[A6 C4] Tylna wycieraczka zatrzymuje się w przypadkowym poło

sebb
Mechanik
Mechanik
Posty: 108
Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

[A6 C4] Tylna wycieraczka zatrzymuje się w przypadkowym poło

Post autor: sebb »

Witam, problem jak w temacie, czy to może mieć związek z elektroniką na silniczku czy z czymś jeszcze innym?
Ostatnio zmieniony 2014-08-04, 19:01 przez sebb, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

może wiązka elektryczna w gumowym łączniku klapy
może mechanizm wycieraczki trzeba zregenerować..

najlepiej podpiąć miernik i sprawdzić czy prąd ginie losowo czy jest cały czas
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

uszkodzony silniczek..po podpieciu sprawnego problem zniknie..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

A dokładnie nie sam silniczek tylko te ścieżki blaszane w okrągłej obudowie osi wycieraczki na którą zakładasz ramie wycieraczki, one są w odpowiednich miejscach poprzerywane i wyznaczają miejsca w których wycieraczka się zatrzymuje, tego nie warto rozbierać tylko jak pisze Tomek wymienić cały mechanizm.
sebb
Mechanik
Mechanik
Posty: 108
Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: sebb »

Hmm ktoś pisał, że pomogło wyczyszczenie silniczka albo nawet spryskanie wd40, spróbuje wpierw tak, jak nie pomoże to wymiana :)

[ Dodano: 2014-08-19, 16:29 ]
Jeszcze mam pytanie, jak dostać się do silniczka?
Ostatnio zmieniony 2014-08-19, 16:30 przez sebb, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

Zdejmij tapicerkę klapy i będziesz widział wszystko :ok:
sebb
Mechanik
Mechanik
Posty: 108
Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: sebb »

Danieles pisze:Zdejmij tapicerkę klapy i będziesz widział wszystko :ok:
Rozumiem, ze całą obramówkę? Miałem nadzieję, że tylko ten wewnętrzny jasny pasek z materiału:)
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

To jest jedna całość , masz śrubki po jednej po boku i 2 w "łapce" tam gdzie wkładasz palce jak zamykasz klapę i reszta siedzi na zatrzaskach, powoli po kolei sobie poradzisz albo podjedz do kogoś to Ci pomoże albo chociaż pokaże jak zdemontować tapicerkę.

tu masz więcej Tomek to dokładnie opisał

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=456
Ostatnio zmieniony 2014-08-19, 23:24 przez Danieles, łącznie zmieniany 1 raz.
sebb
Mechanik
Mechanik
Posty: 108
Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: sebb »

Danieles pisze:To jest jedna całość , masz śrubki po jednej po boku i 2 w "łapce" tam gdzie wkładasz palce jak zamykasz klapę i reszta siedzi na zatrzaskach, powoli po kolei sobie poradzisz albo podjedz do kogoś to Ci pomoże albo chociaż pokaże jak zdemontować tapicerkę.

tu masz więcej Tomek to dokładnie opisał

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=456
Ok chodziło mi o to, czy trzeba demontować całą obramówkę czyli również te części po bokach i przy szybie:) Jesli tylko tą dolną z uchwytem to dobrze bo mniej roboty:)
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Hej pany :)

Mam podobny problem ale generalnie to nie wyskczyło tak ot, tylko po moim grzebaniu w przekaźnikach i bezpiecnzikach. Generalnie próbowałem zlokalizować przekaźnik świateł/p.mgłowych z etką w ręku szukałem odpowiedniego i nie znalazłem 8-)

Tak czy siak po tym wszystkim szyba tył grzała mi non stop i nie dało się jej wyłączyć a wycieraczka tył po jednym "kliknięciu" leci kawałek i się zatrzymuje (w momencie zatrzymania słychać że przekaźnik odcina) i tak sobie leci co kawałek zamiast robić pełen cykl. Okej mógł by to być silniczek ale po przytrzymaniu manetki szyba normalnie się myje i wycieraczka chodzi w pełnym zakresie tj. normalnie. zlokalizowałem przekaźnik od wycieraczki, otworzyłem i wygląda jak ze sklepu. Przekaźniki wyciągałem pojedynczo i wsadzałem w to samo miejsce. Podgrzewanie szyby tył samo wróciło do normy po mojej powtórnej interwencji (teraz już wiem że przekaźnik od niej jest w samym włączniku)

Jakieś pomysły jak naprawić "pojedyncze" przetarcie wycieraczki? :P
Quattro illa amat hiberno!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”