[100 C4] Radio Audi Gamma CC - problem z podłączeniem
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
[100 C4] Radio Audi Gamma CC - problem z podłączeniem
Witam kolegów,
Z racji tego, że próbuję moją eSę odbudować w oryginale (w miarę możliwości), zakupiłem jakiś czas temu radyjko Audi Gamma CC, aby wymienić nieoryginalnego Soniaka.
Radyjko wygląda tak:
i takie ma oznaczenie
oraz schemat podłączenia
Generalnie liczyłem się z tym, że głośniki tylne nie będą mi grały, bo są pasywne, ale ten problem rozwiążę później.
Aktualnie mam problem z samym podłączeniem zasilania czyli kostką czarną (na zdjęciu schematu na samej górze - nazwijmy ją A - generalnie zdjęcie jest odwrócone, ale ja ponumerowałem sobie piny licząc od 1 Gala do 8 Masa)
Aktualnie kostkę czarną miałem podłączoną następująco (pod Soniaka) :
8 - masa
7 - zasilanie po stacyjce podłączone od kabelka niebiesko-czerwonego od sterowania lusterkami czyli +12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce (nazwę go +12V po stacyjce)
4 - zasilanie stałe +12V - kabelek z wiązki radia czerwono-niebieski
Efekt jest taki, że radio dostaje zasilanie dopiero po przekręceniu kluczyka.
Ustawiam kod SAFE i wszystko gra (tzn. przednie głośniki ), ale gdy wyłączę zapłon radio się wyłącza i po ponownym włączeniu znowu muszę wpisywać SAFE.
Próbowałem przekładać Piny w inną konfigurację i mam następujące efekty:
1.
8 - masa - brązowy wiązka radia
7 - stałe zasilanie +12V - czerwono-niebieski
Radio trzyma pamięć ale wyłącza się tylko pokrętłem.
2.
8 - masa
7 - stałe zasilanie +12V
3 - zasilanie po stacyjce +12V
Radio trzyma pamięć, a pokrętło włącza i wyłącza zapłon (t.j. kluczyk w stacyjce - w zasadzie kluczyk można wyjąć i pokrętłem robi się to co kluczykiem)
Chciałbym uzyskać efekt następujący:
Kluczyk włącza zapłon i radio można wtedy włączyć, trzyma pamięć SAFE, i w razie wyłączonego zapłonu kluczykiem, włączam radio np. na postoju pokrętłem.
Dodatkowo nie wiem jak podpiąć:
Pin 1 - gala
Pin 2 - masa - do czego ta druga masa
Pin 5 - sterowanie anteną - mniemam że sygnał wysuwa antenę w sedanach, jeśli tak to mi jest nie potrzebny bo ja mam avanta, chyba że odpowiada za jakiś wzmacniacz do anteny - to w tym przypadku poproszę o pomoc, jaki wzmacniacz zastosować, gdzie podpiąć
Pin 6 - Podświetlenie (takie słoneczko na moim schemacie) - rozumiem że ściemnia lub rozjaśnia podświetlenie radia, razem ze wszystkimi podświetleniami - gdzie podłączyć
Dodatkowo znalazłem 3 kabelki wychodzące z wiązki:
czerwony - cienki kabelek
biały - grubszy kabelek
szaro-niebieski - również cienki kabelek
Jeśli chodzi o kostkę ISO 10 PIN - czerwona - to będę zadawał pytania jak ogarnę temat podłączenia (generalnie w niej szukam pinów 1 - Data, 2 - Clock, 3 - Enabled)
Tutaj przesyłam trochę inny schemat ale ułożony wg. tego co opisuję
Proszę o pomoc.
[ Dodano: |3 Maj 2015|, o 00:07 ]
Szaro- niebieski już udało mi się znaleźć, jest to sterowanie podświetleniem Pin 6
Z tego co znalazłem to:
Biały - prawdopodobnie odpowiada za sterowanie anteną, lub wzmacniacz antenowy, ale w którymś opisie były to 2 białe kabelki łączone jednym pinem
Czerwony cienki wg. informacji które znalazłem to powinien być zasilający po stacyjce - jednak nie ma w nim prądu czy przekręcę kluczyk, czy nie - WTF - co robić.
[ Dodano: |3 Maj 2015|, o 00:09 ]
Jeszcze jedno spostrzeżenie. z wlepki na radiu wynika że można wyprowadzić sygnał na głośniki przednie bezpośrednio oraz/lub na 4 aktywne. Czy dobrze rozumuję?
Z racji tego, że próbuję moją eSę odbudować w oryginale (w miarę możliwości), zakupiłem jakiś czas temu radyjko Audi Gamma CC, aby wymienić nieoryginalnego Soniaka.
Radyjko wygląda tak:
i takie ma oznaczenie
oraz schemat podłączenia
Generalnie liczyłem się z tym, że głośniki tylne nie będą mi grały, bo są pasywne, ale ten problem rozwiążę później.
Aktualnie mam problem z samym podłączeniem zasilania czyli kostką czarną (na zdjęciu schematu na samej górze - nazwijmy ją A - generalnie zdjęcie jest odwrócone, ale ja ponumerowałem sobie piny licząc od 1 Gala do 8 Masa)
Aktualnie kostkę czarną miałem podłączoną następująco (pod Soniaka) :
8 - masa
7 - zasilanie po stacyjce podłączone od kabelka niebiesko-czerwonego od sterowania lusterkami czyli +12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce (nazwę go +12V po stacyjce)
4 - zasilanie stałe +12V - kabelek z wiązki radia czerwono-niebieski
Efekt jest taki, że radio dostaje zasilanie dopiero po przekręceniu kluczyka.
Ustawiam kod SAFE i wszystko gra (tzn. przednie głośniki ), ale gdy wyłączę zapłon radio się wyłącza i po ponownym włączeniu znowu muszę wpisywać SAFE.
Próbowałem przekładać Piny w inną konfigurację i mam następujące efekty:
1.
8 - masa - brązowy wiązka radia
7 - stałe zasilanie +12V - czerwono-niebieski
Radio trzyma pamięć ale wyłącza się tylko pokrętłem.
2.
8 - masa
7 - stałe zasilanie +12V
3 - zasilanie po stacyjce +12V
Radio trzyma pamięć, a pokrętło włącza i wyłącza zapłon (t.j. kluczyk w stacyjce - w zasadzie kluczyk można wyjąć i pokrętłem robi się to co kluczykiem)
Chciałbym uzyskać efekt następujący:
Kluczyk włącza zapłon i radio można wtedy włączyć, trzyma pamięć SAFE, i w razie wyłączonego zapłonu kluczykiem, włączam radio np. na postoju pokrętłem.
Dodatkowo nie wiem jak podpiąć:
Pin 1 - gala
Pin 2 - masa - do czego ta druga masa
Pin 5 - sterowanie anteną - mniemam że sygnał wysuwa antenę w sedanach, jeśli tak to mi jest nie potrzebny bo ja mam avanta, chyba że odpowiada za jakiś wzmacniacz do anteny - to w tym przypadku poproszę o pomoc, jaki wzmacniacz zastosować, gdzie podpiąć
Pin 6 - Podświetlenie (takie słoneczko na moim schemacie) - rozumiem że ściemnia lub rozjaśnia podświetlenie radia, razem ze wszystkimi podświetleniami - gdzie podłączyć
Dodatkowo znalazłem 3 kabelki wychodzące z wiązki:
czerwony - cienki kabelek
biały - grubszy kabelek
szaro-niebieski - również cienki kabelek
Jeśli chodzi o kostkę ISO 10 PIN - czerwona - to będę zadawał pytania jak ogarnę temat podłączenia (generalnie w niej szukam pinów 1 - Data, 2 - Clock, 3 - Enabled)
Tutaj przesyłam trochę inny schemat ale ułożony wg. tego co opisuję
Proszę o pomoc.
[ Dodano: |3 Maj 2015|, o 00:07 ]
Szaro- niebieski już udało mi się znaleźć, jest to sterowanie podświetleniem Pin 6
Z tego co znalazłem to:
Biały - prawdopodobnie odpowiada za sterowanie anteną, lub wzmacniacz antenowy, ale w którymś opisie były to 2 białe kabelki łączone jednym pinem
Czerwony cienki wg. informacji które znalazłem to powinien być zasilający po stacyjce - jednak nie ma w nim prądu czy przekręcę kluczyk, czy nie - WTF - co robić.
[ Dodano: |3 Maj 2015|, o 00:09 ]
Jeszcze jedno spostrzeżenie. z wlepki na radiu wynika że można wyprowadzić sygnał na głośniki przednie bezpośrednio oraz/lub na 4 aktywne. Czy dobrze rozumuję?
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
OK. wiem jak podłączyć:
1. Gala - licznik kostka T26 Pin 7
2. Data - licznik kostka czarna T14 Pin 4
3. Clock - licznik kostka czarna T14 Pin 3
4. Enabled - licznik kostka czarna T14 Pin 8
Oczywiście mam na myśli licznik AC/BC.
W innym wątku opiszę wszystkie piny z tego licznika, bo z tego co wiem w dziale Download jest opis licznika zwykłego.
1. Gala - licznik kostka T26 Pin 7
2. Data - licznik kostka czarna T14 Pin 4
3. Clock - licznik kostka czarna T14 Pin 3
4. Enabled - licznik kostka czarna T14 Pin 8
Oczywiście mam na myśli licznik AC/BC.
W innym wątku opiszę wszystkie piny z tego licznika, bo z tego co wiem w dziale Download jest opis licznika zwykłego.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
1 - Gala (biało-czarny 0,5)
2 - masa - (chyba) podpina się tylko jak jest układ z telefonem, wówczas sygnał z centralki mutuje radio
3 - + po stacyjce (czerwony 0,5)
4
5 - sterowanie anteną czyli do wzmacniacza antenowego (biały przewód 0,5)
6 - podświetlenie - jak włączysz światła to włącza się podświetlenie deski i radia (szaro-nieb 0,5)
7 - stały plus (czer-nieb 1)
8 - masa (brąz 1,5 lub 2,5)
takie było podłączenie fabryczne,
radio zawsze można włączyć i wyłączyć pokrętłem niezależnie czy kluczyk jest w stacyjce, trzyma też pamięć
jak nie masz napięcia w przewodzie po stacyjce to sprawdź gdzie idzie, czy nie jest zerwany
możesz zrobić też bajpas w nogi pasażera (pod kolanami masz rozprowadzenie napięcia na przekaźniki, jeden z zacisków to +12 po stacyjce)
ten biały dodatkowy co znalazłeś to albo sterowanie anteną (idzie go kostki zasilającej pin 5)
albo sygnał do załączania głośników tylnych aktywnych (idzie do kostki 10pinowej w pin 6, u Ciebie NFst)
w to radio możesz podpiąć albo przód pasywny z kostki brązowej + tył aktywny z kostki 10pin
lub 4x głośniki aktywne tylko z kostki 10 pin
2 - masa - (chyba) podpina się tylko jak jest układ z telefonem, wówczas sygnał z centralki mutuje radio
3 - + po stacyjce (czerwony 0,5)
4
5 - sterowanie anteną czyli do wzmacniacza antenowego (biały przewód 0,5)
6 - podświetlenie - jak włączysz światła to włącza się podświetlenie deski i radia (szaro-nieb 0,5)
7 - stały plus (czer-nieb 1)
8 - masa (brąz 1,5 lub 2,5)
takie było podłączenie fabryczne,
radio zawsze można włączyć i wyłączyć pokrętłem niezależnie czy kluczyk jest w stacyjce, trzyma też pamięć
jak nie masz napięcia w przewodzie po stacyjce to sprawdź gdzie idzie, czy nie jest zerwany
możesz zrobić też bajpas w nogi pasażera (pod kolanami masz rozprowadzenie napięcia na przekaźniki, jeden z zacisków to +12 po stacyjce)
ten biały dodatkowy co znalazłeś to albo sterowanie anteną (idzie go kostki zasilającej pin 5)
albo sygnał do załączania głośników tylnych aktywnych (idzie do kostki 10pinowej w pin 6, u Ciebie NFst)
w to radio możesz podpiąć albo przód pasywny z kostki brązowej + tył aktywny z kostki 10pin
lub 4x głośniki aktywne tylko z kostki 10 pin
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Jakub, kolejny plusik dla ciebie
wlasnie takiej podpowiedzi oczekiwalem.
podpiolem plus bezposrednio ze stacyjki , nr pinu 86s bodajze i efekt jest taki ze wlacza i wylacza radio jak galka radia jest na off,ale nie ma dzwieku.
bialy -sterowanie antena podpiety u chyba dziala bo brzeczyk sie odzywa jak otworze drzwi.
szaro niebieski - podpiety podswietlenie i dziala.
Wszystkie glosniki mam pasywne.
czy moge podpiac pod 10 pin kostke sygnaly,mase i sterowanie do zewnetrznego wzmacniacza a potem do glosnikow?
co z sygnalem gala,clock,data i enable.czy musze to ciagnac z licznika,czy moze znajde je gdzies blizej.
wlasnie takiej podpowiedzi oczekiwalem.
podpiolem plus bezposrednio ze stacyjki , nr pinu 86s bodajze i efekt jest taki ze wlacza i wylacza radio jak galka radia jest na off,ale nie ma dzwieku.
bialy -sterowanie antena podpiety u chyba dziala bo brzeczyk sie odzywa jak otworze drzwi.
szaro niebieski - podpiety podswietlenie i dziala.
Wszystkie glosniki mam pasywne.
czy moge podpiac pod 10 pin kostke sygnaly,mase i sterowanie do zewnetrznego wzmacniacza a potem do glosnikow?
co z sygnalem gala,clock,data i enable.czy musze to ciagnac z licznika,czy moze znajde je gdzies blizej.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
OK... kolejne "koty za płoty" podpiąłem Clock, Data , Enabled i Gala. Dodatkowo podpiąłem zasilanie po stacyjce.
Clock, Data, Enabled i Gala ciągnąłem z kostek licznika.
Kostka T14 czarna od AC:
Data - PIN 4
Clock - PIN 3
Enabled - PIN 8
Wyświetlanie na AC komunikatów z radia działa, choć powiem szczerze spodziewałem się czegoś więcej niż kilku literek.
Kostka T26 Czerwona:
Gala - PIN7
Gala jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba powinno działać na zasadzie, im szybciej jadę tym radio gra głośniej.
Zasilanie po stacyjce podpiąłem do przekaźnika, który znajduje się na samym końcu po prawej stronie licznika (nie wiem od czego on jest) ale tam był +12 ten sam co z PINu bodajże 86S w stacyjce.
Niestety to podłączenie nie do końca mnie zadowoliło, bo :
przy włączeniu zapłonu uruchamia się radio (oczywiście przy przekręconym na OFF pokrętle radia) ale nie ma głosu (i faktycznie powinno być to oczywiste, bo przecież gałka od Volume to też włącznik radia) i dopiero przekręcając gałkę w prawo podkręcam Volume.
Przypomnę, że mam w aucie instalację pod standardowe głośniki pasywne i próbuję podłączyć oryginalne radio, tak jak fabrycznie powinno być podłączone i co z tym idzie oczekiwałbym, że zapłon uruchamia i wyłącza radio.
Zakupiłem też ostatnio głośniki aktywne, aby umieścić je w tylnych drzwiach, ale pojawił się kolejny problem jak je podłączyć teraz.
Znalazłem taki schemat
ale nie wiem jak to ugryźć. Może ktoś pomoże ... drmort?
Domyślam się, że Treble + i - to podłączeni do Tweetera - Wysokotonowego głośnika. GND to masa. Bass + i - = ?, CONT = ?, ST/BU = ...sygnał z radia czyli moje NF- st z kostki 10 PIN, IN+ i IN- = ?, ACC= stałe zasilanie +12V.
Clock, Data, Enabled i Gala ciągnąłem z kostek licznika.
Kostka T14 czarna od AC:
Data - PIN 4
Clock - PIN 3
Enabled - PIN 8
Wyświetlanie na AC komunikatów z radia działa, choć powiem szczerze spodziewałem się czegoś więcej niż kilku literek.
Kostka T26 Czerwona:
Gala - PIN7
Gala jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba powinno działać na zasadzie, im szybciej jadę tym radio gra głośniej.
Zasilanie po stacyjce podpiąłem do przekaźnika, który znajduje się na samym końcu po prawej stronie licznika (nie wiem od czego on jest) ale tam był +12 ten sam co z PINu bodajże 86S w stacyjce.
Niestety to podłączenie nie do końca mnie zadowoliło, bo :
przy włączeniu zapłonu uruchamia się radio (oczywiście przy przekręconym na OFF pokrętle radia) ale nie ma głosu (i faktycznie powinno być to oczywiste, bo przecież gałka od Volume to też włącznik radia) i dopiero przekręcając gałkę w prawo podkręcam Volume.
Przypomnę, że mam w aucie instalację pod standardowe głośniki pasywne i próbuję podłączyć oryginalne radio, tak jak fabrycznie powinno być podłączone i co z tym idzie oczekiwałbym, że zapłon uruchamia i wyłącza radio.
Zakupiłem też ostatnio głośniki aktywne, aby umieścić je w tylnych drzwiach, ale pojawił się kolejny problem jak je podłączyć teraz.
Znalazłem taki schemat
ale nie wiem jak to ugryźć. Może ktoś pomoże ... drmort?
Domyślam się, że Treble + i - to podłączeni do Tweetera - Wysokotonowego głośnika. GND to masa. Bass + i - = ?, CONT = ?, ST/BU = ...sygnał z radia czyli moje NF- st z kostki 10 PIN, IN+ i IN- = ?, ACC= stałe zasilanie +12V.
Ostatnio zmieniony 2015-06-01, 00:18 przez zrywka, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
KOSTKA 2 PIN:zrywka pisze:
Znalazłem taki schemat
[url=http://images68.fotosik.pl/934/627cd54dc6e7590c.gif]Obrazek[/URL]
ale nie wiem jak to ugryźć. Może ktoś pomoże ... drmort?
Domyślam się, że Treble + i - to podłączeni do Tweetera - Wysokotonowego głośnika. GND to masa. Bass + i - = ?, CONT = ?, ST/BU = ...sygnał z radia czyli moje NF- st z kostki 10 PIN, IN+ i IN- = ?, ACC= stałe zasilanie +12V.
Treble + i - to podłączeni do Tweetera - Wysokotonowego głośnika - TAK
KOSTKA 4 PIN:
BASS+, CONT, GND - wyjścia do podłączenia gniazda słuchawkowego
KOSTKA 5 PIN:
GND - MASA główna - przewód brązowy 1mm do karoserii
ST/BU - sygnał wzbudzenia (z tego samego pinu co wzbudzenie anteny) - pin 5 w kostce 8 pinowej radia - przewód biały 0,5
IN+ - idzie do sygnału z radia (HR lub HL w zależności czy głośnik lewy czy prawy) - kostka 10 pin w radiu - pin 8 lub 10, przewód 0,5 nieb/ziel lub 0,5 czer/ziel
IN- - MASA - do kostki 10 pin w radiu - pin 5, przewód 0,5 brąz/czarny
ACC - stały plus - 1mm czerwony
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
a ST/BU nie lepiej z kostki 10 Pinowej PIN 6 - NF-st - to chyba też jest wzbudzenie?
No i co myślisz stym podłączeniem Radia pod PIn 86S w stacyjce czyli +12v po stacyjce i w związku z tym takie a nie inne działanie radia. Czy tak w standardzie działały oryginalne radia?
Pozdrawiam
No i co myślisz stym podłączeniem Radia pod PIn 86S w stacyjce czyli +12v po stacyjce i w związku z tym takie a nie inne działanie radia. Czy tak w standardzie działały oryginalne radia?
Pozdrawiam
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
tak to też jest wzbudzeniem, rzeczywiście wzmacniacze aktywnych głośników były wzbudzane z kostki 10pin radia czyli NF-stzrywka pisze:a ST/BU nie lepiej z kostki 10 Pinowej PIN 6 - NF-st - to chyba też jest wzbudzenie?
u mnie ori gamma pracowała tak, że niezależnie czy kluczyk był w stacyjce, można było włączyć i wyłączyć radio pokrętłem,zrywka pisze: No i co myślisz stym podłączeniem Radia pod PIn 86S w stacyjce czyli +12v po stacyjce i w związku z tym takie a nie inne działanie radia. Czy tak w standardzie działały oryginalne radia?
tak samo z kluczykiem w stacyjce - gałką włączało się i wyłączało radio,
sam fakt przekręcenia zapłonu nie powinien włączać radia jeśli gałka jest przekręcona w pozycję wyłączonego radia, chyba że masz uszkodzony potencjometr
potencjometr powinien charakterystycznie "kliknąć" gdy przekręca się go maksymalnie w lewo i wtedy radio jest wyłączone (radio wąska gamma, delta itp)
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Dzisiaj wyjeżdżam, ale jak wrócę 8 czerwca, to nagram film jak u mnie to wygląda.
Jakub dzięki wielkie za pomoc.
Jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie mam w radiu Balance`u czyli regulacji L+P to w zasadzie mogę sygnał tylko z jednego kanału puścić np. HL i masę i ACC do jednego głośnika a od niego do drugiego głośnika. Dobrze myślę?
Jakub dzięki wielkie za pomoc.
Jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie mam w radiu Balance`u czyli regulacji L+P to w zasadzie mogę sygnał tylko z jednego kanału puścić np. HL i masę i ACC do jednego głośnika a od niego do drugiego głośnika. Dobrze myślę?
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było