[All] Wtryskiwacze LPG - co macie zamontowane?
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
AAH franca paliwożerna. Po wymianie na hana poprawiła się kultura pracy wtryskiwaczy lpg, alej spalanie jakie miałem na MJ takie mam. 13-14 to standard, raz 12,5 na trasie ale to męczarnia była. Brak 5 biegu też daje po tyłku.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Paweł.S
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
instalacja stag 300 2 x zavoli S reg fast
jeśli 2.8 w papierach ma 8l/100km to powinien zadowalać sie w zupełności 10l. lpg biorąc pod uwagę ze wszytko jest sprawne. Generalnie nie ma uniwersalnego złotego środka na niskie spalanie różne ECU i sterowniki lpg mogą ze sobą różnie współpracować. Najlepiej kupić kabel samemu kombinować i obserwować jak auto reaguje na zmiany.
jeśli 2.8 w papierach ma 8l/100km to powinien zadowalać sie w zupełności 10l. lpg biorąc pod uwagę ze wszytko jest sprawne. Generalnie nie ma uniwersalnego złotego środka na niskie spalanie różne ECU i sterowniki lpg mogą ze sobą różnie współpracować. Najlepiej kupić kabel samemu kombinować i obserwować jak auto reaguje na zmiany.
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-22, 12:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Dobre, naprawdę dobre, zwłaszcza ze stagiem i super dokładnymi "wtryskami" reg "chwast" to jak dobry sen ale na pewno jest tak jak piszesz.Paweł.S pisze:jadąc rozsądnie 100-110km/h wyprzedzając sporadycznie spala 11l. lpg
miasto trasa 50/50 14l.
z takim spalaniem jak masz w samym mieście dalej będziesz miał spalanie pod 20
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Paweł.S
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
brat ma toyote celice 2.0 versus listwa wtryskowa również chwast trasa 7 miasto 10 lpg
jadąc swoim 4.2 jak emeryt 80-90km/h zejść poniżej 10l. lpg to nie problem a średnio dynamicznie 110-120km/h to 12l.
J.A.G, chyba nie podważysz tego że można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
2 lata temu zrobiłem trase Białystok - Katowice w obie strony Grand Cherokee lift 5.2 V8 na baloniastych oponach automat 4-bieg. wyszło 14l. lpg
a Wy piszecie że 2.8 jak spali w trasie 13,5l to jest ok - myślcie tak dalej
jadąc swoim 4.2 jak emeryt 80-90km/h zejść poniżej 10l. lpg to nie problem a średnio dynamicznie 110-120km/h to 12l.
J.A.G, chyba nie podważysz tego że można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
2 lata temu zrobiłem trase Białystok - Katowice w obie strony Grand Cherokee lift 5.2 V8 na baloniastych oponach automat 4-bieg. wyszło 14l. lpg
a Wy piszecie że 2.8 jak spali w trasie 13,5l to jest ok - myślcie tak dalej
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg .
No commentPaweł.S pisze: (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
AC podaje do wiadomości, że na LPG auto spali od 15 do 20% więcej niż w takich samych warunkach PB.
Jeśli nowe AAN książkowo ma 8,1L/100km przy 90km/h, to teoretyczne minimum LPG spaliłby niecałe 10L a przy 120km/h ma książkowo 9.8 PB, to LPG niecałe 12L.
Mi w rzeczywistości wychodzi to pierwsze niecałe 11L a to drugie 13-14L.
Wytłumacz więc, jakim sposobem 4.2, które przy 120km/h ma spalać 11.3L PB, tobie spala tyle samo lub nawet mniej LPG niż producent podleje benzyny...? Dobre, naprawdę. Teoretycznie jadąc jednostajnie po równym terenie najmniej spaliłby 13-13.5 LPG
Jeśli nowe AAN książkowo ma 8,1L/100km przy 90km/h, to teoretyczne minimum LPG spaliłby niecałe 10L a przy 120km/h ma książkowo 9.8 PB, to LPG niecałe 12L.
Mi w rzeczywistości wychodzi to pierwsze niecałe 11L a to drugie 13-14L.
Wytłumacz więc, jakim sposobem 4.2, które przy 120km/h ma spalać 11.3L PB, tobie spala tyle samo lub nawet mniej LPG niż producent podleje benzyny...? Dobre, naprawdę. Teoretycznie jadąc jednostajnie po równym terenie najmniej spaliłby 13-13.5 LPG
Paweł.S pisze:można ustawić instalacje by auto spalało tyle co pb JEDNAK DA SIE w moim przypadku jest to +0<10% (pomijając fakt czy to jest zdrowe dla silnika czy nie)
W rzeczy samej... ale opinię dla przyszłego nabywcy auta zrobiłeś GITkornikbp pisze: No comment
Ostatnio koledze wymieniałem owe REG CHWAST na Barracudy, naprawdę przyzwoite wtryski godne polecenia. Na REG'ach mimo wysiłku, wielu ustawień i regulacji, nie udało się obniżyć zbyt dużego spalania. Wymiana na barracudy, regulacja, kilka przejazdów, trochę ustawień i od razu spalanie zeszło do poziomu odpowiedniego dla tamtego silnika.kornikbp pisze:Wracając do tematu moich wtryskow barracud, dzisiaj spalanie na expresowce plus warszawa noca wyszlo 12,2 lpg .
Ostatnio zmieniony 2014-07-25, 22:43 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Proszę o ponowny udział w ankiecie na górze tematu. Ankieta była ustawiona na określony czas i dobiegła końca. Teraz jest ustawiona bez ograniczenia czasowego i jest nieco zaktualizowana. Jest możliwość oddania 2 głosów, gdyż sporo z nas posiada dwa auta w domu.
Ostatnio zmieniony 2014-07-27, 14:27 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Paweł.S
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-01-14, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
J.A.G, nie wiem czy jeździłeś sprawnym 4.2 na pb nie wiem czy masz wiedze ile to spala ale mniejsza z tym niech będą to dane z papieru:
zużycie paliwa pb 4.2 V8
» Średnie 13.1 +10% = 14.5 lpg
» przy 90km/h 9.2 +10% = 10.1 lpg
» przy 120km/h 11.3 +10% = 12.5 lpg
» w mieście 18.9 +10% = 20.6 lpg
moje spalanie oscyluje w granicach takich jak podałem
miasto można pominąć każde jest inne a trasa wygląda jak wygląda jest około 10% więcej niż pb przy stałym niskim obciążeniu wyżej jest bogato
nie biorę udziału w dyskusji by tu sie wychwalać czy podbudować swoje ego.. tylko pokazać że może być inaczej nie powielam w wypowiedziach wątpliwych informacji z trzeciej osoby lub wyczytanych z innych źródeł ino własne doświadczenia
ale widzę że każdy odchyłek od normy jest uważany za stek bzdur i bajek
AEC ma długie czasy wtrysku hiper szybkie i super dokładne wtryskiwacze nie są niezbędne
regi są ok jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości być może nie we wszystkich przypadkach sie sprawdzają
co do staga gdybym ustawiał instalacje tak jak mówi instrukcja albo sugerował się wypowiedziami z forum ac-sa lub innymi to dalej miałbym spalanie w trasie 14l a w mieście 25l
auto 20 letnie 330k nalatane co tu sie "spuszczać" jeszcze z 7-8lat +150-200k i będzie wszystko do remontu
eska zawsze nocuje nawoskowana w garażu jak coś nawali to jest naprawiane a jeśli będzie wymagany remont silnika .. choćby i jutro
nie jestem zwolennikiem zmiany samochodu co 2-3 lata nie zamierzam go sprzedawać auto jest duze wygodne takie ponad przeciętne kombi i to tyle
pozdrawiam !
zużycie paliwa pb 4.2 V8
» Średnie 13.1 +10% = 14.5 lpg
» przy 90km/h 9.2 +10% = 10.1 lpg
» przy 120km/h 11.3 +10% = 12.5 lpg
» w mieście 18.9 +10% = 20.6 lpg
moje spalanie oscyluje w granicach takich jak podałem
miasto można pominąć każde jest inne a trasa wygląda jak wygląda jest około 10% więcej niż pb przy stałym niskim obciążeniu wyżej jest bogato
nie biorę udziału w dyskusji by tu sie wychwalać czy podbudować swoje ego.. tylko pokazać że może być inaczej nie powielam w wypowiedziach wątpliwych informacji z trzeciej osoby lub wyczytanych z innych źródeł ino własne doświadczenia
ale widzę że każdy odchyłek od normy jest uważany za stek bzdur i bajek
AEC ma długie czasy wtrysku hiper szybkie i super dokładne wtryskiwacze nie są niezbędne
regi są ok jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości być może nie we wszystkich przypadkach sie sprawdzają
co do staga gdybym ustawiał instalacje tak jak mówi instrukcja albo sugerował się wypowiedziami z forum ac-sa lub innymi to dalej miałbym spalanie w trasie 14l a w mieście 25l
auto 20 letnie 330k nalatane co tu sie "spuszczać" jeszcze z 7-8lat +150-200k i będzie wszystko do remontu
eska zawsze nocuje nawoskowana w garażu jak coś nawali to jest naprawiane a jeśli będzie wymagany remont silnika .. choćby i jutro
nie jestem zwolennikiem zmiany samochodu co 2-3 lata nie zamierzam go sprzedawać auto jest duze wygodne takie ponad przeciętne kombi i to tyle
pozdrawiam !
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-07-26, 14:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Miłakowo
U siebie mam zółte BRC i instalacja Genius. Kilka dni temu padł mi jeden wtryskiwacz w serwisie BRC "krzykneli" 280 zł za sztukę. Dobrze ze istnieje internet poszukałem chwilę sam na portalach i 20 km od serwisu znalazłem zapakowaną nówkę za 100
Instalacji raczej bym nie polecił ponieważ drogi jest jej serwis. Koszt reduktora to 700 zł a regeneracja 350. Spadek mocy na gazie jest juz odczuwalny mimo tego że gaz jest od 3 lat.
A duży plus tej instalacji to małe spalanie przy leciutkiej nodze - tzn : trasa stała prędkość 85-95km/h. Możecie wierzyć albo nie ale ostatnio wracałem z Wawy a do domu mam 250km i spalił gazu za 50 zł Ale za to róznica w spalaniu między lekką a cięzką nogą to juz inna sprawa.
Instalacji raczej bym nie polecił ponieważ drogi jest jej serwis. Koszt reduktora to 700 zł a regeneracja 350. Spadek mocy na gazie jest juz odczuwalny mimo tego że gaz jest od 3 lat.
A duży plus tej instalacji to małe spalanie przy leciutkiej nodze - tzn : trasa stała prędkość 85-95km/h. Możecie wierzyć albo nie ale ostatnio wracałem z Wawy a do domu mam 250km i spalił gazu za 50 zł Ale za to róznica w spalaniu między lekką a cięzką nogą to juz inna sprawa.