S6 C4 4.2 V8
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-02-17, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
S6 C4 4.2 V8
Witam, mam problem interesuje mnie ten egzemplarz http://allegro.pl/audi-s6-4-2-v8-avant- ... 41457.html wiem ze cena ktora jest swiadczy o tym ze jest to smietnik owszem ogladalem ją, ogólnie na zimnym falują obroty i potrafi czasem zgasnąć ale nie o tym chcialem, chodzi mi o drzwi kierowcy odstaja od bryly auta na wysokosci klamki i powyrzej, rama szyby jest ok tylko w tym jednym miejscu drzwi uciekaja na zewnatrz czy jest to kwestia zlego ciagniecia po dzwonie czy jest to kwestia regulacji na zamku ?? z gory dzieki za odp
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Fragles pisze:wiem ze cena ktora jest swiadczy o tym ze jest to smietnik
śmietnik jak śmietnik, ktoś ją zaniedbał i wymaga sporo pracy i $
możę przepływka (używka pare stówek), może świece (300-450zł)/kable wysokiego napięcia (powyżej tysiąca), może pompa paliwa albo jeszcze coś innego. Wykrycie tego może pociągnąć po kieszeni jeśli zrobisz to sam. Jak dasz mechanikom to na pewno nie będzie tanio.Fragles pisze:ogólnie na zimnym falują obroty i potrafi czasem zgasnąć
Nie widziałem auta więc trudno odpowiedzieć. Mogę tylko hipotetycznie stwierdzić, że nie ma zazwyczaj potrzeby regulować zamka w tych autach. Więc zostaje pytanie co poprzedni właściciele zrobili temu autu że one tak odstają.Fragles pisze:chodzi mi o drzwi kierowcy odstaja od bryly auta na wysokosci klamki i powyrzej, rama szyby jest ok tylko w tym jednym miejscu drzwi uciekaja na zewnatrz czy jest to kwestia zlego ciagniecia po dzwonie czy jest to kwestia regulacji na zamku ??
Może być też tak, że ktoś się chciał do niej włamać i wygiął drzwi.
Wizualnie ta sztuka ma sporo potrzeb: przedni zderzak, tylni zderzak, prawy przedni błotnik, może coś jeszcze, a i wnętrze też już wymaga interwencji lub naprawy fotel kierowcy, a jak kierowcy to i pasażera trzeba by odświeżyć. Skoro silnik faluje, a na wyświetlaczu skrzyni biegów świeci się co któraś pozycja, to mechanicznie też pewnie jest równie zapuszczona.
Albo wziąć ją za 5 tys, albo szukać zdrowej za parenaście.
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 20:02 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-02-17, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Generalnie nie wiem co się powinno świecić a co nie, ale skrzynia zdaje się spoko bo dobrze zmienia biegi, w zawieszeniu cos tam puka i amory to smietnik, jesli chodzi o silnik to po nagrzaniu bez zarzutów pracuje ale za to klima nie żyje brakuje sporej ilosci podswietlenia we wnatrz auta
jesli chodzi o te drzwi to na 4 zdjeciu jak sie przyjrzec to nawet chrom nie schodzi sie idealnie z tylnymi drzwiami
Jesli chodzi o włam to raczej odpada bo drzwi są proste
Mechana spokojnie ogarne ale boje sie najbardziej, że to jakis szczep z kilku po tym odstawaniu drzwi
Cene jaka mi zaproponowano to 6500 ale jestem swiadom ze to o wiele za duzo jak na ten egzemplarz
jesli chodzi o te drzwi to na 4 zdjeciu jak sie przyjrzec to nawet chrom nie schodzi sie idealnie z tylnymi drzwiami
Jesli chodzi o włam to raczej odpada bo drzwi są proste
Mechana spokojnie ogarne ale boje sie najbardziej, że to jakis szczep z kilku po tym odstawaniu drzwi
Cene jaka mi zaproponowano to 6500 ale jestem swiadom ze to o wiele za duzo jak na ten egzemplarz
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
W takim razie może tylko wyświetlacz ma dość, co może sugerować większy przebieg.Fragles pisze:Generalnie nie wiem co się powinno świecić a co nie, ale skrzynia zdaje się spoko bo dobrze zmienia biegi
Fragles pisze:w zawieszeniu cos tam puka
Przednie amory są nieco tańsze. Za 4 amory, z dodatkami typu łożyska itd z wymianą w zakładzie trzeba by liczyć plus minus 2000zł lub z 1500zł jak zrobisz to sam i masz jakieś zniżki.
No jeśli mechanikę ogarniasz sam to liczmy przy zdrowym motorze, z pominięciem tematu diagonstyki i naprawy motoru lub osprzętu, 1,5 tysiaka na amory przód/tył, świece, kable, olej, filtry i rozrząd jakieś 3,5 tys, estetyka tj zderzaki i tematy blacharskie kolejne 2,5 tys i dochodzimy do 14 tys plus ogarnięcie klimy, rejestracja i ubezpieczenie. To jeszcze przyzwoicie, ale auto stoi już jakiś rok, więc podejrzewam że hamulce w tym ręczny już zarosły. Jeśli przewidujesz budżet powyżej 16 tysięcy to można walczyć albo szukać czegoś bardzej zadbanego i skoro ktoś tak zaniedbał to auto to wybrałbym tą drugą opcję.Fragles pisze:Cene jaka mi zaproponowano to 6500 ale jestem swiadom ze to o wiele za duzo jak na ten egzemplarz
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 22:27 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.