnienie spada czasy wtrysków sie wydłużają stąd wzrost spalania
Jakby czasy wtrysku się wydłużały to by było za ubogo a z tego co widać jest za bogato.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Mumin78
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-31, 11:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kołobrzeg/okolice

Post autor: Mumin78 »

Tak się zastanawiam czy na przelewie jest jakiś zawór który reguluje ciśnienie przelewu , może on zacina się i powoduje że całe paliwo pompa pcha na wtryski co wy na to?
Proste są dla szybkich samochodów , zakrety dla szybkich kierowców
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

obstawiam ze wrost cisnienia paliwa wywolany w ten sposob spowodowalby zalewanie silnika i w efekcie nawet gasniecie auta.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Butter ma rację... Regulator raczej ma inną wadę przez którą paliwo może trafiać do kolektora... Sprawdzałeś czy wężykiem nie idzie paliwo :?:
Mumin78
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-31, 11:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kołobrzeg/okolice

Post autor: Mumin78 »

Nie sądzę że to sonda , spalanie wzrasta o jakieś 60% w przypadku sondy byłoby to około 15-20% . nie mam pomysłu co się dzieje
Proste są dla szybkich samochodów , zakrety dla szybkich kierowców
Awatar użytkownika
KubsonNH
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2013-08-28, 15:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: KubsonNH »

Może gdzieś ucieka paliwo, nie czuć nigdzie benzyny w okół samochodu? Raz ucieka bardziej a raz mniej i w zależności od tego ile spyla z układu paliwowego wtedy autem zaczyna szarpać bo nie dostaje tyle paliwa ile powinno, a Ty masz wrażenie że go zalewa i wiecej pali,a PB idzie w asfalt :kwasny:
Żadna blachara nie da Ci tyle co 1.5 Bara :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”