[100-2.0 AAE] audi 100 2,0e 115km jaki gaz?
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Sory za OT w temacie ale może mi ktoś powiedzieć o co kaman z tą instalką w ACE Jak to możliwe że tam siedzi sekwencja?? przecież wtryski mechaniczne Sekwencje da się nawet założyć do jednopunktu Bo tam chociaż jest sygnał wtrysku ale tu
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 03:10 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
W naszym przypadku była to taka udawana sekwencja ktora chodziła w full grupie, sterownik miał swoje mapy, a sygnał dostawał tylko z przepływki i sondy na której najbardziej sie opierał JAG kiedys o tym już pisał jak to sie fachowo nazywało ale nie pamiętam Tak czy siak napewno lepsze bylo to od mieszadła bo nie waliło
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Mi wtedy chodziło o IGS czyli IIIgen, ten system jest mi obcy ale wiem że tworzy się tu mapę dla wtrysku gazu mimo braku info o czasie wtrysku PB, po prostu nie opiera się to o czas działania wtrysku PB a o różne inne sygnały, MAP, TPS, wspomniana przepływka, i sonda. Zapewne można to pięknie wystroić na hamowni z pomiarem AFR i EGT, tak jak z tworzeniem nowego softu do chiptuningu i będzie to zasuwać.
Nie zmienia to jednak faktu że pracujący na sucho rozdzielacz PB powoli szlag trafia.
Nie zmienia to jednak faktu że pracujący na sucho rozdzielacz PB powoli szlag trafia.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
I to jest własnie największy ból.. Niestety nie wymyślono jeszcze innego sposobu jak odcięcie pompy, były próby zakładania elektrozaworów przy wtryskach ale efekty były marne bo nie ma odpowiedniego typu zaworków.. A jak ktoś jeździ w wiekszoci na LPG to rozdzielacz szybko trafi.. Zawsze istnieje możliwość wrzucenia DIgifanta, Albo próbować przeżucic silnik/osprzęt z ABFaNie zmienia to jednak faktu że pracujący na sucho rozdzielacz PB powoli szlag trafia.
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
No właśnie tak czułem... Montowałem sekwencje w jednopunkcie i właśnie chodziło na full grupie ale zabaw tyle że gdyby to nie był kolega to nie dałbym się na to namówić drugi raz Najlepszy sposób na mechany to jak dla mnie na zimę po prostu jeździsz na benzynie a wiosną i latem wywalasz cały wtrysk zalewasz go naftą albo paliwem i wrzucasz blosa i stożek. Inne opcję raczej prędzej czy później wykończą rozdzielacz
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Panowie więc tak, instalacja, którą ja wrzuciłem chodzi pół-sekwencyjnie, sygnał dla wtryskiwaczy benzynowych jest z jakiegoś emulatora/generatora, który na podstawie czegoś na pewno sygnał z cewki generuje właśnie sygnały wtryskiwaczy benzynowych, know-how firmy ale jak wyjedzie kilka to już każdy pewnie będzie powielał patent
Druga sprawa jak ktoś nie miał nigdy wtrysku mechanicznego niech nie powtarza bzdurnych mitów forumowych o zatartych rozdzielaczach, przejechałem 200 tyś km na gazie ACE i z rozdzielaczem nic się nie stało, jedynie musiałem przepławkę zmienić bo się ścieżki wytarły ale to się zużywa jak jeździsz na samej benzynie, kupiłem cały komplet to założyłem razem z rozdzielaczem, stary rozdzielacz rozebrałem żeby obejrzeć i tłoczek jest jak nowy nic się nie zacina nie przyciera jak ktoś nie wierzy mogę wrzucić foto, wystarczy za każdym razem odpalać na PB i przynajmniej do tych 30-stopnii przejechać na tej benzynie i nie ma żadnego problemu, szybciej padną wtryskiwacze niż rozdzielacz
P.S.
Na koniec niech ktoś sobie policzy na ile rozdzielaczy zaoszczędziłem robiąc 200kkm na LPG? Niemieckie używki można kupić po 150zł-200zł, nowy 4500zł
Druga sprawa jak ktoś nie miał nigdy wtrysku mechanicznego niech nie powtarza bzdurnych mitów forumowych o zatartych rozdzielaczach, przejechałem 200 tyś km na gazie ACE i z rozdzielaczem nic się nie stało, jedynie musiałem przepławkę zmienić bo się ścieżki wytarły ale to się zużywa jak jeździsz na samej benzynie, kupiłem cały komplet to założyłem razem z rozdzielaczem, stary rozdzielacz rozebrałem żeby obejrzeć i tłoczek jest jak nowy nic się nie zacina nie przyciera jak ktoś nie wierzy mogę wrzucić foto, wystarczy za każdym razem odpalać na PB i przynajmniej do tych 30-stopnii przejechać na tej benzynie i nie ma żadnego problemu, szybciej padną wtryskiwacze niż rozdzielacz
Wystarczy zamiast odcięcia pompy wsadzić emulator firme A.E.B. Stop K-J i odcinamy paliwo nastawnikiem ciśnienia a nad tłoczkiem mamy cały czas ciśnienie a tłoczek to jest jedyna rzecz, która się rusza w rozdzielaczu oprócz gumowej membrany oddzielająceje dolne i górne komory, emulator daj na nastawnik -70mA i tym samym zamyka paliwo na wtryski a w rozdzielaczu jest cały czas paliwo, mamy też urządzenie rodzimej produkcji PD45, mój kolega je użytkuje i się sprawdza ale większość "dobrych" gazowników nawet nie wie, że coś takiego istniejeadriang92 pisze:I to jest własne największy ból.. Niestety nie wymyślono jeszcze innego sposobu jak odcięcie pompy, były próby zakładania elektrozaworów przy wtryskach ale efekty były marne bo nie ma odpowiedniego typu zaworków.. A jak ktoś jeździ w wiekszoci na LPG to rozdzielacz szybko trafi.. Zawsze istnieje możliwość wrzucenia DIgifanta, Albo próbować przeżucic silnik/osprzęt z ABFaNie zmienia to jednak faktu że pracujący na sucho rozdzielacz PB powoli szlag trafia.
P.S.
Na koniec niech ktoś sobie policzy na ile rozdzielaczy zaoszczędziłem robiąc 200kkm na LPG? Niemieckie używki można kupić po 150zł-200zł, nowy 4500zł
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 13:53 przez hubos21, łącznie zmieniany 7 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Własnie o to chodzi, jak da sie pojeżdzic mu na PB to bedzie ok, ale wiesz jak wiekszośc ludzi to taktuje, ma mieszadło to i odpala na LPG, a potem sie dziwią ze nie chodzi.. My 4 lata jeżdzilismy na mechanicznym z lpg i też problemów większych nie było, moze z odpalaniem jak na LPG został, trzeba było troche pokrecić zeby dobil ciśnienie, tylko ze dużo tez latalismy na PB, po kazdym odpaleniu przynajmniej 1km na pb zeby złapał temp itd, nie mogłem nigdy patrzeć jak kolega w gofrze 3 1,4 aby odpalił to odrazu na LPG A przy ACE też tacy są.. Ale tak na wszelki wypadek leżał cały wtrysk a zapas kupiony od forumowego kolegiwystarczy za każdym razem odpalać na PB i przynajmniej do tych 30-stopnii przejechać na tej benzynie i nie ma żadnego problemu, szybciej padną wtryskiwacze niż rozdzielacz
Zmieniło sie cos w kwesti tych emulatorów? Pare lat temu potrafiły robic cyrki ze przepuszczały PB razem z LPG, wyeliminowano ten problem juz?Wystarczy zamiast odcięcia pompy wsadzić emulator firme A.E.B. Stop K-J i odcinamy paliwo nastawnikiem ciśnienia a nad tłoczkiem mamy cały czas ciśnienie a tłoczek to jest jedyna rzecz, która się rusza w rozdzielaczu oprócz gumowej membrany oddzielająceje dolne i górne komory, emulator daj na nastawnik -70mA i tym samym zamyka paliwo na wtryski a w rozdzielaczu jest cały czas paliwo, mamy też urządzenie rodzimej produkcji PD45, mój kolega je użytkuje i się sprawdza ale większość "dobrych" gazowników nawet nie wie, że coś takiego istnieje
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Stop K-J jakieś 160zł kosztuje z tym, że chyba już problem z dostępnością się zaczyna
[ Dodano: 2012-12-09, 14:28 ]
P.S.
Panowie przez przypadke wcisnąłem Ignoruj przy jednym użytkowniku jak to się cofa
[ Dodano: 2012-12-09, 14:34 ]
[ Dodano: 2012-12-09, 14:28 ]
P.S.
Panowie przez przypadke wcisnąłem Ignoruj przy jednym użytkowniku jak to się cofa
[ Dodano: 2012-12-09, 14:34 ]
parę lat? Tzn. ile? Pierwsze słyszę żeby urządzenie AEB miało ten problem w internecie na forach jest aż jeden przypadek z PD45 a okazało się, że przy wtyczce oderwały się luty. Ja mimo wszystko wolę kupić rozdzielacz za 200zł niż nową pompe Pierburga za 1000zł a pompa to nic innego jak zwykły silnik elektryczny gdzie w momencie wytarcia się szczotek możemy ją umieścić w koszu na śmieci, im mniej się kręci tym dłużej wytrzymaadriang92 pisze:Własnie o to chodzi, jak da sie pojeżdzic mu na PB to bedzie ok, ale wiesz jak wiekszośc ludzi to taktuje, ma mieszadło to i odpala na LPG, a potem sie dziwią ze nie chodzi.. My 4 lata jeżdzilismy na mechanicznym z lpg i też problemów większych nie było, moze z odpalaniem jak na LPG został, trzeba było troche pokrecić zeby dobil ciśnienie, tylko ze dużo tez latalismy na PB, po kazdym odpaleniu przynajmniej 1km na pb zeby złapał temp itd, nie mogłem nigdy patrzeć jak kolega w gofrze 3 1,4 aby odpalił to odrazu na LPG A przy ACE też tacy są.. Ale tak na wszelki wypadek leżał cały wtrysk a zapas kupiony od forumowego kolegiwystarczy za każdym razem odpalać na PB i przynajmniej do tych 30-stopnii przejechać na tej benzynie i nie ma żadnego problemu, szybciej padną wtryskiwacze niż rozdzielaczZmieniło sie cos w kwesti tych emulatorów? Pare lat temu potrafiły robic cyrki ze przepuszczały PB razem z LPG, wyeliminowano ten problem juz?Wystarczy zamiast odcięcia pompy wsadzić emulator firme A.E.B. Stop K-J i odcinamy paliwo nastawnikiem ciśnienia a nad tłoczkiem mamy cały czas ciśnienie a tłoczek to jest jedyna rzecz, która się rusza w rozdzielaczu oprócz gumowej membrany oddzielająceje dolne i górne komory, emulator daj na nastawnik -70mA i tym samym zamyka paliwo na wtryski a w rozdzielaczu jest cały czas paliwo, mamy też urządzenie rodzimej produkcji PD45, mój kolega je użytkuje i się sprawdza ale większość "dobrych" gazowników nawet nie wie, że coś takiego istnieje
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 14:35 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Co ty powiesz, no to w takim razie jestem pierwszy na forum, mam w domu B4 2.3 NG, na pb to już nie jeździ...hubos21 pisze:Druga sprawa jak ktoś nie miał nigdy wtrysku mechanicznego niech nie powtarza bzdurnych mitów forumowych o zatartych rozdzielaczach
Mówisz że nic ci się nie psuje, pytanie tylko ile włożyłeś w swój niepsujący się ukł wtryskowy???
Na pewno jak się robi 20km dziennie do pracy, polataj tak na kilkuset kilometrowych trasach, wtedy się wypowiedź.hubos21 pisze:wystarczy za każdym razem odpalać na PB i przynajmniej do tych 30-stopnii przejechać na tej benzynie i nie ma żadnego problemu, szybciej padną wtryskiwacze niż rozdzielacz
Może i ten emulator nastawnika ciśnienia się sprawdza ale bez niego nie pisz o bezproblemowej jeździe z mech wtryskiem na LPG, w ogóle to już lepiej iść w str zelektronizowania wtrysku w NG/AAR i pochodnych na mech wtrysku albo sprzedać i kupić auto z normalnym silnikiem i normalnym wtryskiem, taniej to i prościej.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13