[S4/S6 C4 2.2T AAN] 8E0927317 + 443131541
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Pompa robi robotę bo nie ma wyjścia Dałeś 6 tłoków na przodzie więc na pewno pedał łapie dużo niżej przez co bardziej "męczysz" serwo, większy tłoczek w pompie powoduje, że pedał łapie dużo wyżej ale musi też mieć większe serwo. To tyle OT.kk84 pisze:Wole jak jest, pompa zostaje ori. Skoro robi robotę to nie widzę sensu pakować większej.hubos21 pisze:hamulec na dotknięcie przy Twoich hamulcach z przodu
Całość traktuje jako eksperyment. Chce przekonstruować układ podciśnień w komorze silnika, m.in. climatronic podpiąć pod nowy układ, serwo i możliwe, że kiedyś siłownik blokady zeswapowanego mostu z 100/S4 .
Na razie czekam aż pompka i akumulator podciśnienia dotrą do mnie
Ciekawi mnie cała ta wężologia bo myślę na razie żeby dodać sobie zbiornik podciśnienia bo się nudzę ostatnio
Ostatnio zmieniony 2014-08-30, 00:12 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Wiemy o tym . Ale Ty wiesz, że Ja wiem . Na obecną chwilę nie chcę generować więcej kosztów związanych z projektem. Kiedyś może pomyślę nad zaimplementowaniem czegoś nowszego.hubos21 pisze:Pompa robi robotę bo nie ma wyjścia Dałeś 6 tłoków na przodzie więc na pewno pedał łapie dużo niżej przez co bardziej "męczysz" serwo, większy tłoczek w pompie powoduje, że pedał łapie dużo wyżej ale musi też mieć większe serwo.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Ja powtórzę co pisałem wyżej, jeżdżę czasem A4/B6 która ma elektryczna pompe bo z fabryk wyjechała z automatem ale jest po swapie i różnica w hamowaniu to jest przepaść, muskasz hamulec a auto nurkuje, zero oporu na pedale, chodzi jak w próźni tarcze klocki, wszystko seria aż się nie chce wysiadać, przez to wpadłem w kompleksy z hamulcami u siebie i myślę, czy nie dołożyć sobie zbiornika podciśnienia ale czy on sam mi dużo da?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
hubos21, Na powyższe odpowiem jak zamontuje i zestroję system u siebie . Póki co sterownik zainstalowany w aucie, okablowanie pompy gotowe, przewód podciśnienia do sterownika na miejscu. Czekam tylko na dwa brakujące elementy układanki. Za chwil kilka zapodam schemat z poprawkami, tylko przerysuję bazgroły .
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
oglądałem na aucie bo akurat był przód w A4 zdjęty to na moje dużo mniej niż 10mm, a później przechodzi w bardzo cienki plastikowy wężyk i tak mam wątpliwości czy on zda egzamin, fabrycznie np w ACK jest wpięty w sterowanie klapkami kolektora ssącego
Ostatnio zmieniony 2014-09-01, 21:54 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT