[100 C4] BLACHARKA

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
felotw
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2014-07-10, 20:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olsztyn

[100 C4] BLACHARKA

Post autor: felotw »

Witam posiadam auto od roku i po zimie lekko wyszedl "rudy" w szczegolnosci na drzwiach, progach i nadkolach. Chcialbym zeby ktos podpowiedzial jak sie za to zabrac, czy jest sens sie w to bawic czy to wyjdzie zaraz znowu, a moze ma ktos kogo polecic w wojewodztwie Warminsko-Mazurskim lub Mazowieckim.
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

felotw pisze: jak sie za to zabrac, czy jest sens sie w to bawic czy to wyjdzie zaraz znowu
Jak się zrobi porządnymi środkami i zgodnie ze sztuką to nie wyjdzie zaraz znowu ;-)
Robiłem Forda to wiem , gdyż rdza w 21-letnim Audi to jest pikuś wobec rdzy w 24-letnim Fordzie :-P
Ostatnio zmieniony 2014-08-18, 00:13 przez Larix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

najpierw zczyścić dobrze rdzę, później
dobry podkład antykorozyjny, na to podkład zwykły, później baza, klar i będzie spokój na lata
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nie ten dzial..usuwanie rdzy to nie tuning.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
audicygaroavant
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2014-07-24, 21:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LKS

Post autor: audicygaroavant »

Aby naprawdę pozbyć się rudej to pasowało by to i owo wypiaskować, a dopiero potem dobry podkład reaktywny. Jakiś epoxyd może...
Audi 100 C3 2.2T MC AVANT - NIE MA TO JAK "STARA POCZCIWA BABCIA"
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

audicygaroavant pisze:Aby naprawdę pozbyć się rudej to pasowało by to i owo wypiaskować
Jak mały purchel to raczej nie ma sensu z piachem moim zdaniem. Szczota pleciona na gumówkę daje radę. Taka na wiertarkę tylko głaska. Podkład epoksydowy dwuskładnikowy świetna sprawa (akrylowy lipa) ale tylko na idealnie wyczyszczone z rdzy miejsca ;-)
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
cichy95
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-12-01, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: cichy95 »

Tak jak koledzy mówia, przedewszystkim dobrze oczyscic, jak nie ma czego- wspawac blache. Odtłuscic, nalozyc dobry podklad antykorozyjny najlepiej z utwardzaczem i kilka warstw. Raczej w cieplym garazu, nie na dworze bo przy obecnej pogodzie to bedzie lipa. Tak przygotowane oddaj do lakiernika bo dalej to mozna tylko zaciaprac auto niz zrobic cos pozytecznego, a lakiernik jak dostanie przygotowane duzo nie weznie ;p
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”