Audi 100 2.8 lub 2.2T LPG

kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

inter32 pisze:boje się ze przegram z tym silnikiem
Nie taki diabeł straszny jak go malują. Jest tu paru ludzi mających 2.2T
inter32
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-25, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszków

Post autor: inter32 »

chodzi na lpg te 2.2 T dobrze?
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Na AKP zapytaj SebastianS ;) ...

Mam nadzieję, że Włodarze wybaczą mi powyższe :roll:
Ostatnio zmieniony 2012-07-31, 09:59 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
inter32
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-25, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszków

Post autor: inter32 »

Żebym wiedział że będzie fajnie chodzić na lpg tak jak moje 4.2 to bym mocno myślał nad nim
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Wysłałem Ci PW, przeczytaj od deski do deski a przekonasz się.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

inter32 pisze:chodzi na lpg te 2.2 T dobrze?
Sebastian to nie guru.
Podstawa to na 101% sprawny silnik na PB, ma być jak w zegarku, doładowanie, smarowanie, chłodzenie, zapłon itd. Dopiero wtedy można myśleć o LPG. Potem porządne, szybkie wtryski, dobry reduktor (dwa są zbędne), lepszy sterownik, poprawny montaż i łebski gazownik sprawi że na LPG nie odczujesz różnicy, nie będziesz latał po 10 razy w roku na poprawki, serwisowanie czy co tam jeszcze wyjdzie.
Sam poprawiłem dosłownie 3/4 instalki po gazowniku, więc tych łebskich jest niewielu.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
inter32
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-25, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszków

Post autor: inter32 »

jakie są newralgiczne elementy tego silnika 2.2T
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nawet tu masz tego trochę, poczytaj choćby mój temat w dziale aut.
Ogólnie musisz zmieć duże samozaparcie w realizacji zadań i sporą cierpliwość. Gotówki w razie czegoś na pewno też :-/ Nieraz samemu wiedzieć lub umieć znaleźć przyczynę awarii, bo część mechaników ci nie pomoże.

Można pisać o zadbanym ideale w którym nic się nie stanie ale na to bym nie liczył a jeśli już, kasy musiałbyś mieć sporo na taki egzemplarz.
Takie 2.2T nawet z małą usterką która w każdym wolnossącym praktycznie mało wpływa, tu powoduje znaczny spadek osiągów i niezadowolenie z auta które siorbie paliwo a nie jedzie. Często ludzie jeżdżą na niepełnym doładowaniu, na 4 garach czy przestawionym rozrządzie i nie wiedzą jak zasuwa zdrowe Turbo Quattro.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G pisze:jak zasuwa zdrowe Turbo Quattro

.. a zasuwa jak szalone :mrgreen:
Nie twierdziłem, że Sebastian to guru. Zna się na pewno lepiej niż nie jeden gazownik i co jak co gdybym miał gazować swojego pieszczocha to bym jemu powierzył to zadanie.
W każdym wozidle podstawą do gazowania jest zdrowa baza na PB.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Tak mi się o Sebku rzuciło, raczej nie spartoli, z tym że on najczęściej montował (nie wiem jak teraz) wtryski Magic Jet, niezbyt udane i trwałe, jedynie szybkie. Chodzi o to jak daleko kto ma do dobrego gazownika a przy Warszawie chyba znajdzie się ktoś ogarnięty?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

W Otulinie Warszawskiej znajdzie się na pewno. Osobiście mogę polecić warsztat LPG w Arynowie k. Mińska Maz. oraz w Siedlcach - miejscowość o nazwie Strzała.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

inter32, wątek z kupujemy 2.8 trochę popłynął w inną stronę więc zaktualizowałem temat
inter32
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-25, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszków

Post autor: inter32 »

jak by coś opuścili świeżutkie ogłoszenie do odratowania http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... geNumber=1
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Tylni zderzak skancerowany trochę.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Tylni zderzak to w tym aucie akurat najmniejszy problem. Ciekawe czemu taka niska cena? Po fotelu kierowcy i tylnej kanapie widać, że autko nie jest pierwszej świeżości
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 100 C4”