Strona 1 z 1

Audi a6 c4 usa a Europejczyk ?

: 2016-12-25, 02:20
autor: Borixon
Hej

Wiem,że mogę pomyliczyć dział ale pytanie dotyczące różnic między a6 c4 usa/japan a Europejczykami strasznie mnie nurtują, prosiłbym o info ;)

: 2016-12-27, 23:33
autor: dechpo
1)Blenda
2)Zderzaki
3)Uchwyt na kubki
4)Otwieranie kufra ze schowka (sedan)
5)Lotka że stopem(avant)
6)Silniki V6, V8, I5 20VT
7)Zawsze quattro
8)Ładnie wykończony tunel
9)Ładne wykończenie pod podlogą bagażnika (avant)
10)Drewniana gałka i ramka (automat)
11)OBD2 w tunelu
12)Kierunki z pozycją z przodu
13)Światła symetryczne
14)Czerwone kierunkowskazy z tyłu
15)Radiowy centralny zamek zamiast IR
16)Tryb sport skrzyni (automat)

: 2016-12-28, 10:20
autor: drmort
dechpo pisze:Silniki V6, V8, I5 20VT
v8 nie było w C4 na USA
dechpo pisze:Zawsze quattro
nie zawsze, były też ośki

do tego licznik:
- podwójna skala prędkościomierza MPH + KMH
- zegarek temp wody z oznaczeniami C, H zamiast stopni C
- napis "Unleaded fuel only" na wskaźniku paliwa
- E i F zamiast litrów na wskaźniku paliwa

oraz
ABS nazywa się Antilock, więc inny napis na przycisku ABS i kontrolce licznika

: 2016-12-28, 10:33
autor: gitmar
Mało tego, silniki V6 tzn.tylko 2.8. 2.6 ABC został stworzony na Europę ze względów ekologicznych/podatkowych itp. Przecież 2.8 AAH był dostępny już od 12.1990 (sam miałem lata temu takie 100 C4 AAH z datą rejestracji 08.12.1990, pierwsza z pierwszych), a ABC weszło dopiero od modelowego 1992. Nie jestem też pewien czy ACK w C4 był dostępny na USA, bo najczęściej spotyka się AAH.

: 2016-12-30, 23:02
autor: Borixon
Ok dzięki chłopaki za info :) a czy zderzak usa spisuje dobrze do błotnicków s6 ?

: 2016-12-31, 06:58
autor: adrian510b
były dwa zderzaki na usa czyli "zwykły" i eskowy tylko że jak przystało na tamten rynek były one trochę inne bo posiadają poszerzenia i dodatkowe listewki

: 2017-01-01, 11:31
autor: Casian
dechpo pisze: 8)Ładnie wykończony tunel
9)Ładne wykończenie pod podlogą bagażnika (avant)
że tak zapytam, jak to dokładnie wygląda ? Macie jakieś foki ?

: 2017-01-02, 10:24
autor: drmort
dechpo pisze:8)Ładnie wykończony tunel
chodzi pewnie o dodatkowe obicie materiałem podobnym do wykładziny na bokach konsoli środkowej
zdarza się też to w europejskich automatach gdy jest szerszy tunel,
ale nie znam reguły montażu, bo widziałem USy bez tego obicia
Obrazek

: 2017-01-02, 11:54
autor: gitmar
W europejskich wersjach takie coś występuje tylko w konfiguracji 4.2 + automat ( ze względu na rozmiary skrzyni 4HP24), w innych się nie spotkałem z czymś takim.

: 2017-01-03, 21:24
autor: kasiarka
drmort pisze:
dechpo pisze:
dechpo pisze:Zawsze quattro
nie zawsze, były też ośki


I chyba miały EDS-a ośki

: 2017-01-04, 21:50
autor: dechpo
Casian pisze:
dechpo pisze: 9)Ładne wykończenie pod podlogą bagażnika (avant)
że tak zapytam, jak to dokładnie wygląda ? Macie jakieś foki ?
Z kilkoma rzeczami trochę przestrzelilem, opisywalem to co widziałem w wersjach us :) Wszystkie avanty, które widziałem były 7 osobowe i może stąd ładne wykończenie bagażnika.
Co do tunelu to widziałem ładnie wykończony w 2.8 v6 us.

: 2017-01-05, 03:43
autor: Kulfon
gitmar pisze:W europejskich wersjach takie coś występuje tylko w konfiguracji 4.2 + automat ( ze względu na rozmiary skrzyni 4HP24), w innych się nie spotkałem z czymś takim.
Często lecz nie zawsze. Spora część pierwszych a6c4 s6 4,2 posiadały zwykłe tunele. Takie same jakie montowano w 100 4,2. Z jakiegoś powodu potem dopiero pojawiły się te wysoko obłożone wykładziną. To rozwiązanie chyba było zainspirowane tunelem z Audi V8

: 2018-02-09, 01:13
autor: kornikbp
Odkopię temat :)

- Przede wszystkim VIN na wzierniku w podszybiu, od strony kierowcy,
- W sedanie filtr węglowy w wytłoczeniu we wnęce koła zapasowego
- Korek wlewu paliwa inny (masywniejszy) niż europejski
- Napisy na daszkach przeciwsłonecznych
- Napisy na lusterkach zewnętrznych
- Błotniki bez kierunków (tych małych)
- Silniki 2,8 AFC
- Reflektory z poziomiczkami