[100 C4] BLACHARKA
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-07-10, 20:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Olsztyn
[100 C4] BLACHARKA
Witam posiadam auto od roku i po zimie lekko wyszedl "rudy" w szczegolnosci na drzwiach, progach i nadkolach. Chcialbym zeby ktos podpowiedzial jak sie za to zabrac, czy jest sens sie w to bawic czy to wyjdzie zaraz znowu, a moze ma ktos kogo polecic w wojewodztwie Warminsko-Mazurskim lub Mazowieckim.
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
Jak się zrobi porządnymi środkami i zgodnie ze sztuką to nie wyjdzie zaraz znowufelotw pisze: jak sie za to zabrac, czy jest sens sie w to bawic czy to wyjdzie zaraz znowu
Robiłem Forda to wiem , gdyż rdza w 21-letnim Audi to jest pikuś wobec rdzy w 24-letnim Fordzie
Ostatnio zmieniony 2014-08-18, 00:13 przez Larix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie ten dzial..usuwanie rdzy to nie tuning.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- audicygaroavant
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-07-24, 21:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LKS
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
Jak mały purchel to raczej nie ma sensu z piachem moim zdaniem. Szczota pleciona na gumówkę daje radę. Taka na wiertarkę tylko głaska. Podkład epoksydowy dwuskładnikowy świetna sprawa (akrylowy lipa) ale tylko na idealnie wyczyszczone z rdzy miejscaaudicygaroavant pisze:Aby naprawdę pozbyć się rudej to pasowało by to i owo wypiaskować
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-12-01, 20:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
Tak jak koledzy mówia, przedewszystkim dobrze oczyscic, jak nie ma czego- wspawac blache. Odtłuscic, nalozyc dobry podklad antykorozyjny najlepiej z utwardzaczem i kilka warstw. Raczej w cieplym garazu, nie na dworze bo przy obecnej pogodzie to bedzie lipa. Tak przygotowane oddaj do lakiernika bo dalej to mozna tylko zaciaprac auto niz zrobic cos pozytecznego, a lakiernik jak dostanie przygotowane duzo nie weznie ;p