[100-2.0 AAD] Problem na gazie i benzynie. Gaśnie

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

[100-2.0 AAD] Problem na gazie i benzynie. Gaśnie

Post autor: makaveli »

Witam. Jestem tu nowy, więc nie wiem czy taki temat był. Mam taki problem, że założyłem instalację BRC i auto na benzynie mi pali normalnie, jak przepnę na gaz też idzie normalnie. Powiedzmy że gaz się kończy i auto mi nie chce jechać na benzynie. Traci moc, obroty spadają i silnik gaśnie. Co ja mam z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony 2013-12-03, 22:35 przez makaveli, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

czy Twoja instalacja automatycznie przelacza na benzyna w razie braku gazu?
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: makaveli »

tak, ale mogę też sam sobie przełączać
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Kolego jaki dokładnie masz silnik :?: i jaką instalację :?: gaśnie nawet na benzynie jeśli gaz się skończy ?? Na moje to masz zwykłą instalację którą nie ma czujnika ciśnienia gazu więc nie wraca na benzynę sama...
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: makaveli »

mam zwykłą jednomieszalnikową brc na mikserze. a silnik to 1984 cm i 115 koni. po założeniu jej mam też problem, że klimatronic mi dopiero zaczyna działać po jakimś czasie, po kilku ponownych uruchomieniach silnika. a instalacja jest przekładana z innego auta, tylko reduktor nowy.
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

to jesli dobrze kojarze ta instalacja sama nie przelacza na benzyna jak skonczy sie gaz
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: makaveli »

jeśli ręcznie przełącze to na benzynie traci moc obroty i gaśnie. dopiero jak wyłączę silnik i odczekam to jedzie już normalnie na benzynie
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

to go zalewa gazem i tyle... Do regulacji raczej... Choć skoro to przekładka to mogą być różne kwiatki... Kto to przekładał :?:
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

regulacja, albo zawor pod maska padl. gaz odcina zawor na butli, ale zanim on odparuje z przewodow, to robi za bogata mieszanke i dlatego gasnie
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

masz 2.0 115KM ale AAD czy ABK? jak już kiedyś pisałem, że dla mnie an tym forum jest to źle rozgraniczone, bo AAD ma wtrysk KE-Motronik jak 2.0 16V ACE, tak samo działa, ABK to digifant elektroniczny. Ja użytkuje 16V 6 rok i zawsze jak jadę na gazie i przełącze na PB silnik szarpie przy dodawaniu i puszczaniu gazu i wariuje na wolnych i albo musze zgasić albo przejechać kawałek bo jak wiadomo, mając odcięta pompę paliwa, klapa spiętrzająca unosi się bardzo wysoko i do ECU idzie fałszywy sygnał, w momencie jak przełączasz na PB, musi się nabić ciśnienie w układzie, klapa się ustawia jak trzeba i stabilizują się wolne obroty. Jak masz ABK musisz szukać gdzie indzie.
Ostatnio zmieniony 2013-11-29, 12:24 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: makaveli »

a gdzie to sprawdzić jakie oznaczenie silnika?
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

wystarczy otworzyć maskę i zobaczyć jaki masz rodzaj wtrysku albo wrzucić fotkę a oznaczenie jest na wlepce w bagażniku jak masz ją jeszcze, przy wtrysku mechanicznym na obudowie filtra powietrza jest rozdzielacz wtrysku, od niego idą wężyki w osłonkach z nierdzewki do wtryskiwaczy, w ABK masz elektorniczne wtryskiwacze koloru niebieskiego
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
makaveli
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-27, 13:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: makaveli »

mam na mechanicznym wtrysku
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

ja też mam na mechanicznym, przejechałem 250k km, w silniku na przestrzeni 6 lat zmieniłem wszystko dosłownie, kolektor ssący i wydechowy tylko został ten sam bo lubię jak wszystko działa oraz wygląda jak trzeba i zawsze jak przełącze z gazu na PB silnik przez krótki czas głupieje, jak jeździsz na gazie to skład mieszanki rozjeżdża się w kosmos, na nastawniku jest niekiedy z 46mA gdzie na wolnych przy pracy na PB jest 0-5mA, komputer dostaje jak i wysyła głupie sygnały
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”