Eksperci pomocy!! ;)

packoman
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Eksperci pomocy!! ;)

Post autor: packoman »

Witam, jestem nowym członkiem forum ponieważ dopiero chce nabyć C4, z tym że kompletnie nie wiem które można ugryźć. W internecie jest trochę ogłoszeń ale chciałbym żebyście wy mi to jakoś nakreślili który model jest wart choćby oględzin na żywo. Cena jaką chce przeznaczyć na auto to <10 tysi. W grę wchodzi tylko Avant i silniki 2,8 lub 2,5 TDI (nadal nie wiem który mi bardziej odpowiada). 4 łapy mile widziane ale wiem też że kwota nie jest zbyt wysoka więc wybredny nie będę, najważniejsze żeby stan był zadowalający aby nie łożyć dudków ciągle.
Proszę dajcie jakieś propozycje, mi tymczasem wpadła w oko ta oferta

http://moto.allegro.pl/sprzedam-a6-c4-a ... 08907.html

Co myślicie?
Pozdrawiam, Marcin
Awatar użytkownika
eSPe
Administrator
Administrator
Posty: 70
Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
Imię: Sławek
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1994
Silnik: 4.2 290KM (AEC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Podziękował: 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: eSPe »

packoman, jeżeli jesteś nowy to najpierw
_przywitajsie

[ Dodano: 2012-06-21, 08:42 ]
packoman, co do silników to chyba najlepszy wybór zarówno jeżeli chodzi o V6 w benzynie lub AEL jeżeli chodzi o diesla.
Inne motory w tej budzie raczej słabo będą sobie radzić (mówię o mniejszych bo pomijam te które występowały w S6).
Jeżeli wybierzesz V6 (2.6 ABC lub 2.8 AAH) z tego co mi wiadomo oba silniki ładnie sobie radzą z sekwencja LPG i nie ma z tym problemów.

2.5TDI AEL 140KM to z kolei klasyka gatunku jeżeli chodzi o diesla - jeden z najlepszych silników jakie Audi wyprodukowało kiedykolwiek.
Typowy wół roboczy nie do zajechania, z ciekawymi osiągami i przyzwoitą ekonomią użytkowania jak na tą moc i pojemność jaką oferuje.
packoman
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: packoman »

eSPe przywitałem się ale resztę zrobię jak będę posiadał kluczowy element uczestniczenia w tym forum ;) Co myślisz o egzemplarzu który podałem?

jeszcze jeden delikwent z allegro:)

http://moto.allegro.pl/audi-a6-2-8-quat ... 44148.html
Ostatnio zmieniony 2012-06-21, 10:25 przez packoman, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

na benzynie nie znam sie za dobrze..
ale co do diesla tego co pokazales..
coś z nim jest nie tak, trzyma zdecydowanie za duże obroty. silnik jest juz cieply bo wskazówka ponad 60 stopni a obrotów prawie 1000. cos jest nie tak... moze to byc nastawnik albo pompa. nastawnik mozesz zregenerowac, z pompa juz koszty wieksze.
wyposazenie na wypasie, trzebaby to obejrzec z bliska..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

W pierwszym autku tak jak napisałpablo90, obroty sa stanowczo za wysoko, ja teraz odpalajac o 6 rano auto na zimnym, mam w okolicy kreski poniżej. Z benzyny to powiem tyle że nie możę po odpaleniu długo na wyższych obrotach chodzić, i przedewszystkim równo. Sprawdz czy są wszystkie bezpieczniki bo zdażylo mi się że koleś chciał ukryć awarie i poprostu przerwał obwód.

Dobrze jest zawsze podpiąć komputer pod silnik i sprawdzić czy nie wywala tony błędów i jak bedziesz potrzebował takiej pomocy na terenie Szczecin to daj znać. Nie szukaj na sile, ja szukałem 3 miesiące a znalazłem właśnie w Szczecinie.
packoman
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: packoman »

Trooky dzieki za za zaoferowana pomoc, i na pewno z niej skorzystam. Z zakupem mi sie nie spieszy, nawet im dluzej zwlekam to tym wiecej srodkow zostaje odlozonych. jesli mozecie to wypowiedzcie sie na temat kwoty jaka przeznaczylem czyli 10 tys. nie zamierzam rozstawac sie z tym autem przynajmniej te 2-3 lata wiec nie chce kupic wyjechanej padliny ale tez nie oszczedzac na nim. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu teraz....
Ostatnio zmieniony 2012-06-21, 13:08 przez packoman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Myśle że to dobra kwota, lepiej kupić z czyms do robienia, ale być pewnym stanu po , niż kupić perełke za 12 i coś wyskoczy nagle.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Ja mam blisko do Oświęcimia, więc jak by Cie faktycznie interesowała to mogę podjechać i zobaczyć co tam jest nie tak.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

ja CI powiem tak, włóż ok 9 koła w samochód, tylko jeden warunek, badz pewny silnika i w miare pewny zawieszenia.. elektrykę i wizualny stan można na spokojnie nawet samemu przy tym grzebac..
przynajmniej ja tak uważam i w moim przypadku tak jest.. dobrze byloby zebys w koszt zakupu wliczył od razu wymiane rozrzadu oleju i filtrów. bo to w sumie powinieneś zrobić dla własnej pewności..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
packoman
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: packoman »

Właśnie dlatego chciałem się z wami skonsultować nawet podczas robienia rozeznania na rynku. Nie chcę się wkopać w koszty ale także nie wydać kupy kasy za ładnie wyglądającą niewiadomą. Rozpatrywałem już nawet opcje którą oferuje kolega z tego klubu(lucas3512) ale sam nie wiem czy to będzie dobre posunięcie bo cena trochę duża lecz pewnie warta swojej ceny (gdyby miała 4 buty pędzone to pewnie już by biegały one pod moje dyktando). Znalazłem ofertę z automatem ale nie wiem czy moje obawy odnośnie tej skrzyni są uzasadnione??? Tak więc na razie tkwię w dylematach i rozpatruje oferty z okolicy, jak tutaj nic nie znajdę do wtedy będzie trzeba się wynurzyć na szersze wody.

afro89 dzięki za chęć pomocy ale na razie nie chce nikogo angażować póki nie przeanalizowałem rynku regionalnego. Na pewno będę się odzywał jeżeli taka pomoc będzie w potrzebie.

Z zakupem się nie spieszy więc licze na to (a nawet jestem przekonany) że z waszą pomocą na pewno coś się znajdzie do pochwalenia na forum :)
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

packoman pisze:nie wiem czy moje obawy odnośnie tej skrzyni są uzasadnione???
jeśli automat nie jest zmęczony, to Twoje obawy są nieuzasadnione
Awatar użytkownika
Marecki_tcv
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-03-13, 15:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: Marecki_tcv »

ja bym brał v6 zasilany lpg chyba ze ci nie zalezy na lpg:D
packoman
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: packoman »

coraz bardziej się przekonuje ku lpg... jakoś mam wrażenie ze łatwiej znaleźć nie wyjechany egzemplarz niż ma się to w przypadku diesla... ale znowu trafić 193 kuce to trzeba się naszukać ;)
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Bierz AAH - zawsze to mniej zaworów do obrobienia przy remoncie uszczelki pod głowicą, nie ma napinacza faz rozrządu :mrgreen:
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Marecki_tcv
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-03-13, 15:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: Marecki_tcv »

tak jak mowilem wczeniej i zgodze sie z przedmówca najlepiej daj sobie czas i poszukaj 2.8 v6 z sekwencja
Zablokowany

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”