[S4-2.2T AAN] Szarpie, wypadają zapłony, diagnoza cewek
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
[S4-2.2T AAN] Szarpie, wypadają zapłony, diagnoza cewek
Znalazłem mały problem. Pod gaźnikiem w kolektorze ssącym jest wyjście na zawór zamykający dojście powietrza do odpowietrzenia skrzyni korbowej, ten zawór ktoś już przede mną naprawiał. Co tam znalazłem : jest tylko sprężyna i blaszka okrągła ale na dole króćca czyli moim zdanie brak blachy odcinającej powietrze w górnej część tego urządzenia. Jak ktoś ma coś takiego chętnie kupię. Nie stety nawet po zaślepieniu tego króćca nadal szarpie i plewi podczas jazdy a na wolnych obrotach wypadają mu zapłony Dzięki za info
Nie ma to jak gaźnik w AAN'ie Wybacz, nie mogłem się powstrzymać/gtr34
Nie ma to jak gaźnik w AAN'ie Wybacz, nie mogłem się powstrzymać/gtr34
Ostatnio zmieniony 2014-07-27, 15:18 przez Marian-m110, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
gaznik?????????????????????????????/\
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
z cewkami jedyny sposób żeby sprawdzić to podmiana. Nawet jeśli cewka daje, to nei masz gwarancji że daje prawidłowo prąd pod obciążeniem. Zresztą nie odpowiedziałeś na pytanie:
Czy vagowałeś? - bo jeśli nie, to szkoda naszego pisania.
Moduły możesz kupić na szrocie lub allegro- pasują od v6
najpierw sprawdź czy piny nie są wysunięte.
Czy vagowałeś? - bo jeśli nie, to szkoda naszego pisania.
Moduły możesz kupić na szrocie lub allegro- pasują od v6
najpierw sprawdź czy piny nie są wysunięte.
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
Tak wag nic nie mówi, piny czyste , po odkręceniu dekla z cewkami włożyłem świece i podłączyłem masę iskra jest na wszystkich, czytałem o podobnych problemach w 18T i 27 Bi T objawy te same u innych okazywało się ze cewka ale która oto jest pytanie moduły wykluczam kiedyś z 10 lat temu padł mi wiec w ogóle nie gadał na jeden cylinder a tu zapala po 40 do 50m sekundach wypada pierwszy zapłon i td
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ten zawór nie ma wpływu na pracę na biegu jałowym i przy podciśnieniu w kolektorze. Może go w ogóle nie być a na jałowym będzie pracował jak należy. Zamyka się on jedynie gdy pojawi się tam doładowanie żeby niepotrzebnie nie "pompować" skrzyni korbowej. Przyczyn wypadania zapłonu szukaj gdzie indziej, ale jeśli mocno chcesz posiadam takowy używany, aczkolwiek sprawny.Marian-m110 pisze:w kolektorze ssącym jest wyjście na zawór zamykający dojście powietrza do odpowietrzenia skrzyni korbowej
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa