[S4-2.2T AAN] Szarpie, wypadają zapłony, diagnoza cewek

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

[S4-2.2T AAN] Szarpie, wypadają zapłony, diagnoza cewek

Post autor: Marian-m110 »

Znalazłem mały problem. Pod gaźnikiem w kolektorze ssącym jest wyjście na zawór zamykający dojście powietrza do odpowietrzenia skrzyni korbowej, ten zawór ktoś już przede mną naprawiał. Co tam znalazłem : jest tylko sprężyna i blaszka okrągła ale na dole króćca czyli moim zdanie brak blachy odcinającej powietrze w górnej część tego urządzenia. Jak ktoś ma coś takiego chętnie kupię. Nie stety nawet po zaślepieniu tego króćca nadal szarpie i plewi podczas jazdy a na wolnych obrotach wypadają mu zapłony Dzięki za info

Nie ma to jak gaźnik w AAN'ie :] Wybacz, nie mogłem się powstrzymać/gtr34 ;-)
Ostatnio zmieniony 2014-07-27, 15:18 przez Marian-m110, łącznie zmieniany 2 razy.
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

wypadają zapłony- a vagowałeś?
To mogą być cewki, świece, moduły, lewe powietrze i tym samym korekta po zapłonie
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

powietrze lewe wyeliminowane, czy jest możliwe podmiana modułów i czy można liczyć na to że ktoś pomoże w tym względzie ?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gaznik?????????????????????????????/\
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

Jeśli ktoś wie jak sprawdzić cewki zapłonowe to będę bardzo wdzięczny koszt jednej jest spory delikatnie pisząc
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

z cewkami jedyny sposób żeby sprawdzić to podmiana. Nawet jeśli cewka daje, to nei masz gwarancji że daje prawidłowo prąd pod obciążeniem. Zresztą nie odpowiedziałeś na pytanie:
Czy vagowałeś? - bo jeśli nie, to szkoda naszego pisania.
Moduły możesz kupić na szrocie lub allegro- pasują od v6
najpierw sprawdź czy piny nie są wysunięte.
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

Tak wag nic nie mówi, piny czyste , po odkręceniu dekla z cewkami włożyłem świece i podłączyłem masę iskra jest na wszystkich, czytałem o podobnych problemach w 18T i 27 Bi T objawy te same u innych okazywało się ze cewka ale która oto jest pytanie moduły wykluczam kiedyś z 10 lat temu padł mi wiec w ogóle nie gadał na jeden cylinder a tu zapala po 40 do 50m sekundach wypada pierwszy zapłon i td
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Marian-m110 pisze:w kolektorze ssącym jest wyjście na zawór zamykający dojście powietrza do odpowietrzenia skrzyni korbowej
Ten zawór nie ma wpływu na pracę na biegu jałowym i przy podciśnieniu w kolektorze. Może go w ogóle nie być a na jałowym będzie pracował jak należy. Zamyka się on jedynie gdy pojawi się tam doładowanie żeby niepotrzebnie nie "pompować" skrzyni korbowej. Przyczyn wypadania zapłonu szukaj gdzie indziej, ale jeśli mocno chcesz posiadam takowy używany, aczkolwiek sprawny.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

Czy można samemu np z miernikiem sprawdzić cewkę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”