[A6 C4] xenony hella

przemek198787
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
Imię: Przemek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

[A6 C4] xenony hella

Post autor: przemek198787 »

Witam. Otóż mam problem dziś ostatecznie żywot zakończył mój xenon. Decyzja zapadła o wymianie ori zestawu na d2s wraz z nowymi przetwornicami http://allegro.pl/zestaw-xenon-ksenon-d ... 06078.html tylko jest problem w ori wtyczce, która ma 4 kable http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0c9a911c60 , a przetwornica hid 2 piny. Jak to teraz ogarnąć, żeby ręce i nogi miało. Ewentualnie czy xenony z c5 a6 podejdą chodzi mi głównie o przetwornice, bo wiadomo, że czeka mnie rezanie mocowania pod wymienne d2s.
Ostatnio zmieniony 2014-07-01, 01:16 przez przemek198787, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

przemek198787, _tagi
przemek198787
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
Imię: Przemek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

Post autor: przemek198787 »

Temat nieaktualny. Zrobiłem przeróbkę na d2s, obyło się bez problemów i poszło gładko.
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

przemek198787,

rzuć info dla potomnych co i jak przerobiłeś
przemek198787
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
Imię: Przemek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

Post autor: przemek198787 »

Więc tak po krótce opiszę: Wyjmujemy ori przetwornice oraz żarniki z lamp. Odcinamy kable od przetwornic do żarników oraz wtyczki od przetwornic do instalacji elektrycznej. Następnie rozwiercamy nity w tych metalowych puszkach oraz je otwieramy. Jak już mamy wszystko na wierzchu ostrożnie wydłubujemy żel ze środka oraz usuwamy wszystkie elementy układu elektrycznego wewnątrz. Żarniki zamocowane są za pomocą blaszek z podkładkami ustalającymi pozycję, delikatnie to rozbieramy, gdyż te właśnie blaszki posłużą nam do umocowania nowych żarników w mocowaniach metalowych. Przed zamocowaniem żarników konieczne jest wyłamanie długiego bolca, by móc założyć gniazdo d2s. Po podłączeniu wtyczki d2s do żarnika, całość podłączamy do przetwornicy. Koleją rzeczą jest odnalezienie we wtyczkach instalacji świateł masy oraz plusa po włączeniu świateł mijania. Wtyczka instalacji ma 4 piny, a my do nowej przetwornicy potrzebujemy tylko 2 wcześniej wspomniane, dlatego też we wcześniej odciętej wtyczce ze starych przetwornic eliminujemy 2 niepotrzebne kable, a pozostałe lutujemy do przetwornicy. Podpinamy w instalację przerobione wtyczki, ukrywamy przetwornice i cieszymy się przeróbką ori xenonu, która umożliwia nam wymianę żarówki bez konieczności wymiany całej lampy. Koszt Zestawu d2s ok 220zł czas wykonania 2h. Poniżej link do materiałów, z których korzystałem http://hostuje.net/file.php?id=8b7419dc ... ef13f8adac wszystko wrzucone w jeden folder i spakowane rarem.
Ostatnio zmieniony 2014-07-31, 15:46 przez przemek198787, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

AC nie wariuje?
przemek198787
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
Imię: Przemek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

Post autor: przemek198787 »

Nic złego się nie dzieje. Wszystko działa w jak najlepszym porządku, brak komunikatu o przepalonej żarówce.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”