witam
podłączając VAGa przyuważyłem że mam trochę rozjazdy korekt na wolnych obrotach, tym bardziej nie wiem co się dzieje na
wyższych bo powyżej 2.500tys/obr (a to jeszcze chyba ważniejsze) traci u mnie połączenie z VAG'em, zresztą tak jak chyba u wszystkich...
krótkoterminowe na wolnych
0,970 bank1 1.050 bank2
długoterminowe
0,800 bank1 1.000 bank2
Ten rozjazd na długoterminowych mnie właśnie zastanawia, wychodzi na że na jednym banku jest chyba o dużo za bogato, trzeba to poprawiać?? Jak tak to jak się za to zabrać??
[A6-2.6 ABC] rozjazd korekt pomiędzy bankami
- gumisv6
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
[A6-2.6 ABC] rozjazd korekt pomiędzy bankami
Ostatnio zmieniony 2012-12-19, 20:34 przez gumisv6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Hmm zauważyłem swego czasu że stag szybko rozjeżdża obie strony w v6 najprościej to zrobić przejazd na bynie żeby wartości sterownika wróciły do normy i wtedy ponowna kalibracja lpg i sprawdzanie odchyłek czasów wtrysku. Pamiętaj że wtryski gazowe mogą się rozjeżdżać między stronami ale czasy wtryskiwaczy benzynowych muszą pozostać takie jak przed kalibracją. Gro ludzi kalibruje i nie patrzy w ogóle na czasy benzyny, dla nich ma się zgadzać tylko czas między LPG a PB95 a tak nie powinno być