[A6-2.5TDI AEL] Kolejność przewodow z p.wtryskowej do wtrysk

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
kakashi128
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2014-07-23, 04:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mielec

[A6-2.5TDI AEL] Kolejność przewodow z p.wtryskowej do wtrysk

Post autor: kakashi128 »

Witam pseudomechanik pomieszał mi przewody wysokiego cisnienia miedzy pompą a wtryskami na google nie mogę znaleść w jakiej kolejności mają iść, a juz je tak ponaginał ze na oko nie da sie utrafić, jeśli ktoś ma możliwosc mugłby mi napisać ich kolejność czyli od najwyzszego krucca na pompie jako pierwszy i wtryski licząc od strony zderzaka jako pierwszy. z gory wielkie dzięki.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

kakashi128, Jeszcze niedawno miałem obrazek z rozpisanym. teraz lipa. a że pada u mnie (2 dzień) to nie pójdę sprawdzić. Z tego co pamiętam to ten na samej górze 1, i zgodnie z kierunkiem zegara 5, 2, 4, 3. Ale ręki nie dam sobie uciąć.
Może uda Ci się wypatrzeć coś
kakashi128
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2014-07-23, 04:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mielec

Post autor: kakashi128 »

Sprawdzilby ktos czy czasem nie jest 1,2,4,5,3
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

kakashi128, Jutro sprawdzę i dam znać.
kakashi128
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2014-07-23, 04:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mielec

Post autor: kakashi128 »

Kolego gtr uporałeś sie juz z falowaniem obrotow na jakims forum czytalem ze mialeś z tym problem
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

kakashi128, Sprawdzałem u siebie i jest tak, zaczynając od góry na pompie zgodnie z wskazówkami obrotów zegara przewody idą kolejno 1,2,3,4,5 gar.
kakashi128 pisze:Kolego gtr uporałeś sie juz z falowaniem obrotow na jakims forum czytalem ze mialeś z tym problem
Wymieniłem całą pompą wtryskową i do dziś nie wiem co było nie tak w starej pompie :-? Podejrzewam, że tłoko-rozdzielacz z głowiczką zużyty ale nie jestem pewny.
kakashi128
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2014-07-23, 04:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mielec

Post autor: kakashi128 »

No ja mialem to samo teraz w trakcie wymiany pompy jestem ale mechanik pomotal przewody i nie moge dojsc ladu teraz co najlepsze chodzi na innej kombinacji ale strasznie kopci na bialo i brak mocy to mowisz ze idzie po kolei 12345 nie spodziewalem sie takiej kombinacji
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kakashi128 pisze:Sprawdzilby ktos czy czasem nie jest 1,2,4,5,3
Ku temu bym się skłaniał ale na pewno nie 12345 :mrgreen: :-P

[ Dodano: 2014-07-28, 21:13 ]
Swoją drogą, co było powodem, że musiało dojść do wyginania przewodów ciśnieniowych?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”