[A6-2.6 ABC] Długość przewodów wtrysk-dolot
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
[A6-2.6 ABC] Długość przewodów wtrysk-dolot
Postanowiłem schować wkońcu te wstrętnie wiszące wtryski lpg, kupiłem przewód odpowiedni itp wszystko pochowałem. Długości wężyków się zmieniły więc liczyłem się z tym że komputer (czasy wtrysków?) muszą ulec korekcie. Potem dopiero przyszło mi do głowy że te wężyki chyba powinny być równej długości wszystkie?
Po złożeniu auto jezdzi niemal tak samo jak wcześniej czuć jednak że potrzebuję jak mi się wydaje korekty. Ewentualnie zrobie wszystkie wężyki jednakowej długości. Jaka jest maksymalna zalecana długość takiego wężyka?
P.S: Najchętniej wyrwał bym to ustrojstwo z audiczki.
Po złożeniu auto jezdzi niemal tak samo jak wcześniej czuć jednak że potrzebuję jak mi się wydaje korekty. Ewentualnie zrobie wszystkie wężyki jednakowej długości. Jaka jest maksymalna zalecana długość takiego wężyka?
P.S: Najchętniej wyrwał bym to ustrojstwo z audiczki.
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 23:51 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Jutro jadę do gazownika , pewnie na start dostane opiernicz że grzebałem zobaczymy co powie, ewentualnie jutro kupie więcej przewodu i dam równej długości.
Ostatnio zmieniony 2013-05-09, 00:23 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Ja powiem tak wiele się mówi o długości wężyków i gdzie mają być wkrety w kolektorze. Osobiście widzę że nie tak ważna jest długość ogólna węży a właśnie to żeby wszystkie miały tyle samo. Im krótszy wężyk tym szybciej wtryskiwacz reaguje na zmiany. Osobiście staram się żeby wężyki nie przekraczały 10 cm bo później to już jest tragedia bo sterownik lpg przecież nie jest jasnowidzem i nie wie kiedy dodamy gazu
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Dokładnie do tego samego wniosku doszedłem. Pierw wpadłem na pomysł żeby skitrać wtryski koło pompy wspomagania, wężyki były już dość długie i reakcja na gaz z niskich obrotów była naprawdę nie zadowalająca. Postanowiłem więc że poprostu ogarne żeby wtryski nie wisiały na deklach jak obwisłe jaja wężyki są krótsze niż były na początku (poniżej 10cm) . Wtryski co prawda widać ale reakcja na gaz jest wzorowa. Jak wyczyszczę komore silnika to wrzuce może nawet fotoOsobiście staram się żeby wężyki nie przekraczały 10 cm bo później to już jest tragedia bo sterownik lpg przecież nie jest jasnowidzem i nie wie kiedy dodamy gazu
Teraz co powiedział gazownik? Powiedział że jeżeli normalnie przyśpiesza itp to nic nie trzeba zmieniać. Nie chciałem mu mówić że wężyki teraz są dużo dużo dłuższe Co do długości wężyków napomniał tylko że nie może być różnic typu jeden 3cm a drugi 15cm. Małe różnice są dopuszczalne.
Quattro illa amat hiberno!
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Z tego co zauważyłem u siebie testując i na pewnym forum LPG niejako potwierdziła się ta teza, że długość przewodów nie musi wcale być najkrótsza, owszem możliwie krótka ale wiele nam da jeśli wtrysk będzie nawet na 2cm wężyku w stosunku do tego na 10cm.
Inaczej mówiąc poniżej 10 nie zauważyłem istotnych zmian. Na tamtym forum padło stwierdzenie że 12-15cm jest optymalne, ile w tym prawdy nie powiem ale 20 i 30 cm pytongi pod maską na pewno opóźniaja rekację na wciskanie gaja od gazu.
Potwierdzę że dł. musi być idealnie równa, żadnych kombinacji, lepiej niech to wygląda okropnie ale działa wspaniale. Nawierty powinny być możliwie blisko gniazda wtrysku PB i najważniejsze - pod jak najbardziej zbliżonym kątem do wtryskiwacza PB.
Wszystko to i tak jest o kant tyłka bo ja wciąż liczę na rozwój V gen wtrysku w fazie ciekłej, gdzie można zapomnieć o reduktorach, temp przełączenia i w ogóle o PB można zapomnieć, choć trzeba o czym innym pamiętać ale to już inna sprawa.
Inaczej mówiąc poniżej 10 nie zauważyłem istotnych zmian. Na tamtym forum padło stwierdzenie że 12-15cm jest optymalne, ile w tym prawdy nie powiem ale 20 i 30 cm pytongi pod maską na pewno opóźniaja rekację na wciskanie gaja od gazu.
Potwierdzę że dł. musi być idealnie równa, żadnych kombinacji, lepiej niech to wygląda okropnie ale działa wspaniale. Nawierty powinny być możliwie blisko gniazda wtrysku PB i najważniejsze - pod jak najbardziej zbliżonym kątem do wtryskiwacza PB.
Wszystko to i tak jest o kant tyłka bo ja wciąż liczę na rozwój V gen wtrysku w fazie ciekłej, gdzie można zapomnieć o reduktorach, temp przełączenia i w ogóle o PB można zapomnieć, choć trzeba o czym innym pamiętać ale to już inna sprawa.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
J.A.G, Lpi vialle Kocham po prostu gdyby nie padające pompy gazu byłoby cudnie. Sam szukałem gdzieś używki ale problem straszny I niestety na v generację przestałem już liczyć bo Vialle zaczęło produkcję tego cuda dobre 10 lat temu a temat usiadł na niestety Ale sama instalka jest super tlko zbiornik z pompą reduktor ciśnienia i wtryski ze sterowaniem
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Właśnie o pompie trzeba pamiętać... ale z tego co wiem chyba to poprawiono w najnowszych pompach.
Taka ciekawostka Keystol, czytałem że chłopak na próbę podłączał ciekłą fazę bezpośrednio pod wtryski fazy lotnej i silnik o dziwo normalnie pracował. Jednak pompa musi być, regulator i powrót ale to i tak lepsze niż zabawy z reduktorami, grzaniem, ich itp itd.
Taka ciekawostka Keystol, czytałem że chłopak na próbę podłączał ciekłą fazę bezpośrednio pod wtryski fazy lotnej i silnik o dziwo normalnie pracował. Jednak pompa musi być, regulator i powrót ale to i tak lepsze niż zabawy z reduktorami, grzaniem, ich itp itd.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13