Strona 5 z 7

: 2014-07-18, 22:14
autor: przemoprzem
AAH franca paliwożerna. Po wymianie na hana poprawiła się kultura pracy wtryskiwaczy lpg, alej spalanie jakie miałem na MJ takie mam. 13-14 to standard, raz 12,5 na trasie ale to męczarnia była. Brak 5 biegu też daje po tyłku.

: 2014-07-18, 23:19
autor: Paweł.S
instalacja stag 300 2 x zavoli S reg fast
jeśli 2.8 w papierach ma 8l/100km to powinien zadowalać sie w zupełności 10l. lpg biorąc pod uwagę ze wszytko jest sprawne. Generalnie nie ma uniwersalnego złotego środka na niskie spalanie różne ECU i sterowniki lpg mogą ze sobą różnie współpracować. Najlepiej kupić kabel samemu kombinować i obserwować jak auto reaguje na zmiany.

: 2014-07-21, 13:59
autor: grzybekdaro
Ja próbuje ogarnąć swoją Audi silnik 2.0 abk a pali 22 litry gazu ;/.

: 2014-07-22, 20:25
autor: Key100l
moje AAH obecnie ok 16,5 mieszane... trasa ok 11. Aż nie chce mi się wierzyć w te 10 na sto :shock:

: 2014-07-22, 21:24
autor: kornikbp
Key100l, jakie masz opony?

: 2014-07-22, 22:27
autor: J.A.G
Paweł.S pisze:jadąc rozsądnie 100-110km/h wyprzedzając sporadycznie spala 11l. lpg
miasto trasa 50/50 14l.
z takim spalaniem jak masz w samym mieście dalej będziesz miał spalanie pod 20
Dobre, naprawdę dobre, zwłaszcza ze stagiem i super dokładnymi "wtryskami" reg "chwast" to jak dobry sen ale na pewno jest tak jak piszesz.

: 2014-07-23, 15:17
autor: Paweł.S
brat ma toyote celice 2.0 versus listwa wtryskowa również chwast trasa 7 miasto 10 lpg
jadąc swoim 4.2 jak emeryt 80-90km/h zejść poniżej 10l. lpg to nie problem a średnio dynamicznie 110-120km/h to 12l.
J.A.G, chyba nie podważysz tego że można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
2 lata temu zrobiłem trase Białystok - Katowice w obie strony Grand Cherokee lift 5.2 V8 na baloniastych oponach automat 4-bieg. wyszło 14l. lpg
a Wy piszecie że 2.8 jak spali w trasie 13,5l to jest ok - myślcie tak dalej

: 2014-07-25, 03:07
autor: kornikbp
Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg :D.
Paweł.S pisze: (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
No comment

: 2014-07-25, 22:35
autor: J.A.G
AC podaje do wiadomości, że na LPG auto spali od 15 do 20% więcej niż w takich samych warunkach PB.
Jeśli nowe AAN książkowo ma 8,1L/100km przy 90km/h, to teoretyczne minimum LPG spaliłby niecałe 10L a przy 120km/h ma książkowo 9.8 PB, to LPG niecałe 12L.
Mi w rzeczywistości wychodzi to pierwsze niecałe 11L a to drugie 13-14L.
Wytłumacz więc, jakim sposobem 4.2, które przy 120km/h ma spalać 11.3L PB, tobie spala tyle samo lub nawet mniej LPG niż producent podleje benzyny...? Dobre, naprawdę. Teoretycznie jadąc jednostajnie po równym terenie najmniej spaliłby 13-13.5 LPG
Paweł.S pisze:można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
kornikbp pisze: No comment
W rzeczy samej... ale opinię dla przyszłego nabywcy auta zrobiłeś GIT :ok:
kornikbp pisze:Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg :D .
Ostatnio koledze wymieniałem owe REG CHWAST na Barracudy, naprawdę przyzwoite wtryski godne polecenia. Na REG'ach mimo wysiłku, wielu ustawień i regulacji, nie udało się obniżyć zbyt dużego spalania. Wymiana na barracudy, regulacja, kilka przejazdów, trochę ustawień i od razu spalanie zeszło do poziomu odpowiedniego dla tamtego silnika.

: 2014-07-27, 14:23
autor: J.A.G
Proszę o ponowny udział w ankiecie na górze tematu. Ankieta była ustawiona na określony czas i dobiegła końca. Teraz jest ustawiona bez ograniczenia czasowego i jest nieco zaktualizowana. Jest możliwość oddania 2 głosów, gdyż sporo z nas posiada dwa auta w domu.

: 2014-08-02, 15:50
autor: Paweł.S
J.A.G, nie wiem czy jeździłeś sprawnym 4.2 na pb nie wiem czy masz wiedze ile to spala ale mniejsza z tym niech będą to dane z papieru:
zużycie paliwa pb 4.2 V8
&#187; Średnie 13.1 +10% = 14.5 lpg
&#187; przy 90km/h 9.2 +10% = 10.1 lpg
&#187; przy 120km/h 11.3 +10% = 12.5 lpg
&#187; w mieście 18.9 +10% = 20.6 lpg
moje spalanie oscyluje w granicach takich jak podałem
miasto można pominąć każde jest inne a trasa wygląda jak wygląda jest około 10% więcej niż pb przy stałym niskim obciążeniu wyżej jest bogato
nie biorę udziału w dyskusji by tu sie wychwalać czy podbudować swoje ego.. tylko pokazać że może być inaczej nie powielam w wypowiedziach wątpliwych informacji z trzeciej osoby lub wyczytanych z innych źródeł ino własne doświadczenia
ale widzę że każdy odchyłek od normy jest uważany za stek bzdur i bajek
AEC ma długie czasy wtrysku hiper szybkie i super dokładne wtryskiwacze nie są niezbędne
regi są ok jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości być może nie we wszystkich przypadkach sie sprawdzają
co do staga gdybym ustawiał instalacje tak jak mówi instrukcja albo sugerował się wypowiedziami z forum ac-sa lub innymi to dalej miałbym spalanie w trasie 14l a w mieście 25l
auto 20 letnie 330k nalatane co tu sie "spuszczać" jeszcze z 7-8lat +150-200k i będzie wszystko do remontu
eska zawsze nocuje nawoskowana w garażu jak coś nawali to jest naprawiane a jeśli będzie wymagany remont silnika .. choćby i jutro
nie jestem zwolennikiem zmiany samochodu co 2-3 lata nie zamierzam go sprzedawać auto jest duze wygodne takie ponad przeciętne kombi i to tyle
pozdrawiam !

: 2014-08-10, 01:42
autor: Key100l
Nie wiem co na te posty inni ale ja myśle tylko o tym jakie egt i afr jest u kolegi na tej trasie przy tym spalaniu... Troche w tym siedzę i......... no właśnie :-(

: 2014-10-03, 12:38
autor: Tomek_Iran
U siebie mam zółte BRC i instalacja Genius. Kilka dni temu padł mi jeden wtryskiwacz w serwisie BRC "krzykneli" 280 zł za sztukę. Dobrze ze istnieje internet poszukałem chwilę sam na portalach i 20 km od serwisu znalazłem zapakowaną nówkę za 100 :)

Instalacji raczej bym nie polecił ponieważ drogi jest jej serwis. Koszt reduktora to 700 zł a regeneracja 350. Spadek mocy na gazie jest juz odczuwalny mimo tego że gaz jest od 3 lat.

A duży plus tej instalacji to małe spalanie przy leciutkiej nodze - tzn : trasa stała prędkość 85-95km/h. Możecie wierzyć albo nie ale ostatnio wracałem z Wawy a do domu mam 250km i spalił gazu za 50 zł :D Ale za to róznica w spalaniu między lekką a cięzką nogą to juz inna sprawa.

: 2014-10-05, 13:52
autor: Key100l
250 km za 50 ziko ?? 7,6 litra na sto..... u mnie ostatnio trasa lekką nogą i....... 12....

: 2014-10-05, 18:59
autor: Kazikboy
jak dla mnie spadek mocy bo niszczy silnik ekonom za ubogo but za bogato i tak sie biora zle opinie o gazie...