[Q] Brembo czy ATE ?
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Ja pojeździłem na tarczach i klockach ATE i też nie mogę powiedzieć złego słowa.
Nie pylą strasznie, po ponad 2kkm lekki czarny osad na feldze, ale nic strasznego. Hamowanie przyzwoite (dużo lepiej niż na poprzednich tarczach i klockach).
Od siebie mogę polecić komplet ATE. Po tych 2kkm troszkę jeszze piszczą przy delikatnym hamowaniu, ale tylko ledwo ledwo.
Nie pylą strasznie, po ponad 2kkm lekki czarny osad na feldze, ale nic strasznego. Hamowanie przyzwoite (dużo lepiej niż na poprzednich tarczach i klockach).
Od siebie mogę polecić komplet ATE. Po tych 2kkm troszkę jeszze piszczą przy delikatnym hamowaniu, ale tylko ledwo ledwo.
- Czekereke
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-07-15, 12:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dziki Wschód
ja mialem z 230 do 60 z ABS'em i hamulce na kilka min przestały dzialac całkiem... klocek glazura a tarcze krzywe. Ale z 2giej str nie ma co wymagać od stardardowych hebli z 16to letniego samochodu... tak wiec pewnie przesadzam. Ciekaw jestem opinii o innych producentach zanim zmienie.icemerc pisze:z 200 hamowanie i zero problemów więc ja mam całkiem inne zdanie...Czekereke pisze:Textar wydaje mi sie malo podatny na temperatury wysokie - awaryjne hamowanie.
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Przyznam szczerze ze ja przeważnie montuje u siebie tarcze i klocki ATE a jeśli nie ma to inny zamiennik z tym ze w komplecie tej samej firmy. W cabrio mam założone ATE pod zaciski dwu tłoczkowe już ponad rok i przyznam szczerze ze spisują się naprawdę dobrze. Chodź słyszałem ze Zimmerman jest konkret, ktoś może coś powiedzieć o tej firmie?? bo chciałem na następnym raz wsadzić do cabrio Zimmermany wentylowane i nawiercane
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Michaelo ma u siebie założony cały komplet Zimmermana.. Po jego opinii na zlocie, mówi że rewelacja..audki pisze:Przyznam szczerze ze ja przeważnie montuje u siebie tarcze i klocki ATE a jeśli nie ma to inny zamiennik z tym ze w komplecie tej samej firmy. W cabrio mam założone ATE pod zaciski dwu tłoczkowe już ponad rok i przyznam szczerze ze spisują się naprawdę dobrze. Chodź słyszałem ze Zimmerman jest konkret, ktoś może coś powiedzieć o tej firmie?? bo chciałem na następnym raz wsadzić do cabrio Zimmermany wentylowane i nawiercane
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
audki, Zimmerman nawiercane hm..... musisz liczyć się z tym że po pewnym czasie będziesz musiał te otworki wiertełkiem czyścić. Nie lepiej założyć ATE Power Disc.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
audki, powinny być - trzeba w katalogu poszukać
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
-
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mainburg
Witam, a montował ktoś ATE POWERDISC 288 mm na przód ? Mają takie rowki, niby ma to pomóc w odprowadzaniu gazów ipyłu, moim zdaniem lepsze od dziur bo zbiera z całego klocka . Poza tym cena też przyzwoita : link
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
I pomagają jak jeździsz 180km/h i hamujesz do zera przy każdym zakręcie, jak jeździsz po mieście 60km/h to kompletnie ma sensu. Poza tym trochę szybciej klocki idą i będziesz miał felgi z osadu po klockach. Wiec jeśli jedyny powód to miałby być wygląd auta to też odpada bo felgi co chwile brudneplatnerz pisze:Mają takie rowki, niby ma to pomóc w odprowadzaniu gazów ipyłu
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:45
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piekary Śląskie
Ello
Odkopuje temat bo moze komus sie przyda .
Jestem rowniez po wymianie tarcz i klockow plus weze gumowe od zaciskow (przod)
Na przod poszly nowe tarcze i klocki z Textara na tyle mam original tarcze plus klocki TRW nowe zaciski na tyle plus nowe linki i nareszcie to hamuje .
Textar jezdzi na przodzie juz od 5 dni i spisuje sie .Zobaczymy jak bedzie dalej ale na ta chwile moge je polecic. Cena za zestaw Textara jaka dalem to 450zl gdziena intercarsie za tarcze jedna wolaja 267zl.
Pozdrawiam
Odkopuje temat bo moze komus sie przyda .
Jestem rowniez po wymianie tarcz i klockow plus weze gumowe od zaciskow (przod)
Na przod poszly nowe tarcze i klocki z Textara na tyle mam original tarcze plus klocki TRW nowe zaciski na tyle plus nowe linki i nareszcie to hamuje .
Textar jezdzi na przodzie juz od 5 dni i spisuje sie .Zobaczymy jak bedzie dalej ale na ta chwile moge je polecic. Cena za zestaw Textara jaka dalem to 450zl gdziena intercarsie za tarcze jedna wolaja 267zl.
Pozdrawiam
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Textar są raczej niepolecane, osobiście jak pracowałem w fordzie, bywało z nimi bardzo różnie. Ja obecnie zastanawiam się nad zestawem tarcze brembo i klocki ate, trw, bosch - choć trw strasznie pylą. Co do tarcz nie wiem co o nich myśleć, cena zestawu trochę powala z klockami, ale da się przeżyć - 490 pln.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Hamulce na przód zakupiłem, polecono mi komplet zimmermanna i klocki boscha, cena mnie powaliła - 550 pln. Co do zimmermanna - kiedyś w 80 B4 miałem, też polecane i się sprawdzały, myślałem o brembo, ate itd., ale jednak stwierdziłem, że jak wydać to pieniądze to raz na dobry towar i mieć kupę tys km spokoju
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."