[A6 C4 BOSE] trzaski po wyjęciu kluczyka
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
[A6 C4 BOSE] trzaski po wyjęciu kluczyka
Witam. Koledzy proszę o radę. W aucie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki słychać chwilowe trzaski w głośnikach, później delikatny szum. Podczas jazdy natomiast jak wyłączę radio też słychać przez chwilę trzaski, a później zakłócenia z alternatora (gwizd). Dodam, że sprawdzałem czy na wyjściu z radia do załączania wzmacniacza po wyjęciu kluczyka nie ma prądu, lampka w probówce gaśnie więc zakładam, że radio jest ok. Problem tkwi gdzieś dalej. Na kablu czerwonym z żółtym paskiem, który wchodzi w kostkę do suba w bagażniku cały czas jest prąd, bez względu na to czy radio wyłączone, czy kluczyk wyjęty. Na dodatek przy sprawdzaniu probówką kopie jak cholera. Poradźcie coś. Jest tam po drodze jakiś przekaźnik odpowiedzialny za załączanie wzmaka, bo już nie wiem w co ręce włożyć? Jeden pożar już miałem od akumulatora na szczęście nic się nie stało poważnego wtedy. Boje się żeby się coś nie usmażyło
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
przemek198787,
z radia idzie sygnał do przekaźnika włączającego resztę systemu BOSE (wzmacniacze w przednich głośnikach i tylny sub)
wygląda na to że masz coś walnięte z przekaźnikiem, który nie odłącza systemu po wyłączeniu radia
z radia idzie sygnał do przekaźnika włączającego resztę systemu BOSE (wzmacniacze w przednich głośnikach i tylny sub)
wygląda na to że masz coś walnięte z przekaźnikiem, który nie odłącza systemu po wyłączeniu radia
- Danieles
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
- Imię: Daniel
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Malbork / Macroom
Się podłączę z pytaniem również
A jaki to nr przekażnika Pany? bo ja montuje wiązkę do bose i kostka jest ale przekażnika niet,
i przy okazji- po długości kabli wnioskuję ze kostka z przekażnikiem powinna fabrycznie znajdować się na podszybiu w skrzycne OBD tak? i bezpiecznik też tam? a którędy puścić wiązkę - znaczy którędy jest wiązka ułożona fabrycznie żeby nie było problemów z zakłóceniami?
A jaki to nr przekażnika Pany? bo ja montuje wiązkę do bose i kostka jest ale przekażnika niet,
i przy okazji- po długości kabli wnioskuję ze kostka z przekażnikiem powinna fabrycznie znajdować się na podszybiu w skrzycne OBD tak? i bezpiecznik też tam? a którędy puścić wiązkę - znaczy którędy jest wiązka ułożona fabrycznie żeby nie było problemów z zakłóceniami?
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
Danieles,
u mnie jest 373 w podszybiu w skrzynce przekaźników
bezpiecznik od BOSE też tam siedzi
fabrycznie wiązka na przód idzie normalnie, czyli do panela z radiem i
na boki do drzwi przednich
tył idzie przez tunel środkowy.
Ja ponieważ nie chciało mi się rwać podłogi ułożyłem po lewym progu i nic nie wyje, aczkolwiek wiązka była w ten sposób przykrótka i musiałem ją przedłużyć.
u mnie jest 373 w podszybiu w skrzynce przekaźników
bezpiecznik od BOSE też tam siedzi
fabrycznie wiązka na przód idzie normalnie, czyli do panela z radiem i
na boki do drzwi przednich
tył idzie przez tunel środkowy.
Ja ponieważ nie chciało mi się rwać podłogi ułożyłem po lewym progu i nic nie wyje, aczkolwiek wiązka była w ten sposób przykrótka i musiałem ją przedłużyć.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć: