Witam was..
Ręce opadają, tyle już w auto wpakowane a te dalej..
Dziś nagle, jak by ktoś przełącznik włączył, zaczął zgrzytać 4 bieg przy wrzucaniu. Po prostu nagle i już nie ustępuje. Czy to na bank synchronizator ? Opłaca się kupować nowy (gdzie?) i robić to czy szukać używki 6gang ?
Dzięki za pomoc
pzdr
[FWD-MAN.] 4 bieg nagle zaczął zgrzytać..
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
[FWD-MAN.] 4 bieg nagle zaczął zgrzytać..
Ostatnio zmieniony 2014-09-21, 00:31 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
powiem ci że może być gorzej łożyska główne wałków w skrzyni mogą zaczynać siadać w moim obecnie już dawcy zgrzytał już 3.4i5ty bieg myśle że też jednomas robi swoje... aczkolwiek rozbieranie skrzyni bez sciągaczy cieklego azotu albo w druga strone palnika to katorga 5ty i 6ty bieg mozna jeszcze robić bo są zaraz za pierwszym deklem ale do reszty biegów skrzynia musi byc rozebrana w mak....
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
various, tak konkretnie 01E skrzyni rozebrałem 2sztuki z czego jedna złożyłem i nie do końca się dopasowała odrazu i był syndrom szpery na przednim różnicowym ale po tysiacy KM się ułozyło mowa oczywiście o Q niestety zdjęć nie mam
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
jesli miales 5tke na jednym precie od wybieraka to masz jeszcze wybierak do zmiany albo prościej jak masz wsteczny na miejscu 6tego biegu na wybieraku to jest on do zmiany
jesli masz torche czasu to demontuj i próbuj rozebrać i sam zdecydujesz
jesli masz torche czasu to demontuj i próbuj rozebrać i sam zdecydujesz
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Wsteczny mam "koło" jedynki, do góry z wciśniętym drążkiem. Bez kanału dam radę ? Bo najbliższy kanał gdzie mam dostęp jest 10km w zaprzyjaźnionym warsztacie ale odpada opcja żeby auto stało tam dzień kiedy ja będę próbował coś zrobić
[ Dodano: 2014-09-22, 00:35 ]
Wg. schematów synchronizator 4 biegu jest na samym końcu skrzyni (najbliżej sprzęgła), z tym że nie wiem jak wygląda wyciąganie tych wałków i czy można z 2 stron to robić czy trzeba zaczynać od 5 biegu (czyli rozebrać całą skrzynię)..?
[ Dodano: 2014-09-22, 00:35 ]
Wg. schematów synchronizator 4 biegu jest na samym końcu skrzyni (najbliżej sprzęgła), z tym że nie wiem jak wygląda wyciąganie tych wałków i czy można z 2 stron to robić czy trzeba zaczynać od 5 biegu (czyli rozebrać całą skrzynię)..?
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
a jednak mam jedno foto
może być tak że po zdjęciu dzwona dostaniesz się do 4tego biegu
wybierak masz przystosowany do 6biegowej
w osi po uniesieniu bezbiecznie na jakieś 60cm do góry i zdemontowaniu ławy możliwe że dasz rade zdemontować skrzynie
może być tak że po zdjęciu dzwona dostaniesz się do 4tego biegu
wybierak masz przystosowany do 6biegowej
w osi po uniesieniu bezbiecznie na jakieś 60cm do góry i zdemontowaniu ławy możliwe że dasz rade zdemontować skrzynie
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS