Strona 1 z 2

Chiptuning 2.5 TDI

: 2018-09-11, 09:07
autor: fill89
Witam

Do kogo uderzyc w trojmiescie badz okolicy aby dokonac wymiany wtryskow na 230 + korekta softu?

: 2018-09-11, 09:51
autor: wyborowy
Jedź do Grubego z Jutuba do M4K Garage. Myślę, że będziesz zadowolony. Gdybym ja miał do nich blisko to na pewno bym zajrzał.

: 2018-09-11, 13:38
autor: fill89
Czyli jechac do Tune-up ?

: 2018-09-11, 14:12
autor: afro89
Niestety ale w AEL-u masz ECU z epoki kamienia łupanego i nie wiem czy Tune-up się tego podejmie ale warto zapytać. Co masz przerobione przy silniku że chcesz 0.230 zakładać w ile celujesz ???

: 2018-09-11, 14:42
autor: wyborowy
fill89 pisze:Czyli jechac do Tune-up ?
Dokładnie, chodziło mi o Tune-Up

: 2018-09-11, 17:04
autor: fill89
Ja mam AAT ale to i tak stary ECU na stronie widzialem ze w 1.9 AFN dlubie wiec i w starej audi tez powinien. Mam zregenerowana pompe, turbo K16 (plan jest na hubrydowe) celuje pod 180km

: 2018-09-11, 19:24
autor: wyborowy
fill89 pisze:Ja mam AAT ale to i tak stary ECU na stronie widzialem ze w 1.9 AFN dlubie wiec i w starej audi tez powinien. Mam zregenerowana pompe, turbo K16 (plan jest na hubrydowe) celuje pod 180km
To zrób najpierw hybrydę i cały osprzęt, a potem podejdź na strojenie. Chyba, że chcesz żeby to konkretny "garaż" zrobił Tobie kompleksowo.

: 2018-09-11, 20:55
autor: afro89
A ja proponuję montaż GTB1756VK idzie już kupić za 600-700 zł a hybryda wyjdzie znacznie drożej. Po drugie reakcja na pedał gazu jest nieporównywalna i oczywiście wstawanie turbiny tej jest znakomite i idzie na niej zrobić 200+. Co do układu paliwowego to wtryski 0.210 (te od AEL-a) wystarczają na okolice 190 KM.

: 2018-09-11, 21:38
autor: fill89
Wtryski juz mam wystarczy wstawic i chce to zawirusowac tak jak stoi, z tym GTB1756VK chetnie przemysle temat/poszukam. Wole etapami podnosic sobie moc niz raz a gruboo samochod jest do jazdy na codzien

: 2018-09-12, 20:22
autor: Dodek
fill89, seryjne turbo w aelu jest tak lujowe na seryjnych wtryskach , a ty chcesz jeszcze dawać 230.... ta turbina daje za mało powietrza. W nowych silnikach 2.0 tdi te 170konnne turbo jest o wiele wiele wieksze niż w aelu - przez to aele zieją batorym przy mocnym butowaniu powyżej 3500 obr.
Wrzucaj jakąś wiekszą turbine najpierw a nie wtryski. Albo nawet sam program do serii i wtedy zobaczysz co w trawie piszczy

: 2018-09-23, 12:51
autor: void
EDC Chiptuning Otwock. Zajmują się kompleksowo tuningiem R5 TDI, oferują możliwość przeróbki sterownika na OBD2. Tune-up nie trudni się raczej autami poniżej 2000 r. , jeżeli to cena bywa wysoka. EDC znajdziesz na FB. W GD zapytaj w Soft-carze.

: 2018-09-25, 20:30
autor: hleb23
Afro, jakie przeróbki pod GTB1756VK

: 2018-09-26, 20:58
autor: afro89
GTB2260VK można osadzić na ori kolektorze wydechowym przykręcając go
GTB1756VK najlepiej przyspawać
Do tego przerobienie instalacji elektrycznej lub adapter mojej produkcji + sterownik EDC15VM+
MAP sensor, MAF można usunąć i zależy w jaką moc celujesz to jeszcze wtryski IC


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2018-09-26, 21:35
autor: hleb23
Konkretny temat i cenne rady. Dojdę do ładu z wnętrzem i zawiasem to zacznie się bawic. Myślę że z pomocą Kazikboy zrobimy coś rozsądnego. A celuje zaledwie w jakies 200km i sensowny moment. Prawdopodobnie wtryski już są wydajniejsze i wgrany jest wirus. Przy najbliższej okazji hamowania, zobaczymy ile pokaże :)

: 2018-09-27, 08:15
autor: cypiss
Z mojej strony tylko powiem, zeby pod żadnym pozorem nie pchać sie do Grubego z M4K ani do tube-up z 2.5tdi R5. Myślałem ze mi pomogą ale nic nie zrobili, wcisnęli mi scieme i zainkasowali 500zl. Totalny brak wiedzy na temat tej jednostki. Pojechałem tam z pierdoła, zeby mi lekko katvtysku przyspieszyli bo założyłem 0.216 i troche dlugo kręciła z rana. Pomyślałem ze chłopaki sie znają to moze sie okazać ze i przyczyna inna.
No i sie zaczyna festiwal teraz: Powiedział mi ze kat wtrysku obecni jest maksymalny jaki moz być, a było 45-55, chciałem cos w granice 80-85( tak wyczytałem tutaj). Dodatkowo powiedzieli, ze juz więcej nie ustawia bo sie nie da i wogole niepowinno bo fabryka kazała ustawić tak jak jest teraz. Po kilku próbach wymuszenia na nich zeby jednak to zrobili, poszli. Za chwile przychodzą, ze jednak sie nie da bo pompa już maksymalnie pchnięta w strone silnika. Co zrobic? Ja wiem, nawet ja to wiem, ze trzeba poluzować koło i ustawiać. A przychodzą ONI wielcy panowie yuotuberzy i mówią mi ze to sie nie da, bo to trzeba cały rozrząd cały rozpinać i utawiac wszystko na nowo. No ręce opadają. W miedzy czasie poczytali parametry silnika i bledy i stwierdzili, ze ciężki rozruch z rana jest spowodowany złymi parametrami przepływomierza xD, który wiem ze sprawny bo tydzien wcześniej robiłem chip-a (na szczęście nie u nich, tylko w Ełku) i tam nie było problemów z niczym. Finalnie zdarli ze mnie 500zl, teraz uwaga za co: ustawienie kata wtrysku, odczyt błędów, adaptacja przepływomierza.

No ja pierdole, nie jedz tam. Błagam, a jak już pojedziesz to im powiedz od razu, ze wiesz ze sie nie znają i jak nie potrafią to nie musza robic.