Witam dziś wyciągalem wykładzine z swojej 100 i podczas wyciągania musiałem zachaczyc o skrzynke z przekaźnikiami. W związku z czym wypadł mi cały przekaźnik i 2 kable z drugiego przekaźnika. Auto odpala ale nie działa szyberdach i świeci kontrolka ABS na zegarach. Dołączam zdjęcia i prosiłbym o pilną porade jak po podłączać te przekażniku. W załączniku wysyłam zdjęcie i jak by ktoś wiedział to prosiłbym o poradę i ponumerowanie jak to podłączyć
Tutaj zdjęcia tego 1 przekaźnika i kostki
A tutaj ten całkiem luxny
[100 C4] Wyciągnięte przekaźniki, jak podpiąć
- maly81
- C4 Autorytet
- Posty: 266
- Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok /Sztabin
przekażnik ELMOT to polski wytwór ktoś coś tam przerabiał wątpie żeby ktoś z forum miał podobnie musisz sam kombinować na chybił trafił
wepnij te 2 kable w tą żółtą kość zobacz co będzie się działo
żółta kość to raczej ABS poszukaj orginalnego przekażnika z biezpiecznikiem na górze
wepnij te 2 kable w tą żółtą kość zobacz co będzie się działo
żółta kość to raczej ABS poszukaj orginalnego przekażnika z biezpiecznikiem na górze
Ostatnio zmieniony 2014-09-21, 08:33 przez maly81, łącznie zmieniany 2 razy.
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
80 B3 1.8 75 KM
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
A coś się może stać jak źle podłącze?
[ Dodano: 2014-09-21, 11:26 ]
Wydaje mi się że ten całkiem luźny powinien być podpięty pod żółtą kość a te 2 lużne do czarnej kostki
[ Dodano: 2014-09-21, 11:29 ]
Wydaje mi się że ten całkiem luźny powinien być podpięty pod żółtą kość a te 2 lużne do czarnej kostki
[ Dodano: 2014-09-21, 11:26 ]
Wydaje mi się że ten całkiem luźny powinien być podpięty pod żółtą kość a te 2 lużne do czarnej kostki
[ Dodano: 2014-09-21, 11:29 ]
Wydaje mi się że ten całkiem luźny powinien być podpięty pod żółtą kość a te 2 lużne do czarnej kostki