S6 dla mnie ;)

Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

moim skromnym zdaniem 2.2 jest silnikiem ciekawym do zabawy i do modyfikacji fajna sprawa jak ktoś szuka wyścigówki jeśli zaś moc i komfort to polecam bardziej jednostki V8
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

auto jeździło by na LPG .
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

kurna chłopaki ale offtopujecie.
Lechu, pyta o auta a wy tu polemikę prowadzicie kto co by kupił i co lepsze. To chłopowi macie doradzić a nie swoje poglądy wygłaszać :mrgreen:
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

szybki-ens, nie zgodzę się z twoimi zarzutami o spam, jak na razie Lechu nie ma jednoznacznie określonej jednostki napędowej, chce albo 2.2T albo 4.2, więc chyba jak najbardziej to co tu jest napisane, pomoże mu zdecydować na co ostatecznie postawi... potem można konkretne auta wskazać.
Niby można sypać linkami ofert z 2.2 i z 4.2 tylko po co, skoro można szukać jednej opcji zamiast dwóch.
W każdym takim temacie jeśli ktoś szukał pośród kilku opcji zawsze padały porównania i swoje poglądy.
Lechu pisze:auto jeździło by na LPG .
To powiem ci żebyś szukał lepiej 4.2, pojedzie dość dobrze nawet na gównianych wtryskach i gównianych 2 reduktorach a od biedy i na jednym. Montaż wymaga poświęcenia więcej czasu w 4.2 bo ciasno ale regulacja za to więcej pochłonie czasu przy 2.2 i obić się musi najlepiej o hamownie z pomiarem AFR i EGT.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Ja jestem za 2.2t silnik gdzie jest wytrzymalszy - patrząc z boku to turbo benzyna wiec góra jest odporna na przegrzanie a dół jest podkuty. - wiec lpg raczej nie bedzie jej szkodzić.

2 sprawa żłopanie oleju 4,2 bedzie piło , a nic tak nie denerwuje jak ciągłe dolewki.
4,2 jest wygodne nie powiem ,ale nie ma tego kopa jak 2,2 gdzie jest turbo dziura a po niej cudowny kop.

Idąc dalej jc koszt osprzetu jest troche niższy - ot głupi rozrząd , głupie świece.

4,2 tylko automat , 2,2 t tylko manual - tak to widze
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Dodek, masz racje 2.2 ma dziure na dole..potem cudownie idzie..
ja wole zeby szlo od samego dolu cudownie :)
zobrazuje to tak..
start spod swiatel obu aut..
4.2 odchodzi od razu jak wsciekle..
2.2 odchodzi dostojnie..
po jakims czasie dogania 4.2
ekscytujecie sie tym momentem doganiania..
w miescie gdzie zdecydowanie czesciej sie poruszamy 4.2 z duzym momentem bedzie dobry i w manualu gdzie elastycznosc i nadmiar mocy pozwala jechac na niskich obrotach na wysokim biegu a w razie potrzeby i tak szybko sie auto podnosi z obrotami nawet bez redukcji.
po tym co Lechu ma aktualnie myśle ze on juz tez szuka odrobiny komfortu...
a mysle ze ta zmiana jest podyktowana po czesci tym co kupil dla fatera :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dodek pisze:Ja jestem za 2.2t silnik gdzie jest wytrzymalszy - patrząc z boku to turbo benzyna wiec góra jest odporna na przegrzanie a dół jest podkuty. - wiec lpg raczej nie bedzie jej szkodzić.
Doda-elektroda ;-) , nie chodzi o wytrzymałość, 4.2 jest tak samo odporne na LPG jak 2,2T. Zła regulacja 2.2T (szczególnie każdego T) szybko zjada głowicę - gniazda i zawory. Momenty dłuższych czy chwilowych ubogich mieszanek paliwa przy doładowaniu zniszczą ci silnik w kilka miesięcy a nawet tygodni...
Dodek pisze:Idąc dalej jc koszt osprzetu jest troche niższy - ot głupi rozrząd , głupie świece.
No i tu się nie zgodzę, rozrząd jest tańszy - zgoda, ale świece platynowe do turbo kosztują 60-70zł/szt... razy 5szt 350zł. Innych nie założysz bo szybko się zemści. Nie wspomnę o ori cewkach Beru za 450zł/szt...
Butterbean pisze:4.2 z duzym momentem bedzie dobry i w manualu gdzie elastycznosc i nadmiar mocy pozwala jechac na niskich obrotach na wysokim biegu a w razie potrzeby i tak szybko sie auto podnosi z obrotami nawet bez redukcji.
Wyjąłeś mi to z ryjka ;-) Tylko co kto woli. Redukować nie lubię ale uwielbiam ten silnik, jest genialny jak na konstrukcję z lat 80'
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Niech się Lechu wypowie. Sam się czasem zastanawiam co by było lepsze V8 czy 2.2T i doszedłem do wniosku że jeżeli chce się grzebac i dmuchac potwora oczywiście że 2.2T jeżeli chce się poprostu komfort i moc to oczywiście że V8 . Gdybym stanął przed takim wyborem to sam bym chyba się tygodniami zastanawiał. 2.2T jest jak dla mnie ikoną audi, R5 Turbo to moim zdaniem najlepszy benzynowy motor jaki wyprodukowało audi ale podchodzi raczej pod szlifierki 8-)

Temat rzeka pewnie najlepiej rozwiązac to przy piwku :bro:

przy okazji




Więc jak będzie Lechu? :]

Tymczasem idę odpalic swoje skromne V6 i skoczyc do lidla :)
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

hmm patrząc przez ekonomię to chyba V8 lepiej wyjdzie ??
Nigdy nie miałem 2.2T i nie wiem czym to może pachnąć.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jak pamietam rzedowa piatke juz miales.czas na V-ICTORY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Lechu, jeśli chodzi o spalanie to na pewno nie, natomiast w kwestii dłuższej eksploatacji w czasie na pewno mniej kasy, czasu i nerwów będzie cię kosztować V8.
Do tego LPG, bo będzie jak pisałeś, również przemawia za V8.
Musiałbyś mieć na tyle długo auto by instalka, wszystkie drobne pierdoły co by miały powyłazić powyłaziły aby cała impreza się niejako zwróciła i opłacała. Jeśli zrobisz rozrząd, ogarniesz drobne sprawy, oleje, płyny, zawias, opony i założysz LPG a po 6m-cach czy nawet po roku będziesz chciał je sprzedać, to będziesz duuużo w plecy na tym interesie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Lechu, A co myślisz o tej?? nie przyglądałem się zdjęciom ale sedanik w V8 na dobrym wypasie

http://moto.allegro.pl/audi-s6-4-2-v8-q ... 20381.html
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

ladne wnętrze
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

pół melona przelotu :(
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Lechu, Przynajmniej wydaje się być bliższy realnego, niż te co mają po 300 tyś albo i mniej. Jak dla mnie w tak starym aucie, bo inaczej tego nie można powiedzieć, i sam mam świadomość że takim jeżdżę, nie liczy się przebieg, jak faktyczny stan techniczny i wizualny.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”