[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-04-24, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LLU
Strasznie kroją z Ciebie za tą instalację. Dobry gazownik sam powinien wiedzieć, jaka jest najlepsza temperatura przy jakiej audiczka powinna przełączyć się na LPG. U mnie koszt nowej instalacji wyszedł 2400zł ale to na valtekach i parowniku tomasetto. Niby szału nie ma, ale śmiga całkiem przyzwoicie. Butla w kole 51l. Starcza jako-tako. Za ok 3000zł miałbyś instalkę na hanie. Droższa bo niby lepsza, ale ja na valteka jak na razie nie narzekam. Spalanie ok15l w mieście zero spadków mocy czy gorszego przyspieszenia.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-06-25, 08:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
Jeśli szarpie to instalacja do regulacji. Przerabiałem to u siebie.
Polecam auto szyby wrocław najlepsze
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
u mnie też szarpało po przełączeniu. Podnoszenie temperatury nic nie dawało.
Okazało się że jeden z wtrysków lał gazem.
Wymieniłem wg mnie dziadowskie Valteki na hany i wszystko gra.
Valteki są za wolne do audi. Nadają się do amerykańskich starych V8.
Poza tym hana jest bardzo cicha. Nie słychać jej wcale. Jak były valteki to po załączeniu gazu dźwięk jakby sto żab zaczynało rechotać pod maską.
Okazało się że jeden z wtrysków lał gazem.
Wymieniłem wg mnie dziadowskie Valteki na hany i wszystko gra.
Valteki są za wolne do audi. Nadają się do amerykańskich starych V8.
Poza tym hana jest bardzo cicha. Nie słychać jej wcale. Jak były valteki to po załączeniu gazu dźwięk jakby sto żab zaczynało rechotać pod maską.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- grzywacz
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-05-06, 09:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Po długim czasie, ale dla zainteresowanych opiszę mój drogi wydatek w instalację gazową; faktycznie macie racje ale w Jastrzębiu Zdroju woj.Śląskie tyle kroją za lpg; zapłaciłem 3900zł w tym: zbiornik 72l. Bormech tw-270, wielozawór Tomasetto Achille, gazoszczelna obudowa Bormech DT, reduktor parownik AC S.A. R01, zawór odcinający Tomassetto Achille Mod EGV 01, przewody Fagumit klasy 2, wlew paliwa Tomasetto Achille mosiężny, urządzenie wtrysku gazu wtryskiwacz AC W01, czujnik ciśnienia jakiś ich AC autogaz klasy 2, elektroniczna jednostka sterująca AC Stag 300-6. Wymienili mi jeszcze wszystkie świece na S-line, i autko umyli . Posiadam 5 lat gwarancji lecz co 20 tyś.km. muszę się wstawiać na przegląd płatny około 300zł i w tym wymiana węży, filtrów i dalej nie wiem...
Ogólnie audi jeździ dobrze nie mam problemów gazowych, szarpanie przygasanie pojawia sie nadal ale bardzo rzadko więc ta usterka nie została jeszcze zdiagnozowana i usunięta.
Sami ocencie. Pozdrawiam
Ogólnie audi jeździ dobrze nie mam problemów gazowych, szarpanie przygasanie pojawia sie nadal ale bardzo rzadko więc ta usterka nie została jeszcze zdiagnozowana i usunięta.
Sami ocencie. Pozdrawiam
grzywacz&brajan
- Sylwester1775
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-12-13, 17:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin i okolice
grzywacz, U mnie też założyłem instalke taką jak u ciebie tyle że u mnie założyli wtryski hanna i wszystko ładnie schowane pod osłonami i auto nawet przy pełnym gazie nie przeżuci na bezyne . Cena 3800 ale jak po tych cenach to 14000 km i się zwróci . Auto potrafi czasami zrobić kangura jak sie przelączy 30° i własnie ruszam ale żadko i mósi być mróz a pozatym pali 15 lpg w mieście i 11-12 na trasie.
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8