JAKĄ KUPIC??? 100kę,A6-C4 czy może już c5
- lucas3512
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
Czytam ze zrozumieniem, ale zauważ, że, jak to opisałeś, odpaliłeś auto, potem zgasiłeś, by ponownie po krótkim czasie go odpalić, więc siłą rzeczy zdrowy silnik odpali "od strzała"
Nie ma różnicy, czy świece się włączą, jak w komorze będzie już podwyższona temp. w porównaniu z otoczeniem
Ja tylko napisałem jak być powinno, jak jest w moim przypadku, być może inne auta odpalają po kilku-kilkunastu sekundach, co nie świadczy dobrze o kondycji silnika\układu wtrysku paliwa...
Pozdrawiam...
Nie ma różnicy, czy świece się włączą, jak w komorze będzie już podwyższona temp. w porównaniu z otoczeniem
Ja tylko napisałem jak być powinno, jak jest w moim przypadku, być może inne auta odpalają po kilku-kilkunastu sekundach, co nie świadczy dobrze o kondycji silnika\układu wtrysku paliwa...
Pozdrawiam...
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
lucas3512, a jaki masz kąt wtrysku - fabryczny ? tzn ile dokładnie jesli mozesz podaj.
sytuacja wyglada tak - odpalam zimnego w garazu - temp pokazuje ze jest ok 2 na plusie - swiece podrzałem 1 raz - silnik odpala po 2 obrocie wału - praktycznie od strzała - dalej wyjeźdzam z garażu - silnik pracuje moze z 20 sekund i gasze bo ide otwierać brame - wsiadam , zapalam - (czujnik w pompie zostaje oszukany (gdyż czuje pogrzane paliwo - które cofneło sie z wtrysków do pompy) - wiec komp nie załącza juz swiec- próbuje odpalic - musze krecic min z 3,4 senundy az zapali.
2 sytuacja - jade do koscioła - tak samo odpalam - przejeźdzam moze z 1 km , na zewnątrz jest -10 ,gasze , po godzinie przychodzę -i co komp nie załącza swiec bo czuje dalej lekko podgrzane paliwo w pompie i nie załączy swiec- mimo iż silnik juz wystygł , i odpalam bez podgrzewania swiec- i krece dalej z 4,5 sekund
widziałem na zywo 4 c4 wszystkie w takiej sytuacji paliły srednio (pompa była była w każdym ustawiona) 1 była nawet kolegi -po kpl regeneracji pompy i wtrysków i to samo sie dzieje (tyle ze przedtem odpalała mu po 20 sekundach krecenia) -wiec mowi ze jest duza poprawa.
sytuacja wyglada tak - odpalam zimnego w garazu - temp pokazuje ze jest ok 2 na plusie - swiece podrzałem 1 raz - silnik odpala po 2 obrocie wału - praktycznie od strzała - dalej wyjeźdzam z garażu - silnik pracuje moze z 20 sekund i gasze bo ide otwierać brame - wsiadam , zapalam - (czujnik w pompie zostaje oszukany (gdyż czuje pogrzane paliwo - które cofneło sie z wtrysków do pompy) - wiec komp nie załącza juz swiec- próbuje odpalic - musze krecic min z 3,4 senundy az zapali.
2 sytuacja - jade do koscioła - tak samo odpalam - przejeźdzam moze z 1 km , na zewnątrz jest -10 ,gasze , po godzinie przychodzę -i co komp nie załącza swiec bo czuje dalej lekko podgrzane paliwo w pompie i nie załączy swiec- mimo iż silnik juz wystygł , i odpalam bez podgrzewania swiec- i krece dalej z 4,5 sekund
widziałem na zywo 4 c4 wszystkie w takiej sytuacji paliły srednio (pompa była była w każdym ustawiona) 1 była nawet kolegi -po kpl regeneracji pompy i wtrysków i to samo sie dzieje (tyle ze przedtem odpalała mu po 20 sekundach krecenia) -wiec mowi ze jest duza poprawa.
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-11-11, 21:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Poznan
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-11-11, 21:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Poznan