Czesc,
Wczoraj przez przypadek znalazlem na szrocie A6 z hakiem Westfalii. Wyglada ladnie, narazie kluczyka brak ale podobno gdzies jest
Narazie slaby dostep do auta wiec ciezko bylo cokolwiek obadac ale rozumiem ze powinien bez problemu pasowac do S4 C4 Avant skoro siedzi na A6 C4 avant?
Mam w garazu hak z org instalacja od S4 ale brakuje mi kuli a znalezienie samej kuli, ciezka sprawa
Pracownik szrotu powiedzial ze chce ok 200zl za ten hak ale musze go samemu zdemontowac
Mozna jakos w razie co dokupic kluczyc lub dorobic?
[ALL ] Hak westfalia
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
bedzie pasował, tylko zabierz wszystkie elementy haka, ważna sprawa to specjalne podkładki wkładane w podłużnice, przed hakiem,
cena za hak bez kluczyka normalna, nie tanio, nie drogo, wiązkę najlepiej wypiąć od lamp z tyłu, jak jest ORI to właśnie tam powinna być podłączona instalka, pewnie jakaś masa jeszcze będzie przykręcona do budy
cena za hak bez kluczyka normalna, nie tanio, nie drogo, wiązkę najlepiej wypiąć od lamp z tyłu, jak jest ORI to właśnie tam powinna być podłączona instalka, pewnie jakaś masa jeszcze będzie przykręcona do budy
- _Makki_
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-06-29, 18:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Norwegia
Bylem dzisiaj znowu na tym szrocie i szefunio kluczyka zadnego nie znalazl.. Ale ze to Norwegia i czesto kluczyki gdzies sobie leza to otworzylem fure, kluczyc do auta w schowku..
Wiec szukam dalej no i z prawej strony w bagazniku schowany w papierku kluczyk do Westfali
Po malutku wszedl w zamek, do samego konca, udalo sie delikatnie przekrecic caly uchwyt ale nie moglem tego uchwyty wyciagnac. Z tego co wiem to delikatnie sie go wyciaga i pozniej przekreca chyba do gory..
Caly moj stan podniecenia zakonczyl sie kiedy Noras przyszedl i powiedzial ze zamyka bo chce isc do domu (godz 16:00)
No nic, jutro sprobuje znowu. Jak juz by sama kula zeszla to bedzie git bo reszte mam. Jak nie to bede chyba musial zciagnac wszystko..
Aha, kluczyk jak juz wszedl to wyjsc nie bardzo chcial.. Probowalem go delikatnie wyciagac, ale ten czerwony plastik wokol ma swoje lata wiec trzeba do niego z uczuciem chyba..
Wiec szukam dalej no i z prawej strony w bagazniku schowany w papierku kluczyk do Westfali
Po malutku wszedl w zamek, do samego konca, udalo sie delikatnie przekrecic caly uchwyt ale nie moglem tego uchwyty wyciagnac. Z tego co wiem to delikatnie sie go wyciaga i pozniej przekreca chyba do gory..
Caly moj stan podniecenia zakonczyl sie kiedy Noras przyszedl i powiedzial ze zamyka bo chce isc do domu (godz 16:00)
No nic, jutro sprobuje znowu. Jak juz by sama kula zeszla to bedzie git bo reszte mam. Jak nie to bede chyba musial zciagnac wszystko..
Aha, kluczyk jak juz wszedl to wyjsc nie bardzo chcial.. Probowalem go delikatnie wyciagac, ale ten czerwony plastik wokol ma swoje lata wiec trzeba do niego z uczuciem chyba..
-
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-08-27, 21:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Wsadzasz kluczyk, przekręcasz pokrętło tak aby czerwony znacznik z pokrętła wszedł na zieloną "strzałkę" na obudowie haka i zwykle kula sama wypada.
Dopóki nie przekręcisz pokrętła w drugą stronę to kluczyka nie wyciągniesz - takie zabezpieczenie przed nieprawidłowym / za słabym zapięciem haka.
Skoro masz kluczyk i pokrętło coś tam się rusza to opcje są trzy:
- żaba i mocniej pokręcić pokrętło - może się blokada zastała i nie chce całkowicie się odblokować
- jak hak odblokowany to młot i trochę to opukać
- palnik raczej odpada - może źle wpłynąć na smary wewnątrz blokady kuli.
Powodzenia
Dopóki nie przekręcisz pokrętła w drugą stronę to kluczyka nie wyciągniesz - takie zabezpieczenie przed nieprawidłowym / za słabym zapięciem haka.
Skoro masz kluczyk i pokrętło coś tam się rusza to opcje są trzy:
- żaba i mocniej pokręcić pokrętło - może się blokada zastała i nie chce całkowicie się odblokować
- jak hak odblokowany to młot i trochę to opukać
- palnik raczej odpada - może źle wpłynąć na smary wewnątrz blokady kuli.
Powodzenia