[FWD] A6c4 dziwny dźwięk przy pełnym skręcie.

DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

[FWD] A6c4 dziwny dźwięk przy pełnym skręcie.

Post autor: DOMIELSON »

Witam. O jakiegoś czasu pojawił się dziwny dźwięk podczas pełnego skrętu. Brzmi to jak bym najechał na kamienie. Przeguby do wymiany?
A i zauważyłem że podczas dynamiczniejszej jazdy gdy ruszam słychać tak jak by uderzenie. Pojawia się to przy pierwszym biegu. Po wpięciu dwójki też jest taki dźwięk ale już jak by ciszej.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 23:16 przez DOMIELSON, łącznie zmieniany 1 raz.
adi71090
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-26, 22:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków Trybunalski

Post autor: adi71090 »

Przegub strzela jak jest uszkodzony. Gumy masz całe?

Może coś z pompą, chociaż na prostych kołach masz ten sam problem tak?
Ostatnio zmieniony 2014-06-07, 19:33 przez adi71090, łącznie zmieniany 1 raz.
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Jak ostatnio były opady objaw ustał, więc myślę że to jakieś elementy amortyzacji ( gumy). Jutro idzie na kanał. Natomiast podczas jazdy trzymając kierownicę czuć na niej pracę tak jak by pompy. Przy delikatnych ruchach kierą. Tak jak by strasznie delikatne wibracje. Mało wyczuwalne, ale irytujące. Tak jak by były przenoszone wibracje jakiegoś urządzenia na kierownicę. Kręcąc w miejscu też to czuję.

[ Dodano: 2014-06-08, 14:52 ]
dziś zdjąłem osłonę silnika i zacząłem drążyć. Okazało się że początek drgań występuje za pompą wspomagania. Są one odczuwalne na wężu wychodzącym i może przenoszone są dalej. Pompa? Czy może na początek wymienić płyn.
adi71090
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-26, 22:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków Trybunalski

Post autor: adi71090 »

raczej pompa, a kręci się ciężej?
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Jutro będę miał możliwość porównania.
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

DOMIELSON pisze: A i zauważyłem że podczas dynamiczniejszej jazdy gdy ruszam słychać tak jak by uderzenie. Pojawia się to przy pierwszym biegu.
Jeśli dobrze kojarzę to taki problem ktoś opisywał przy rozsypującej się gumie tej pod nasadą amortyzatora przedniego, już nie pamiętam jak ją dokładnie nazwać...
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Grzesiek pisze:gumie tej pod nasadą amortyzatora przedniego, już nie pamiętam jak ją dokładnie nazwać...
Łożysko oporowe kolumny Mc Ph. ?, górne łożysko wkładu amortyzatora ?.
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

DOMIELSON, Nie.

To będzie wyglądało tak : http://dts-team.waw.pl/poduszki/sr/poduszka_c4_2all.jpg
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

O właśnie to cuś cokk84 wrzucił
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Dzieki pomocy kolegi z forum idą do wymiany sprężyny wiec pewnie polecą też elementy mocowania amora. Jesli chodzi o wibracje na kierownicy temat zalatwiony. Przewod z magla do pompy był zamontowany na sztukę i się rozprezal podczas pracy pompy. Przewod wymienilem, ale zanim to się stalo zostal rozkuty a do srodka wlozylem teflonowy dlawik. Po problemie.
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Przegonilem auto nad morze. Czuc jak odpuszczam pedal gazu szarniecie, nie odbywa sie stopniowu wytracanie predkosci tylko szarpnie. Jak wolno puszczę sprzeglo jest to mniej odczuwalne. Irytujace bo jak sie wolno tocze to go szarpie. Czy to po dodaniu czy odjeciu gazu. Musze to korygowac pedalem sprzegla. I jak się toczy na 1 w korku czuć takie delikatne szarpniecia.
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Chcę w takim razie kupic dobre.
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 69641.html

A co z lozyskami bo nie ma w kaplecie. Jakie będą najlepsze?
Ostatnio zmieniony 2014-08-02, 15:19 przez DOMIELSON, łącznie zmieniany 1 raz.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

DOMIELSON, zobacz po ile będzie corteco bo w pudełku lemfordera pewnie będzie corteco, a raczej będzie tańsze.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Poduszka za 70 zyla z inter po znizkach. Ale bez łożyska.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”