Witam serdecznie,
chciałbym zrobić swap z 2.6 na 2.5 tdi.
Posiadam dwa kompletne auta. 2.5 jest mocno wyeksploatowane wizualnie i w środku. Natomiast jednostka w rewelacyjnej kondycji jak i układ jezdny oraz hamulce. Ostatnio zainwestowałem spory worek gotówki.
Dwa dni temu kupiłem bardzo zadbana dobrze wyposażoną 2.6. Ma skory grzane przód i tył, kierownice trójramienną, szyber dach i jest z 97 roku. Ma również bardzo zadbany lakier nie wymagający pracy lakiernika czy blacharza jak ta 2.5.
Czy taki swap w moim przypadku będzie bardzo problematyczny?
Proszę o jakieś porady czy podpowiedzi.
Dziękuję i pozdrawiam
[A6 C4] Swap z 2.6 na 2.5 AEL
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
po co???
po co rozbierac zadbana benzyne..
swap to szereg problemow:
skrzynia silnik osprzet.wiazki elektryczne..zbiornik paliwa..
zeby wymienic wiazke trzeba rwac deske..
wymiana pedałow bo w dieslu masz elektryczny a w abc masz linke..
wymiana mechanizmy zmiany biegow...ale zrobic mozna wszystko..tylko gdzie sens?
po co rozbierac zadbana benzyne..
swap to szereg problemow:
skrzynia silnik osprzet.wiazki elektryczne..zbiornik paliwa..
zeby wymienic wiazke trzeba rwac deske..
wymiana pedałow bo w dieslu masz elektryczny a w abc masz linke..
wymiana mechanizmy zmiany biegow...ale zrobic mozna wszystko..tylko gdzie sens?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-07-27, 19:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg / Berlin
Robie ok 40000 km rocznie. W 2.5 tdi spalanie sam wiesz jakie jest. 2.6 troche pije.Butterbean pisze:po co???
po co rozbierac zadbana benzyne..
swap to szereg problemow:
skrzynia silnik osprzet.wiazki elektryczne..zbiornik paliwa..
zeby wymienic wiazke trzeba rwac deske..
wymiana pedałow bo w dieslu masz elektryczny a w abc masz linke..
wymiana mechanizmy zmiany biegow...ale zrobic mozna wszystko..tylko gdzie sens?
Jesli sie zabrac do tego to dla fachowca ile czasu potrzeba?
Moze zasz kogos z okolic bo widze ze z Olsztyna jestes a ja z Elblaga.
Pozdrawiam
P.S. jakie moga byc koszty tekiego swapu? Wszystkie czesci mam bo to dwa kompletne auta
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
załoz gaz..no chyba ze latasz za granice..
co do swapow itp itd..
podesle pw.
co do swapow itp itd..
podesle pw.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Problematyczny to nie skoro masz dwa kpl auta. Ja bym LPG założył, kosztami paliwa wychodzi to samo, chyba że masz w dobrej cenie ON z Obwodu Putiningradzkiego.berliniak pisze:Czy taki swap w moim przypadku będzie bardzo problematyczny?
Swap też tani nie jest, to jak założenie instalki LPG, też będzie z czasem dopiero się zwracać. Kultura i miękkość pracy V6 w stosunku do AEL nieporównywalna a moc i osiągi podobne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13