S6 dla mnie ;)
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
kurna chłopaki ale offtopujecie.
Lechu, pyta o auta a wy tu polemikę prowadzicie kto co by kupił i co lepsze. To chłopowi macie doradzić a nie swoje poglądy wygłaszać
Lechu, pyta o auta a wy tu polemikę prowadzicie kto co by kupił i co lepsze. To chłopowi macie doradzić a nie swoje poglądy wygłaszać
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
szybki-ens, nie zgodzę się z twoimi zarzutami o spam, jak na razie Lechu nie ma jednoznacznie określonej jednostki napędowej, chce albo 2.2T albo 4.2, więc chyba jak najbardziej to co tu jest napisane, pomoże mu zdecydować na co ostatecznie postawi... potem można konkretne auta wskazać.
Niby można sypać linkami ofert z 2.2 i z 4.2 tylko po co, skoro można szukać jednej opcji zamiast dwóch.
W każdym takim temacie jeśli ktoś szukał pośród kilku opcji zawsze padały porównania i swoje poglądy.
Niby można sypać linkami ofert z 2.2 i z 4.2 tylko po co, skoro można szukać jednej opcji zamiast dwóch.
W każdym takim temacie jeśli ktoś szukał pośród kilku opcji zawsze padały porównania i swoje poglądy.
To powiem ci żebyś szukał lepiej 4.2, pojedzie dość dobrze nawet na gównianych wtryskach i gównianych 2 reduktorach a od biedy i na jednym. Montaż wymaga poświęcenia więcej czasu w 4.2 bo ciasno ale regulacja za to więcej pochłonie czasu przy 2.2 i obić się musi najlepiej o hamownie z pomiarem AFR i EGT.Lechu pisze:auto jeździło by na LPG .
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Ja jestem za 2.2t silnik gdzie jest wytrzymalszy - patrząc z boku to turbo benzyna wiec góra jest odporna na przegrzanie a dół jest podkuty. - wiec lpg raczej nie bedzie jej szkodzić.
2 sprawa żłopanie oleju 4,2 bedzie piło , a nic tak nie denerwuje jak ciągłe dolewki.
4,2 jest wygodne nie powiem ,ale nie ma tego kopa jak 2,2 gdzie jest turbo dziura a po niej cudowny kop.
Idąc dalej jc koszt osprzetu jest troche niższy - ot głupi rozrząd , głupie świece.
4,2 tylko automat , 2,2 t tylko manual - tak to widze
2 sprawa żłopanie oleju 4,2 bedzie piło , a nic tak nie denerwuje jak ciągłe dolewki.
4,2 jest wygodne nie powiem ,ale nie ma tego kopa jak 2,2 gdzie jest turbo dziura a po niej cudowny kop.
Idąc dalej jc koszt osprzetu jest troche niższy - ot głupi rozrząd , głupie świece.
4,2 tylko automat , 2,2 t tylko manual - tak to widze
AEL INSIDE
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Dodek, masz racje 2.2 ma dziure na dole..potem cudownie idzie..
ja wole zeby szlo od samego dolu cudownie
zobrazuje to tak..
start spod swiatel obu aut..
4.2 odchodzi od razu jak wsciekle..
2.2 odchodzi dostojnie..
po jakims czasie dogania 4.2
ekscytujecie sie tym momentem doganiania..
w miescie gdzie zdecydowanie czesciej sie poruszamy 4.2 z duzym momentem bedzie dobry i w manualu gdzie elastycznosc i nadmiar mocy pozwala jechac na niskich obrotach na wysokim biegu a w razie potrzeby i tak szybko sie auto podnosi z obrotami nawet bez redukcji.
po tym co Lechu ma aktualnie myśle ze on juz tez szuka odrobiny komfortu...
a mysle ze ta zmiana jest podyktowana po czesci tym co kupil dla fatera
ja wole zeby szlo od samego dolu cudownie
zobrazuje to tak..
start spod swiatel obu aut..
4.2 odchodzi od razu jak wsciekle..
2.2 odchodzi dostojnie..
po jakims czasie dogania 4.2
ekscytujecie sie tym momentem doganiania..
w miescie gdzie zdecydowanie czesciej sie poruszamy 4.2 z duzym momentem bedzie dobry i w manualu gdzie elastycznosc i nadmiar mocy pozwala jechac na niskich obrotach na wysokim biegu a w razie potrzeby i tak szybko sie auto podnosi z obrotami nawet bez redukcji.
po tym co Lechu ma aktualnie myśle ze on juz tez szuka odrobiny komfortu...
a mysle ze ta zmiana jest podyktowana po czesci tym co kupil dla fatera
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Doda-elektroda , nie chodzi o wytrzymałość, 4.2 jest tak samo odporne na LPG jak 2,2T. Zła regulacja 2.2T (szczególnie każdego T) szybko zjada głowicę - gniazda i zawory. Momenty dłuższych czy chwilowych ubogich mieszanek paliwa przy doładowaniu zniszczą ci silnik w kilka miesięcy a nawet tygodni...Dodek pisze:Ja jestem za 2.2t silnik gdzie jest wytrzymalszy - patrząc z boku to turbo benzyna wiec góra jest odporna na przegrzanie a dół jest podkuty. - wiec lpg raczej nie bedzie jej szkodzić.
No i tu się nie zgodzę, rozrząd jest tańszy - zgoda, ale świece platynowe do turbo kosztują 60-70zł/szt... razy 5szt 350zł. Innych nie założysz bo szybko się zemści. Nie wspomnę o ori cewkach Beru za 450zł/szt...Dodek pisze:Idąc dalej jc koszt osprzetu jest troche niższy - ot głupi rozrząd , głupie świece.
Wyjąłeś mi to z ryjka Tylko co kto woli. Redukować nie lubię ale uwielbiam ten silnik, jest genialny jak na konstrukcję z lat 80'Butterbean pisze:4.2 z duzym momentem bedzie dobry i w manualu gdzie elastycznosc i nadmiar mocy pozwala jechac na niskich obrotach na wysokim biegu a w razie potrzeby i tak szybko sie auto podnosi z obrotami nawet bez redukcji.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Niech się Lechu wypowie. Sam się czasem zastanawiam co by było lepsze V8 czy 2.2T i doszedłem do wniosku że jeżeli chce się grzebac i dmuchac potwora oczywiście że 2.2T jeżeli chce się poprostu komfort i moc to oczywiście że V8 . Gdybym stanął przed takim wyborem to sam bym chyba się tygodniami zastanawiał. 2.2T jest jak dla mnie ikoną audi, R5 Turbo to moim zdaniem najlepszy benzynowy motor jaki wyprodukowało audi ale podchodzi raczej pod szlifierki
Temat rzeka pewnie najlepiej rozwiązac to przy piwku
przy okazji
Więc jak będzie Lechu?
Tymczasem idę odpalic swoje skromne V6 i skoczyc do lidla
Temat rzeka pewnie najlepiej rozwiązac to przy piwku
przy okazji
Więc jak będzie Lechu?
Tymczasem idę odpalic swoje skromne V6 i skoczyc do lidla
Quattro illa amat hiberno!
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jak pamietam rzedowa piatke juz miales.czas na V-ICTORY
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Lechu, jeśli chodzi o spalanie to na pewno nie, natomiast w kwestii dłuższej eksploatacji w czasie na pewno mniej kasy, czasu i nerwów będzie cię kosztować V8.
Do tego LPG, bo będzie jak pisałeś, również przemawia za V8.
Musiałbyś mieć na tyle długo auto by instalka, wszystkie drobne pierdoły co by miały powyłazić powyłaziły aby cała impreza się niejako zwróciła i opłacała. Jeśli zrobisz rozrząd, ogarniesz drobne sprawy, oleje, płyny, zawias, opony i założysz LPG a po 6m-cach czy nawet po roku będziesz chciał je sprzedać, to będziesz duuużo w plecy na tym interesie.
Do tego LPG, bo będzie jak pisałeś, również przemawia za V8.
Musiałbyś mieć na tyle długo auto by instalka, wszystkie drobne pierdoły co by miały powyłazić powyłaziły aby cała impreza się niejako zwróciła i opłacała. Jeśli zrobisz rozrząd, ogarniesz drobne sprawy, oleje, płyny, zawias, opony i założysz LPG a po 6m-cach czy nawet po roku będziesz chciał je sprzedać, to będziesz duuużo w plecy na tym interesie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Lechu, A co myślisz o tej?? nie przyglądałem się zdjęciom ale sedanik w V8 na dobrym wypasie
http://moto.allegro.pl/audi-s6-4-2-v8-q ... 20381.html
http://moto.allegro.pl/audi-s6-4-2-v8-q ... 20381.html
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Lechu, Przynajmniej wydaje się być bliższy realnego, niż te co mają po 300 tyś albo i mniej. Jak dla mnie w tak starym aucie, bo inaczej tego nie można powiedzieć, i sam mam świadomość że takim jeżdżę, nie liczy się przebieg, jak faktyczny stan techniczny i wizualny.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13