Eksperci pomocy!! ;)
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
Eksperci pomocy!! ;)
Witam, jestem nowym członkiem forum ponieważ dopiero chce nabyć C4, z tym że kompletnie nie wiem które można ugryźć. W internecie jest trochę ogłoszeń ale chciałbym żebyście wy mi to jakoś nakreślili który model jest wart choćby oględzin na żywo. Cena jaką chce przeznaczyć na auto to <10 tysi. W grę wchodzi tylko Avant i silniki 2,8 lub 2,5 TDI (nadal nie wiem który mi bardziej odpowiada). 4 łapy mile widziane ale wiem też że kwota nie jest zbyt wysoka więc wybredny nie będę, najważniejsze żeby stan był zadowalający aby nie łożyć dudków ciągle.
Proszę dajcie jakieś propozycje, mi tymczasem wpadła w oko ta oferta
http://moto.allegro.pl/sprzedam-a6-c4-a ... 08907.html
Co myślicie?
Pozdrawiam, Marcin
Proszę dajcie jakieś propozycje, mi tymczasem wpadła w oko ta oferta
http://moto.allegro.pl/sprzedam-a6-c4-a ... 08907.html
Co myślicie?
Pozdrawiam, Marcin
- eSPe
- Administrator
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
- Imię: Sławek
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 4.2 290KM (AEC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Podziękował: 1 raz
- Płeć:
- Kontakt:
packoman, jeżeli jesteś nowy to najpierw
_przywitajsie
[ Dodano: 2012-06-21, 08:42 ]
packoman, co do silników to chyba najlepszy wybór zarówno jeżeli chodzi o V6 w benzynie lub AEL jeżeli chodzi o diesla.
Inne motory w tej budzie raczej słabo będą sobie radzić (mówię o mniejszych bo pomijam te które występowały w S6).
Jeżeli wybierzesz V6 (2.6 ABC lub 2.8 AAH) z tego co mi wiadomo oba silniki ładnie sobie radzą z sekwencja LPG i nie ma z tym problemów.
2.5TDI AEL 140KM to z kolei klasyka gatunku jeżeli chodzi o diesla - jeden z najlepszych silników jakie Audi wyprodukowało kiedykolwiek.
Typowy wół roboczy nie do zajechania, z ciekawymi osiągami i przyzwoitą ekonomią użytkowania jak na tą moc i pojemność jaką oferuje.
_przywitajsie
[ Dodano: 2012-06-21, 08:42 ]
packoman, co do silników to chyba najlepszy wybór zarówno jeżeli chodzi o V6 w benzynie lub AEL jeżeli chodzi o diesla.
Inne motory w tej budzie raczej słabo będą sobie radzić (mówię o mniejszych bo pomijam te które występowały w S6).
Jeżeli wybierzesz V6 (2.6 ABC lub 2.8 AAH) z tego co mi wiadomo oba silniki ładnie sobie radzą z sekwencja LPG i nie ma z tym problemów.
2.5TDI AEL 140KM to z kolei klasyka gatunku jeżeli chodzi o diesla - jeden z najlepszych silników jakie Audi wyprodukowało kiedykolwiek.
Typowy wół roboczy nie do zajechania, z ciekawymi osiągami i przyzwoitą ekonomią użytkowania jak na tą moc i pojemność jaką oferuje.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
eSPe przywitałem się ale resztę zrobię jak będę posiadał kluczowy element uczestniczenia w tym forum Co myślisz o egzemplarzu który podałem?
jeszcze jeden delikwent z allegro:)
http://moto.allegro.pl/audi-a6-2-8-quat ... 44148.html
jeszcze jeden delikwent z allegro:)
http://moto.allegro.pl/audi-a6-2-8-quat ... 44148.html
Ostatnio zmieniony 2012-06-21, 10:25 przez packoman, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
na benzynie nie znam sie za dobrze..
ale co do diesla tego co pokazales..
coś z nim jest nie tak, trzyma zdecydowanie za duże obroty. silnik jest juz cieply bo wskazówka ponad 60 stopni a obrotów prawie 1000. cos jest nie tak... moze to byc nastawnik albo pompa. nastawnik mozesz zregenerowac, z pompa juz koszty wieksze.
wyposazenie na wypasie, trzebaby to obejrzec z bliska..
ale co do diesla tego co pokazales..
coś z nim jest nie tak, trzyma zdecydowanie za duże obroty. silnik jest juz cieply bo wskazówka ponad 60 stopni a obrotów prawie 1000. cos jest nie tak... moze to byc nastawnik albo pompa. nastawnik mozesz zregenerowac, z pompa juz koszty wieksze.
wyposazenie na wypasie, trzebaby to obejrzec z bliska..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
W pierwszym autku tak jak napisałpablo90, obroty sa stanowczo za wysoko, ja teraz odpalajac o 6 rano auto na zimnym, mam w okolicy kreski poniżej. Z benzyny to powiem tyle że nie możę po odpaleniu długo na wyższych obrotach chodzić, i przedewszystkim równo. Sprawdz czy są wszystkie bezpieczniki bo zdażylo mi się że koleś chciał ukryć awarie i poprostu przerwał obwód.
Dobrze jest zawsze podpiąć komputer pod silnik i sprawdzić czy nie wywala tony błędów i jak bedziesz potrzebował takiej pomocy na terenie Szczecin to daj znać. Nie szukaj na sile, ja szukałem 3 miesiące a znalazłem właśnie w Szczecinie.
Dobrze jest zawsze podpiąć komputer pod silnik i sprawdzić czy nie wywala tony błędów i jak bedziesz potrzebował takiej pomocy na terenie Szczecin to daj znać. Nie szukaj na sile, ja szukałem 3 miesiące a znalazłem właśnie w Szczecinie.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
Trooky dzieki za za zaoferowana pomoc, i na pewno z niej skorzystam. Z zakupem mi sie nie spieszy, nawet im dluzej zwlekam to tym wiecej srodkow zostaje odlozonych. jesli mozecie to wypowiedzcie sie na temat kwoty jaka przeznaczylem czyli 10 tys. nie zamierzam rozstawac sie z tym autem przynajmniej te 2-3 lata wiec nie chce kupic wyjechanej padliny ale tez nie oszczedzac na nim. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu teraz....
Ostatnio zmieniony 2012-06-21, 13:08 przez packoman, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja mam blisko do Oświęcimia, więc jak by Cie faktycznie interesowała to mogę podjechać i zobaczyć co tam jest nie tak.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
ja CI powiem tak, włóż ok 9 koła w samochód, tylko jeden warunek, badz pewny silnika i w miare pewny zawieszenia.. elektrykę i wizualny stan można na spokojnie nawet samemu przy tym grzebac..
przynajmniej ja tak uważam i w moim przypadku tak jest.. dobrze byloby zebys w koszt zakupu wliczył od razu wymiane rozrzadu oleju i filtrów. bo to w sumie powinieneś zrobić dla własnej pewności..
przynajmniej ja tak uważam i w moim przypadku tak jest.. dobrze byloby zebys w koszt zakupu wliczył od razu wymiane rozrzadu oleju i filtrów. bo to w sumie powinieneś zrobić dla własnej pewności..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-06-20, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
Właśnie dlatego chciałem się z wami skonsultować nawet podczas robienia rozeznania na rynku. Nie chcę się wkopać w koszty ale także nie wydać kupy kasy za ładnie wyglądającą niewiadomą. Rozpatrywałem już nawet opcje którą oferuje kolega z tego klubu(lucas3512) ale sam nie wiem czy to będzie dobre posunięcie bo cena trochę duża lecz pewnie warta swojej ceny (gdyby miała 4 buty pędzone to pewnie już by biegały one pod moje dyktando). Znalazłem ofertę z automatem ale nie wiem czy moje obawy odnośnie tej skrzyni są uzasadnione??? Tak więc na razie tkwię w dylematach i rozpatruje oferty z okolicy, jak tutaj nic nie znajdę do wtedy będzie trzeba się wynurzyć na szersze wody.
afro89 dzięki za chęć pomocy ale na razie nie chce nikogo angażować póki nie przeanalizowałem rynku regionalnego. Na pewno będę się odzywał jeżeli taka pomoc będzie w potrzebie.
Z zakupem się nie spieszy więc licze na to (a nawet jestem przekonany) że z waszą pomocą na pewno coś się znajdzie do pochwalenia na forum
afro89 dzięki za chęć pomocy ale na razie nie chce nikogo angażować póki nie przeanalizowałem rynku regionalnego. Na pewno będę się odzywał jeżeli taka pomoc będzie w potrzebie.
Z zakupem się nie spieszy więc licze na to (a nawet jestem przekonany) że z waszą pomocą na pewno coś się znajdzie do pochwalenia na forum
- Marecki_tcv
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-03-13, 15:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Bierz AAH - zawsze to mniej zaworów do obrobienia przy remoncie uszczelki pod głowicą, nie ma napinacza faz rozrządu
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Marecki_tcv
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-03-13, 15:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek