: 2017-12-25, 17:32
burdzio89, jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie nim kupię auto, ale wolę wcześniej przygotować się .
Kupno BBK to nierozsądna decyzja...
Kupno BBK to nierozsądna decyzja...
Forum miłośników Audi generacji C4 (100/A6)
http://audi-c4.pl/
Czasem starcie marzeń z rzeczywistością bywa brutalne . Nauczyłem się być zachowawczym.burdzio89 pisze:Trzeba iść za marzeniami, bo kiedy powiedz?
Myślę, że to będzie ten rząd kwoty do dyspozycji.gitmar pisze:oid, zależy jaka kasa ale jeśli do 12-13k to nie pakowałbym się w B6.
Myślę o 1,9 TDI lub 1,8 T biorąc pod uwagę, że B5 nie jest ciężkie, więc średnio zmieszczę się w 9 l PB/100 km? W B5 jest problem z uszczelkami, ale większa waga B6 wynika miedzy innymi z większej ilości wygłuszeń i BEX ma dłuższą skrzynię.gitmar pisze: Jeśli V6 + quattro to na dłuższą metę tylko B5, jeśli 1.8T to B6 (skrzynie 6-biegowe i lepiej się spisują w trasie od B5, może przez lepsze wyciszenie ? ) Ja byłem zadowolony ze swojego Małysza z BEXem jeśli chodzi o osiągi, spalanie itp.
Śledzę regularnie rynek ogłoszeń w Polsce jak i w DE od dobrych 3 lat i w porównaniu do tego co oferowano w ubiegłym roku i obecnym to jest znaczna różnica... na minus oczywiście.gitmar pisze:Co jako daily-car Zależy co w jakim stanie trafisz. Ale z częściami do B5 będzie łatwiej. Raczej marne szanse, że trafisz za 12k zadbanego AELa w świetnym stanie z przebiegiem poniżej 300kkm. Obserwujesz ogłoszenia to chyba widzisz co jest
Dziękigitmar pisze:A generalnie idziesz w dobrym kierunku jeśli chodzi o quattro
Od marca do grudnia 14' , jakieś 3-4 kkm, AEL Quattro Avant.Dodek pisze:void, 1 pytanie - jeźdźiłem kiedyś za kierownicą w c4 ?
DziękiPowodzenia w szukaniu.