[A6 C4 2.5TDI AEL Quattro] Prośba o ocenę

none-pl
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2011-08-20, 12:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

[A6 C4 2.5TDI AEL Quattro] Prośba o ocenę

Post autor: none-pl »

Witam,
Noszę się z zamiarem kupna A6 C4 Quattro z silnikiem AEL, jednak trudno coś znaleźć rozsądnego. Zdaję sobie sprawę, iż auto w tym wieku nie ma prawa mieć przebiegu rzędu 200-250kkm. Myślę, że i przebieg 300-350kkm jest też mało realny. Jednak z tego, co do tej pory odnalazłem na temat tego modelu auta, sam przebieg nie jest dla mnie aż tak straszny. O ile pod względem mechaniki jestem w stanie popracować nad autem, o tyle przerażają mnie zmiany korozyjne, które z lepszym bądź gorszym skutkiem są maskowane przez handlarzy. Jak wiadomo z korozją na dłuższą metę jeszcze nikt nie wygrał...
W związku z powyższym bardzo proszę o wparcie w ocenie, wyborze jakiegoś rozsądnego egzemplarza, który nie będzie angielską hybrydą 100 C4.

Na allegro znalazłem trzy interesujące mnie oferty. Bardzo proszę o ocenę:

http://moto.allegro.pl/au...1759488537.html

http://otomoto.pl/audi-a6-140km-qattro- ... 16782.html

http://otomoto.pl/audi-a6-qattro-C19260019.html

Wszelkie opinie będą mile widziane.

P.S.
Poprosiłem o VIN i większą ilość zdjęć. Jak otrzymam to podrzucę na forum..

P.S. II
Kontaktowałem się ze sprzedawcą w Białej Podlaskiej. Oba auta były ściągnięte z Polski (Oleśnica i Bolesławiec). Srebrna już została sprzedana, więc została granatowa. Z informacji uzyskanej od sprzedawcy wiem, iż w tej granatowej kilka wgnieceń było ukrywanych i drobne zaprawki były robione. Jednak zarzeka się, iż nie jest po żadnej stłuczce bądź kolizji. Na pewno nie włącza się klimatyzacja - zweryfikuje to w poniedziałek, czy brak tylko czynnika lub coś poważniejszego.
Ostatnio zmieniony 2011-08-20, 20:46 przez none-pl, łącznie zmieniany 3 razy.
Łukasz / C4 Avant Quattro AEL
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

Jeśli chodzi o pierwsze autko:
Biała Podlaska to ogólnie zagłębie C4 w Polsce. Dużo tam tych aut ściągają co do samego egzemplarza. Lakierniczo zadbany w środku też. Wg mnie coś było z przodem. Spójrz na błotnik od kierowcy jak się łamie światło. Oraz na krzywo spasowany zderzak.
Poza tym masz AELa z Q i rarytasem w postacie blendy S6 na dupce. Autko fajne. Przebieg możliwe że cofnięty ale przynajmniej to nie magiczne 200 tys jak w połowie C4 na allegro. Warto obejrzeć.
Znam gościa co ma ori przebieg w AELu już blisko 600 tys i auto jedzie dalej bez najmniejszego zająknięcia. To nieśmiertelne silniki.
Co do drugiego:
Ten z kolei miał przygodę z tyłu wg mnie. Różne odcienie lamp w blendzie oraz jakieś zakrzywienie na zderzaku. Poza tym już w nim się kwalifikują do wymiany listwy drzwiowe, przynajmniej te od pasażera. Mamy na forum kontakt do gościa, który sprzedaje solidnej jakości te listwy ;)
Wg mnie jedynka bardziej warta uwagi ;)
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

none-pl pisze:Biała Podlaska to ogólnie zagłębie C4 w Polsce. Dużo tam tych aut ściągają co do samego egzemplarza. Lakierniczo zadbany w środku też. Wg mnie coś było z przodem. Spójrz na błotnik od kierowcy jak się łamie światło. Oraz na krzywo spasowany zderzak.
Poza tym masz AELa z Q i rarytasem w postacie blendy S6 na dupce. Autko fajne. Przebieg możliwe że cofnięty ale przynajmniej to nie magiczne 200 tys jak w połowie C4 na allegro. Warto obejrzeć.
Znam gościa co ma ori przebieg w AELu już blisko 600 tys i auto jedzie dalej bez najmniejszego zająknięcia. To nieśmiertelne silniki.
jak dla mnie to to pierwsze jest zmęczone i to bardzo... mieszek i gałka zmieniane... pedał gazu jakiś dziwny... radio z golfa 3 ogólnie mnie się nie podoba taki jakiś podejrzany jest

natomiast ta druga przynajmniej w środku wygląda lepiej ;) ale też podmęczony egzemplarz

żadne z nich nie ma ani słowa o książce więc nie wierzę w to że mają mniej niż 500 tys

jak dla mnie nic godnego uwagi
Obrazek
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Za te 12-13tyś powinno być w stanie do jazdy bez większego dokładania, jeśli jesteś w stanie ocenić zawieszenie, napęd i skrzynię i stwierdzisz że coś tam trzeba będzie robić to sobie odpuść bo dołożysz sporo. W 4x4 ważny jest tył bo przód jest uniwersalny i w miarę tani. Do wału napędowego nie dostaniesz części składowych, nie ma ich nawet w ASO i trzeba kombinować jak padnie np. podpora (przed czym nikt mnie nie ustrzegł :-P ) Wahacze tylne górne to coś ok 250zł/szt lepszej firmy, amorki są inne niż w oście i kosztują 300zł/szt a lepsze nawet 400 plus koszt wymiany jeśli sam nie robisz i masz już pakiet startowy 1.5tyś a gdzie rozrząd oleje filtry... Szukaj egzemplarza gdzie już te elementy były wymieniane w zawieszeniu, bo będziesz robił wszystko po kolei.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Obie to włoszki to przygotuj sie na to że coś było robione bo co idzie z włoch to podrapane więc albo będzie malowana cała albo to co obdarte było a zderzaki to na pewno. Warto by czujnikiem ją przejechać żeby nie okazało sie że nawalone szpachli jak równali wgnioty :-P
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pierwsza srebrna,auto z wloch.wiec na historie jakakolwiek nie licz.
pedal gazu rozwalony pedal w c4 jest taki skladany czyli najpierw sie kladzie klapka i dopiero pedal idzie w dol.nie wiem jak to idzie naprawic?a mysle ze pedla od ael jest inny niz w benie.
jako ze wlochy to prawie pewne ze zdezaki byly malowane.
ten drugi jakis taki dziwny...sama ciemna lampa nie musi byc powodem ze bylo walone.akurat ta lampa czesto peka z powodu wkladki zamka...
za pierwsza przemawiaja felgi...
generalnie nie uzekla zadna i szukalbym dalej.moze odpusc sobie q...bedzie latwiej...

[ Dodano: 2011-08-20, 20:04 ]
w pierwszej tej siwej kiera obszywana do tego nieudolnie.nie ma zadnych fotek foteli itp.tunel srodkowy tez kombinowany.widac ze nie schodzi sie to wszystko...wlaczniki radio i klimatronic powinny byc w jednej lini a tutaj jest kaskadowo...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”