[ 100-2.3 AAR] Zmiana gazu z I generacji na II

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

[ 100-2.3 AAR] Zmiana gazu z I generacji na II

Post autor: jarus246 »

Mam taki problem że w audi posiadam gaz I generacji spięty na krótko przez poprzedniego właściciela, auto pali i jeździ bardzo dobrze, ale jest regulacja śrubą, a po drugie cały czas po zapłonie podaje gaz :/
Mam cała instalacje II generacji z poprzedniego samochodu, i tak się zastanawiam czy warto wrzucić to?
Posiadam instalacje autronic z emulatorem sondy lambdy i nigdy nie miałem z nią problemów. W audi mam parownik z kompensacją i bym tylko przerzucił centralkę z komputerem i krokowy i pojechał na regulacje.
Jak myślicie ma to jakiś sens? czy zostawić tak jak jest?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jarus246, uderz do key100l-ca :)
on jest gaziarz...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

sens jakiś zawsze jest aczkolwiek musisz pamiętać że i tak mikser pier..... całą robotę :evil: Ale będziesz miał szersze pasmo regulacyjne i na wolnych go silnik opuści a wyższe możesz ustawić w optymalnej dawce. Jak jeszcze jakieś pytania to śmiało ;) Co wiem to powiem :P
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

a co można zamiast miksera? :) przeszkadza mi też to że jak włączę klimę to obroty mocno spadają, a na Krokowcu chyba nie powinno tak być no nie? :)
a będzie trochę mniej palił albo lepiej jechał?:) odczuje coś?:)
a co napisałeś o regulacji to za wiele nie rozumiem ;p
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

możliwe że trochę mniej będzie palił bo pewnie albo bogato na wolnych albo bogato na wysokich masz... Na mikserze nigdy nie ustawisz optymalnej dawki w całym zakresie obrotów... Hmm co zamiast miksera :?: blos fajna sprawa ale mało kto chce się podjąć montarzu i ustawiania go w mechanach audi. W sumie to żeby nic nie tracić z tego co masz to wrzucasz kompa tego pod maskę łączysz kable z oceną instalacją dołączasz sondę i tps jeśli jest... Wkładasz krokowy od gazu i tyle jeśli Ci się nie spodoba to parę cięć i masz to co było :P proste :D
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

jarus246, po kupnie mojej ex sety z AAR-em pod maską, miałem inst lpg II-gen. Wariowała z powodu uszkodzonego sterownika. Sterownik został usunięty krokowy również, jednym słowem przemodzona na I-gen. W miejsce krokowca zamontowałem register(śrubę). 5 minut zajęła mi regulacja dawki i wolnych no i jazda testowa. Od tego momentu przez rok czasu miałem spokój, zapomniałem, że mam LPG :mrgreen: po sprzedaży wiem,że do dziś lata i jest git :ok:
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

a powiedz mi gumiś jak Ci to pali na takiej instalacji?:) i tak chyba zrobię że przerzuce go na trochę i sprawdzę jak jeździ:) muszę tylko pod centralkę podpiąć benzynę:) A da się jakoś zrobić w I generacji żeby gaz nie leciał cały czas po zapłonie?;p W II generacji tak mam że po chwili zamyka zawory:)
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

kurde nie wiem co ty masz za centralke ale właśnie wr-ka jak nie widzi obrotów nie poda gazu... Zależy od tego co masz w aucie zamontowane...
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

mam ją teraz tak podpiętą że bez względu na położenie przycisku i tak pracuje na gazie ;p czyli jest wpięta na krótko ;p i muszę od razu kręcić bo zalewa silnik :\
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

aha czyli zworka między niebieskim i czerwonym... Lipa jednym słowem... :evil:
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

a jak powinno być? czerwony 12 po zapłonie? a niebieski na zawór? i9 biały do pompy paliwa?
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

żółty jest plusem na pompę albo przekaźnik, a reszta jak mówisz...
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

dobra dzięki za pomoc:) nie długo się tym zajmę i dam znać co i jak.
Jeszcze zawrócę gitarę;p gdzie pod maską najbliżej można się wpiąć w pompę paliwa?:)
Ostatnio zmieniony 2013-07-19, 22:58 przez jarus246, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”