[100-2.8 AAH] instalacja gazowa

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
KrisVT
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2011-11-04, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: boleslawiec

[100-2.8 AAH] instalacja gazowa

Post autor: KrisVT »

Witam chce zalozyc podtlenek lpg jakie graty polecacie?
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Staga Isa 2, wtryski barracuda reduktor najlepiej tomasseto at13 antarctic o ile dobrze pamiętam... Butla to już zależy od upodobania... Na moje jeśli nie można składać siedzeń z tyłu to to podwyższenie jest raczej mało użyteczne i tam najlepiej jest dać butle zwykłą a koło niech zostanie we wnęce ;)
Awatar użytkownika
KrisVT
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2011-11-04, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: boleslawiec

Post autor: KrisVT »

ok dzięki...butla u mnie musi w kolo Avant wiec inna butla nie wchodzi w gre
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

ja mam u siebie taki zestaw: stag 300 plus, wtryskiwacze magic jet ( teraz polecam hana 2000 ), reduktor magic.

polecam bo jestem bardzo zadowolony i nie mam jak narazie żadnych przygód z lpg a zrobiłem już z 80 - 90 tyś km w okresie 3 lat ;)
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Chyba najbardziej uniwersalny zestaw stag300+ i hana2000 dwa autka mamy na tych gratach i problemów nie ma :ok: Różnią sie tylko reduktorami u mnie siedzi kme silver a u taty gold, wyrabiają spokojnie i są bardzo tanie w naprawie :ok:
Nie warto oszczędzać na gratach bo sie zemści to na Tobie, aah jest wymagające pod tym względem :-P Miałem valteki czerwone na początku, po 2 latach nie wytrzymałem, fakt niby to chodziło, ale nie tak jak na hana całekiem inna jazda. Brak szarpań zamuleń itd i co najważniejsze mapy sie nie rozwalają jak na valtekach, tam co kilka mies musiałem resetować ECU i od nowa robić mapy bo były czasem tak rozbite że benzyna pluł przez wydech :lol:
Awatar użytkownika
KrisVT
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2011-11-04, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: boleslawiec

Post autor: KrisVT »

kolega mi zakłada wiem tylko stag jaki dokładnie to nie wiem a wtryski hana odbiore dzisiaj autko to będę dokładnie wiedzieć co siedzi
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

KME nie są udami do końca reduktorami, konstrukcyjnie są bardzo wrażliwe na kondensat pogazowy. Można je myć co roku bo się zaklejają i zawieszają tłok reg ciśnienia. Poza tym cena za reduktor prosty jak cep i nie do końca dużo wytrzymujące membrany trochę za duża - 400-450zł...
W naprawie/regeneracji są jak pisał kolega bardzo tanie, 50zł kpl membran ale i tu przykra niespodziewajka, nie ma trzpienia lub choć samej uszczelki trzpienia elektrozaworu który z czasem popuszcza gaz do reduktora i napełnia niepotrzebnie kolektor ssący gazem, trzeba coś samemu wydymać.
Termicznie nie jest idealnie ale do normalnej jazdy jest bardzo dobrze, w słabszych autach tym bardziej. Na pewno nie mrozi gazu jak niektóre ludziska twierdzią. Ciśnieniowo są super i to ich największa zaleta, spadki przy poprawionym kanale podciśnienia max 0,1 a przeważnie max 0,05bara, są bardzo wydajne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

U mnie mam NIKO 250 tłoczkowy i jest całkiem ok. Od kupna zrobiłem 30 000 km i w sumie raz jedynie musiałem wymienić oring tłoczka bo przepuszczał LPG do kolektora. Jak reduktor na wierzchu to wystarczy "grzybek" odkręcić, założyć oring, przesmarować smarem (lepszy taki do tłoczków, ale zwykły tej ok) i tyle. U mnie spadki ciśnienia powodowały za małe dysze w Magic Jetach, po rozwierceniu dyszy spadki maks z 1,05 do 0,9. W sumie reduktor ma chyba 70 000 km zrobione.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Ja tam jestem za tomasetto bo spadki małe budowa prosta i sprawdzona. Wymiana filtra banalnie prosta. Membrany za grosze idzie dostać... No w deklarowane 350km to ja nie wierzę ale ok 230 musi wydolić bo sprawdzany był nie raz przeze mnie ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”