Strona 5 z 7

: 2011-11-09, 10:26
autor: Domel
O ile sama jednostka vr6 dla mnie jest ciekawa to jaki sens ma wkładanie jej do s4??
Nie ma lepszego motoru seryjnie?

: 2011-11-09, 15:30
autor: J.A.G
Bo w VR jest jedna głowica, czyli też jeden kolektor wydechowy więc zamontowanie doładowania jest o wiele prostsze. Druga sprawa to gabaryty są mniejsze.
Ja czego innego nie rozumiem, samo R5 2.2T z S4/S6 jest genialne i bardzo podatne na wszelkiego rodzaju przyrost mocy. Chyba że koleś celuje w ~1000KM to VR ma większą pojemność, więcej można dmuchnąć sprężarką, więcej tłoków a więc i cykl pracy jest bardziej zapełniony niż w R5 może o to chodzi. Z 2.2T to chyba bezpiecznie nie można więcej uzyskać niż 400-500KM, są jakieś projekty po 800KM ale to już typowe nitro na kilka przejazdów.

: 2011-11-09, 23:12
autor: lipton
swoją drogą to ciekawe ile wyniosą koszty finalnie nie licząc kupna auta i robocizny ;)

: 2011-11-10, 15:08
autor: J.A.G
lipton, takim ludziom koszta mało mówią. Robi się to dla przyjemności, samozadowolenia i indywidualności. Bo normalny człowiek jeśli za tę kasę może kupić RS6, które będzie miało podobne osiągi, jeżdżące i bez wkładu finansowego, to się nie zastanawia i kupuje.
Trzeba mieć ogromną pasję i przy okazji też trochę kasy ale tu raczej kasa przychodzi na bieżąco i na bieżąco jest pakowana w auto a taki proces trochę trwa, więc jest to rozciągnięte w czasie.

: 2011-11-11, 03:00
autor: Grzesiek
J.A.G pisze:Chyba że koleś celuje w ~1000KM.
Gdybys przeczytal uwaznie temat to wiedzialbys ze celuja w okolo 900 KM :mrgreen:

: 2011-11-11, 17:33
autor: J.A.G
Mało się pomyliłem :-P
Wiesz, tyle tego się naczytałem w innych projektach, że nie chciało mi się już wnikać dokładnie co tam pisali.

: 2011-11-11, 17:50
autor: Grzesiek
Nie no luz stary, nie zebym sie czepial. A wzoruja sie na szerzej znanym S4 2.2 T 1000 KM Jensa Eklunda, pewnie juz ci sie gdzies przewinelo.

: 2011-11-11, 18:09
autor: J.A.G
Spoko :ok: Eklund przewijał mi się dość często.
Swoją drogą nie lubię już Jensa :-P porzucił ładne stare S4 R5 z najlepszym na świecie napędem quattro na rzecz A5, które rozbebeszył do gołej blachy i zrobił z niej draga tylnonapędowego :mrgreen:
Podejrzewam że złapał niezłych sponsorów za wygrane mistrzostwa Europy w swoim S4.

Ma nawet swoją stronkę, jeśli nie widziałeś jeszcze co zrobił z tej A5tki tu masz galerie http://www.eklundracing.se/

: 2011-11-11, 18:52
autor: Piana_sta
J.A.G. mógłbyś wrzucic jakiegos malutkiego linka odnosnie Jensa i jego S4?
Zaintrygowalo mnie to z lekka. :oops:

: 2011-11-11, 19:01
autor: Grzesiek
A nie widzialem tej A5 jeszcze. No zawsze trzeba jakos isc do przodu, widocznie S4 juz sie znudzila. Ale szkoda jej bo to cos pieknego ;-)

: 2011-11-11, 21:33
autor: J.A.G
Powiem ci że dobry dragster (który przecież jest RWD) startuje lepiej niż jakiekolwiek osobowe 4x4. Dziwne to ale tak jest, spójrz jakie są opony w dragach... Widać to nawet w filmach ze startów na 1/4mili jak nieobliczalnie zaczyna zachowywać się C4 z 800KM. To zrywa przyczepność na 3 biegu :-> S4 C4 nie znudziło mu się, po prostu bez ruszania konstrukcji nad i podwozia nie dało się wrzucić większych opon. Nawet silnik cały z esy przeszczepił do tej Apiątki ;-) Jeśli miał sponsorów to pewnie opłacało się kupić nowe nadwozie i tam modzić od podstaw. S4 to już jakby nie było senior.

Piana_sta, jakie linki? Na jego stronie masz wszystko, początki, stary z podziałem na lata i kolejne etapy modyfikacji. N a youtubie wpisz eklund albo S4 i szukaj jego startów.

: 2011-11-12, 20:09
autor: Piana_sta
Widze widze. :)

temat nr 9 montaż elektrycznych szyb

: 2011-11-12, 21:01
autor: stypek007
Ma ktoś jakies informacje odnośnie montażu elektrycznych szyb tylnych?

Re: temat nr 9 montaż elektrycznych szyb

: 2011-11-12, 22:55
autor: kasiarka
stypek007 pisze:Ma ktoś jakies informacje odnośnie montażu elektrycznych szyb tylnych?
Zakładałem sam :mrgreen: Ale opisać, to trochę mogę

: 2011-11-13, 03:41
autor: Piana_sta
kasiarka zapodaj ze szczegolami moze sobie zrobie:P