[ 100-2.3 AAR] LPG i mechaniczny wtrysk
- KWs
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
[ 100-2.3 AAR] LPG i mechaniczny wtrysk
Panowie, czy da się ustawić gaz przy mechanicznym wtrysku bez podciśnienia kompensacyjnego? Mogę zastosować u siebie reduktor fabrycznie nowy, przy czym nie ma on wyjścia kompensacyjnego, w przeciwieństwie do poprzednika który został zniszczony ostatnio w warsztacie. Chętnie bym podłączył i wyregulował go, jednakże nie mam pewności, czy się da?
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
- KWs
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Miałem BRC AT90E i było wszystko ok, teraz mam dostęp do nowego Tomsetto AT 07, niestety w wersji bez kompensacji. Będę musiał pomyśleć o małym nawiercie i wstawieniu rurki z kompensacją w takim razie.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Kuźwa, dlaczego się męczyć, kiedy można za przyzwoite pieniądze IIIgen dokupić i mieć to przynajmniej w najlepszej opcji dla tego silnika zrobione... Jeśli IIIgen to taki problem, sprzedałbym auto i kupił coś co da się zasekwencić i zapomnieć o problemie LPG
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- KWs
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Panowie, instalka działała od 10 lat, więc nic nie będę w niej zmieniał, żadnych blosów, czy innych rzeczy montował nie będę. Mam pod ręką nowy reduktor o którym pisałem, i zastanawiam się czy można go do tej instalacji zaadaptować, jeśli nie, wymieniam uszkodzone części w starym, montuję, i śmigam dalej bez problemów jak wcześniej.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
z czym tu się niby męczyć, po prostu kup reduktor żeby był odpowiedni i nie baw się na siłę z tym, są reduktory, które mają wyjście na kompensację albo chociaż zaślepkę do niej a przełożyć całą płytkę to 3 minuty roboty, odkręcić kilka śrubek to każdy potrafi a zasekwencić dzisiaj można nawet mechaniczny, tylko instalacja ze względu na know-how jest bardzo droga
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
A ile oleju dolewasz na 1000km? Szczerze... Nigdy ale to nigdy nie ustawisz podciśnieniowej instalki tak by mieszanka była prawidłowa w całym zakresie obrotów i obciążenia. Można to jakoś ustawić z dołu i przy spokojnej jeździe nie "zjeść" głowicy przez 50lat ale chyba nie o to w tym chodzi.KWs pisze:instalka działała od 10 lat
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- KWs
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Dorobiłem wyjście na kompensację i wszystko działa, odpala, chodzi, jutro jadę na analizator. Statystyki nie prowadziłem, ale w poprzednim okresie dolałem do 2 litrów na cykl oleju.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To teraz pochwal się spalaniem LPG i pracą na PB... Jak go przybogacisz porządnie, tak by na wysokich obr i obciążeniach też było bogato, to możesz milion trzepnąć i dalej dolewać litr/10tyś tylko jaka jest wtedy oszczędność jazdy na lpg jeśli część idzie w "komin" i grzanie atmosfery a nie na pracę...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- KWs
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
U mnie na PB chodzi dobrze, ostatnie dni cały czas pracuje na PB i problemów nie mam żadnych (lekkie przypocenie filtra paliwa jak się okazało jedynie), spalania nie znam, nie mierzyłem. Na LPG po mieście praca-dom około 15l na setkę, w trasie koło dychy, autostrada ~180kmh plus obwodnice ~130kmh 12l na setke.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage