Strona 1 z 2

[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.

: 2015-05-05, 18:11
autor: dropsik
witam
kolejny moj problem tym razem na gazie jest taki ze gdy jade stala predkoscia na gazie auto zaczyna szarpac drgac, cala buda chodzi jakby ktos ja bujal a nawet gozej... na benzynie nie ma tego efektu... i na gazie auto ma chyba z 50km :/ tragedia jest...

jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?

: 2015-05-05, 18:47
autor: Tomas
dropsik pisze:na benzynie nie ma tego efektu...
No a filtry gazu wymieniane były?

: 2015-06-03, 10:03
autor: kamila12345
Witam mam taki problem mam autko na Gaz i przy odpalaniu niema problemu natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu metrów gaśnie, jeśli np się zatrzymam na światłach, co to może być ?

Re: Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.

: 2015-06-03, 11:43
autor: Larix
dropsik pisze:... na benzynie nie ma tego efektu...
jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?
Więc to raczej problem gazowy a nie silnikowy.
Od czego zacząć ? Od podpięcia laptopa do instalki LPG (o ile to sekwencja).
Następnie regulacja lub wymiana i regulacja określonych elementów instalacji.

: 2015-06-03, 21:00
autor: muody
Może za mało płynu chłodzącego i parownik zamarza :?: :roll:

Re: Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.

: 2015-06-09, 10:45
autor: dropsik
problem chyba rozwiazany
wymienilem poczatkowo przeplywke poprawy zero przez jakis miesiac.... (caly czas jezdzilem na benzynie) nagle auto zaczelo chodzic hm... powiedzmy dobrze :) nie rwalo itp wiec chyba jakos sie adaptacja przepustnicy zrobila czy jak to moge nazwac... bo nic nie grzebalem a auto nagle chodzi dobrze :)

wiec przyszla wyplata mowie jade z gazem... co trzeba zrobie... pojechalem do renomowanej firmy znajomego... ja wczesniej czulem i slyszalem ze gdzies mi ucieka gaz... i dobrze slyszalem i czulem... miedzy parownikiem a filtrem duzym byl jakis trojnik czwornik z termometrem itp itd i tam bylo 6szt opasek gdzie wszystkie byly przekrecone i puszczalo tam ostro gaz... zrobilem to i przy okazji wymiana wszystkich filtrow... gazu zalane na probe za 30zl mowie cos tam przejade... okazalo sie ze to nie pomoglo problem tkwil w czyms innym...

nagle znajomy wsiadl do auta przegazowal lekko i mowi on chodzi na 5garow... co tez zauwazylem bo sie silnik telepotal jak stary dziadek z parkinsonem... (nikogo tutaj nie obrazajac) i mowi sprawdzimy czy wg wtryski chodza... ( i tutaj strzal w 10) okazalo sie ze jedna cala listwa wg nie chodzila... sciskajac weze kombinerkami silnik nie dawal zadnej reakcji... wszystkie 3 szt sprawdzone z jednej strony i nic zero reakcji przechodzimy na druga strone i tam gdy zostal jeden waz zacisniety auto zgaslo... kolejne 2 tak samo wiec listwa chodzila...
zamowilem nowa zamontowalem sam bo cudow tam nie ma no i dzisiaj wrocilem z podrozy do GD 250km zrobione w dwie strony no i auto chodzi pieknie na benzynie i na gazie no i przy czym dobrze jedzie :D nawer zapi....la :)

wiec temat do zamkniecia :)

: 2015-06-20, 09:28
autor: rogaldo
U mnie samochód szarpie i ogólnie ma mało mocy na LPG na zimnym silniku. Potem, gdy złapie temperatury na ok 50st wszystko wraca do normy. LPG załącza się przy 15st i moim zdaniem za wcześnie się przełącza. U Was przy jakiej temperaturze LPG wkracza do akcji?

: 2015-06-20, 10:06
autor: mas0n
rogaldo, Miałem BRC, tylko do A4. Włączało się przy 70 st. W zimie przy -15 i załączaniu się przy 15 nie zamarza Ci?

: 2015-06-20, 16:06
autor: kwazik
U mnie na LPG przełącza się coś koło 40 stopni.
Poniżej ostrzegał mnie gazownik, że może zamarzać.
Pzdr
kwazik

: 2015-06-22, 18:14
autor: rogaldo
Trochę zamarza, stąd to szarpanie i brak mocy. Niedługo jadę na regulację, to powiem, żeby mi przestawili. Na LPG zrobione prawie 1000km, do momentu założenia LPG przeze mnie silnik nigdy nie był "gazowany chociaż z Niemiec pochodzi" ;)

: 2015-06-23, 21:15
autor: grzywacz
Witam Zagazowani. W czwartek oddaję swojego do zagazowania, koszt około 3800/4000zł z butlą w kole, wydaje mi się dużo. Pytanie: na co zwrócić uwagę, jaka w końcu jest najlepsza temperatura przełączania z benz. na gaz, czy gazownikowi sam muszę powiedzieć na jaką ma ustawić temp.? co radzicie?

: 2015-06-24, 07:25
autor: maly81
grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje

: 2015-06-24, 15:01
autor: grzywacz
Pytałem u innego gazownika zaproponował mi 3400zł Ale audi już dziś poszła do wcześniej wspomnianego fachowca za około 3800zł. Mam nadzieję że będę zadowolony :-) Czy ktoś z Was niedawno montował LPG? Jakie koszty poniósł?

: 2015-06-24, 16:48
autor: Larix
maly81 pisze:
grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje
I może jeszcze Valdemary i Alaskę władują :-P

: 2015-06-24, 17:15
autor: muody
Wydatek trochę przesadzony (jak dla mnie). Do swojego np. kupiłem na alledrogo za 800 całą, kompletną instalację (bez butli) wyciągniętą z audi z V8 (A8 chyba). Koszt z zamontowaniem, nową butlą i papierami niecałe 2000 jak dobrze pamiętam :mrgreen: Jeździ tak jak nowa, 250 bez problemu :shock: