[Q] Brembo czy ATE ?

Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

Ja pojeździłem na tarczach i klockach ATE i też nie mogę powiedzieć złego słowa.
Nie pylą strasznie, po ponad 2kkm lekki czarny osad na feldze, ale nic strasznego. Hamowanie przyzwoite (dużo lepiej niż na poprzednich tarczach i klockach).
Od siebie mogę polecić komplet ATE. Po tych 2kkm troszkę jeszze piszczą przy delikatnym hamowaniu, ale tylko ledwo ledwo.
Obrazek
Awatar użytkownika
Czekereke
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-15, 12:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dziki Wschód

Post autor: Czekereke »

icemerc pisze:
Czekereke pisze:Textar wydaje mi sie malo podatny na temperatury wysokie - awaryjne hamowanie.
z 200 hamowanie i zero problemów więc ja mam całkiem inne zdanie...
ja mialem z 230 do 60 z ABS'em i hamulce na kilka min przestały dzialac całkiem... klocek glazura a tarcze krzywe. Ale z 2giej str nie ma co wymagać od stardardowych hebli z 16to letniego samochodu... tak wiec pewnie przesadzam. Ciekaw jestem opinii o innych producentach zanim zmienie.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Mi się zdarzyło hamowanie z 200 do 0 z tym że tył oryginalne klocki i tarcze a przód tarcze niewiadomej firmy i klocki ATE i oprócz smrodu wyhamowały i jeszcze jeździłem sporo na tym zestawie.
Klocki boscha są miękkie przynajmniej te moje były bo pyliły strasznie :-P
()()()() Jedna rodzinka VW
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Przyznam szczerze ze ja przeważnie montuje u siebie tarcze i klocki ATE a jeśli nie ma to inny zamiennik z tym ze w komplecie tej samej firmy. W cabrio mam założone ATE pod zaciski dwu tłoczkowe już ponad rok i przyznam szczerze ze spisują się naprawdę dobrze. Chodź słyszałem ze Zimmerman jest konkret, ktoś może coś powiedzieć o tej firmie?? bo chciałem na następnym raz wsadzić do cabrio Zimmermany wentylowane i nawiercane
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

audki pisze:Przyznam szczerze ze ja przeważnie montuje u siebie tarcze i klocki ATE a jeśli nie ma to inny zamiennik z tym ze w komplecie tej samej firmy. W cabrio mam założone ATE pod zaciski dwu tłoczkowe już ponad rok i przyznam szczerze ze spisują się naprawdę dobrze. Chodź słyszałem ze Zimmerman jest konkret, ktoś może coś powiedzieć o tej firmie?? bo chciałem na następnym raz wsadzić do cabrio Zimmermany wentylowane i nawiercane
Michaelo ma u siebie założony cały komplet Zimmermana.. Po jego opinii na zlocie, mówi że rewelacja..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

audki, Zimmerman nawiercane hm..... musisz liczyć się z tym że po pewnym czasie będziesz musiał te otworki wiertełkiem czyścić. Nie lepiej założyć ATE Power Disc. :?: :?:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Pytanie czy ATE są pod 4x108??
icemerc
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 272
Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: icemerc »

audki, powinny być - trzeba w katalogu poszukać ;-)
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie :-)
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
platnerz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mainburg

Post autor: platnerz »

Witam, a montował ktoś ATE POWERDISC 288 mm na przód ? Mają takie rowki, niby ma to pomóc w odprowadzaniu gazów ipyłu, moim zdaniem lepsze od dziur bo zbiera z całego klocka . Poza tym cena też przyzwoita : link
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

przecie to są lite
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

platnerz pisze:Mają takie rowki, niby ma to pomóc w odprowadzaniu gazów ipyłu
I pomagają jak jeździsz 180km/h i hamujesz do zera przy każdym zakręcie, jak jeździsz po mieście 60km/h to kompletnie ma sensu. Poza tym trochę szybciej klocki idą i będziesz miał felgi z osadu po klockach. Wiec jeśli jedyny powód to miałby być wygląd auta to też odpada bo felgi co chwile brudne :-/
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
martini
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2014-01-19, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piekary Śląskie

Post autor: martini »

Ello

Odkopuje temat bo moze komus sie przyda .
Jestem rowniez po wymianie tarcz i klockow plus weze gumowe od zaciskow (przod)
Na przod poszly nowe tarcze i klocki z Textara na tyle mam original tarcze plus klocki TRW nowe zaciski na tyle plus nowe linki i nareszcie to hamuje .
Textar jezdzi na przodzie juz od 5 dni i spisuje sie .Zobaczymy jak bedzie dalej ale na ta chwile moge je polecic. Cena za zestaw Textara jaka dalem to 450zl gdziena intercarsie za tarcze jedna wolaja 267zl.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Textar są raczej niepolecane, osobiście jak pracowałem w fordzie, bywało z nimi bardzo różnie. Ja obecnie zastanawiam się nad zestawem tarcze brembo i klocki ate, trw, bosch - choć trw strasznie pylą. Co do tarcz nie wiem co o nich myśleć, cena zestawu trochę powala z klockami, ale da się przeżyć - 490 pln.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

Ja od kilku tys km jezdze na tarczach przednich brembo i na klockach ferodo premier
Hebel malina ale z pompą i serwem z a4 b7
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Hamulce na przód zakupiłem, polecono mi komplet zimmermanna i klocki boscha, cena mnie powaliła - 550 pln. Co do zimmermanna - kiedyś w 80 B4 miałem, też polecane i się sprawdzały, myślałem o brembo, ate itd., ale jednak stwierdziłem, że jak wydać to pieniądze to raz na dobry towar i mieć kupę tys km spokoju :)
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”