[All] Wtryskiwacze LPG - co macie zamontowane?

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych

Jakie masz zamontowane wtryskiwacze LPG?

Hana 2000/2001/2002
6
15%
Barracuda
10
24%
Matrix
3
7%
Magic Jet
4
10%
WGS
0
Brak głosów
Valtek
6
15%
Reg Fast
3
7%
Keihin
2
5%
BRC
3
7%
Landi Renzo
1
2%
Lovato
0
Brak głosów
LPG-TECH Dragon
0
Brak głosów
AC W01
3
7%
 
Liczba głosów: 41

przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

AAH franca paliwożerna. Po wymianie na hana poprawiła się kultura pracy wtryskiwaczy lpg, alej spalanie jakie miałem na MJ takie mam. 13-14 to standard, raz 12,5 na trasie ale to męczarnia była. Brak 5 biegu też daje po tyłku.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Paweł.S
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Paweł.S »

instalacja stag 300 2 x zavoli S reg fast
jeśli 2.8 w papierach ma 8l/100km to powinien zadowalać sie w zupełności 10l. lpg biorąc pod uwagę ze wszytko jest sprawne. Generalnie nie ma uniwersalnego złotego środka na niskie spalanie różne ECU i sterowniki lpg mogą ze sobą różnie współpracować. Najlepiej kupić kabel samemu kombinować i obserwować jak auto reaguje na zmiany.
grzybekdaro
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-22, 12:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: grzybekdaro »

Ja próbuje ogarnąć swoją Audi silnik 2.0 abk a pali 22 litry gazu ;/.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

moje AAH obecnie ok 16,5 mieszane... trasa ok 11. Aż nie chce mi się wierzyć w te 10 na sto :shock:
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Key100l, jakie masz opony?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Paweł.S pisze:jadąc rozsądnie 100-110km/h wyprzedzając sporadycznie spala 11l. lpg
miasto trasa 50/50 14l.
z takim spalaniem jak masz w samym mieście dalej będziesz miał spalanie pod 20
Dobre, naprawdę dobre, zwłaszcza ze stagiem i super dokładnymi "wtryskami" reg "chwast" to jak dobry sen ale na pewno jest tak jak piszesz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Paweł.S
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Paweł.S »

brat ma toyote celice 2.0 versus listwa wtryskowa również chwast trasa 7 miasto 10 lpg
jadąc swoim 4.2 jak emeryt 80-90km/h zejść poniżej 10l. lpg to nie problem a średnio dynamicznie 110-120km/h to 12l.
J.A.G, chyba nie podważysz tego że można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
2 lata temu zrobiłem trase Białystok - Katowice w obie strony Grand Cherokee lift 5.2 V8 na baloniastych oponach automat 4-bieg. wyszło 14l. lpg
a Wy piszecie że 2.8 jak spali w trasie 13,5l to jest ok - myślcie tak dalej
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg :D.
Paweł.S pisze: (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
No comment
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

AC podaje do wiadomości, że na LPG auto spali od 15 do 20% więcej niż w takich samych warunkach PB.
Jeśli nowe AAN książkowo ma 8,1L/100km przy 90km/h, to teoretyczne minimum LPG spaliłby niecałe 10L a przy 120km/h ma książkowo 9.8 PB, to LPG niecałe 12L.
Mi w rzeczywistości wychodzi to pierwsze niecałe 11L a to drugie 13-14L.
Wytłumacz więc, jakim sposobem 4.2, które przy 120km/h ma spalać 11.3L PB, tobie spala tyle samo lub nawet mniej LPG niż producent podleje benzyny...? Dobre, naprawdę. Teoretycznie jadąc jednostajnie po równym terenie najmniej spaliłby 13-13.5 LPG
Paweł.S pisze:można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
kornikbp pisze: No comment
W rzeczy samej... ale opinię dla przyszłego nabywcy auta zrobiłeś GIT :ok:
kornikbp pisze:Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg :D .
Ostatnio koledze wymieniałem owe REG CHWAST na Barracudy, naprawdę przyzwoite wtryski godne polecenia. Na REG'ach mimo wysiłku, wielu ustawień i regulacji, nie udało się obniżyć zbyt dużego spalania. Wymiana na barracudy, regulacja, kilka przejazdów, trochę ustawień i od razu spalanie zeszło do poziomu odpowiedniego dla tamtego silnika.
Ostatnio zmieniony 2014-07-25, 22:43 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Proszę o ponowny udział w ankiecie na górze tematu. Ankieta była ustawiona na określony czas i dobiegła końca. Teraz jest ustawiona bez ograniczenia czasowego i jest nieco zaktualizowana. Jest możliwość oddania 2 głosów, gdyż sporo z nas posiada dwa auta w domu.
Ostatnio zmieniony 2014-07-27, 14:27 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Paweł.S
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Paweł.S »

J.A.G, nie wiem czy jeździłeś sprawnym 4.2 na pb nie wiem czy masz wiedze ile to spala ale mniejsza z tym niech będą to dane z papieru:
zużycie paliwa pb 4.2 V8
&#187; Średnie 13.1 +10% = 14.5 lpg
&#187; przy 90km/h 9.2 +10% = 10.1 lpg
&#187; przy 120km/h 11.3 +10% = 12.5 lpg
&#187; w mieście 18.9 +10% = 20.6 lpg
moje spalanie oscyluje w granicach takich jak podałem
miasto można pominąć każde jest inne a trasa wygląda jak wygląda jest około 10% więcej niż pb przy stałym niskim obciążeniu wyżej jest bogato
nie biorę udziału w dyskusji by tu sie wychwalać czy podbudować swoje ego.. tylko pokazać że może być inaczej nie powielam w wypowiedziach wątpliwych informacji z trzeciej osoby lub wyczytanych z innych źródeł ino własne doświadczenia
ale widzę że każdy odchyłek od normy jest uważany za stek bzdur i bajek
AEC ma długie czasy wtrysku hiper szybkie i super dokładne wtryskiwacze nie są niezbędne
regi są ok jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości być może nie we wszystkich przypadkach sie sprawdzają
co do staga gdybym ustawiał instalacje tak jak mówi instrukcja albo sugerował się wypowiedziami z forum ac-sa lub innymi to dalej miałbym spalanie w trasie 14l a w mieście 25l
auto 20 letnie 330k nalatane co tu sie "spuszczać" jeszcze z 7-8lat +150-200k i będzie wszystko do remontu
eska zawsze nocuje nawoskowana w garażu jak coś nawali to jest naprawiane a jeśli będzie wymagany remont silnika .. choćby i jutro
nie jestem zwolennikiem zmiany samochodu co 2-3 lata nie zamierzam go sprzedawać auto jest duze wygodne takie ponad przeciętne kombi i to tyle
pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Nie wiem co na te posty inni ale ja myśle tylko o tym jakie egt i afr jest u kolegi na tej trasie przy tym spalaniu... Troche w tym siedzę i......... no właśnie :-(
Tomek_Iran
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2014-07-26, 14:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Miłakowo

Post autor: Tomek_Iran »

U siebie mam zółte BRC i instalacja Genius. Kilka dni temu padł mi jeden wtryskiwacz w serwisie BRC "krzykneli" 280 zł za sztukę. Dobrze ze istnieje internet poszukałem chwilę sam na portalach i 20 km od serwisu znalazłem zapakowaną nówkę za 100 :)

Instalacji raczej bym nie polecił ponieważ drogi jest jej serwis. Koszt reduktora to 700 zł a regeneracja 350. Spadek mocy na gazie jest juz odczuwalny mimo tego że gaz jest od 3 lat.

A duży plus tej instalacji to małe spalanie przy leciutkiej nodze - tzn : trasa stała prędkość 85-95km/h. Możecie wierzyć albo nie ale ostatnio wracałem z Wawy a do domu mam 250km i spalił gazu za 50 zł :D Ale za to róznica w spalaniu między lekką a cięzką nogą to juz inna sprawa.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

250 km za 50 ziko ?? 7,6 litra na sto..... u mnie ostatnio trasa lekką nogą i....... 12....
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jak dla mnie spadek mocy bo niszczy silnik ekonom za ubogo but za bogato i tak sie biora zle opinie o gazie...
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”