[A6 C4] Swap z 2.6 na 2.5 AEL

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
berliniak
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-07-27, 19:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg / Berlin

[A6 C4] Swap z 2.6 na 2.5 AEL

Post autor: berliniak »

Witam serdecznie,

chciałbym zrobić swap z 2.6 na 2.5 tdi.

Posiadam dwa kompletne auta. 2.5 jest mocno wyeksploatowane wizualnie i w środku. Natomiast jednostka w rewelacyjnej kondycji jak i układ jezdny oraz hamulce. Ostatnio zainwestowałem spory worek gotówki.

Dwa dni temu kupiłem bardzo zadbana dobrze wyposażoną 2.6. Ma skory grzane przód i tył, kierownice trójramienną, szyber dach i jest z 97 roku. Ma również bardzo zadbany lakier nie wymagający pracy lakiernika czy blacharza jak ta 2.5.

Czy taki swap w moim przypadku będzie bardzo problematyczny?

Proszę o jakieś porady czy podpowiedzi.

Dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

po co???
po co rozbierac zadbana benzyne..
swap to szereg problemow:
skrzynia silnik osprzet.wiazki elektryczne..zbiornik paliwa..
zeby wymienic wiazke trzeba rwac deske..
wymiana pedałow bo w dieslu masz elektryczny a w abc masz linke..
wymiana mechanizmy zmiany biegow...ale zrobic mozna wszystko..tylko gdzie sens?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
berliniak
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-07-27, 19:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg / Berlin

Post autor: berliniak »

Butterbean pisze:po co???
po co rozbierac zadbana benzyne..
swap to szereg problemow:
skrzynia silnik osprzet.wiazki elektryczne..zbiornik paliwa..
zeby wymienic wiazke trzeba rwac deske..
wymiana pedałow bo w dieslu masz elektryczny a w abc masz linke..
wymiana mechanizmy zmiany biegow...ale zrobic mozna wszystko..tylko gdzie sens?
Robie ok 40000 km rocznie. W 2.5 tdi spalanie sam wiesz jakie jest. 2.6 troche pije.

Jesli sie zabrac do tego to dla fachowca ile czasu potrzeba?

Moze zasz kogos z okolic bo widze ze z Olsztyna jestes a ja z Elblaga.

Pozdrawiam

P.S. jakie moga byc koszty tekiego swapu? Wszystkie czesci mam bo to dwa kompletne auta
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

załoz gaz..no chyba ze latasz za granice..
co do swapow itp itd..
podesle pw.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

berliniak pisze:Czy taki swap w moim przypadku będzie bardzo problematyczny?
Problematyczny to nie skoro masz dwa kpl auta. Ja bym LPG założył, kosztami paliwa wychodzi to samo, chyba że masz w dobrej cenie ON z Obwodu Putiningradzkiego.
Swap też tani nie jest, to jak założenie instalki LPG, też będzie z czasem dopiero się zwracać. Kultura i miękkość pracy V6 w stosunku do AEL nieporównywalna a moc i osiągi podobne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”