Nie taki diabeł straszny jak go malują. Jest tu paru ludzi mających 2.2Tinter32 pisze:boje się ze przegram z tym silnikiem
Audi 100 2.8 lub 2.2T LPG
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Sebastian to nie guru.inter32 pisze:chodzi na lpg te 2.2 T dobrze?
Podstawa to na 101% sprawny silnik na PB, ma być jak w zegarku, doładowanie, smarowanie, chłodzenie, zapłon itd. Dopiero wtedy można myśleć o LPG. Potem porządne, szybkie wtryski, dobry reduktor (dwa są zbędne), lepszy sterownik, poprawny montaż i łebski gazownik sprawi że na LPG nie odczujesz różnicy, nie będziesz latał po 10 razy w roku na poprawki, serwisowanie czy co tam jeszcze wyjdzie.
Sam poprawiłem dosłownie 3/4 instalki po gazowniku, więc tych łebskich jest niewielu.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nawet tu masz tego trochę, poczytaj choćby mój temat w dziale aut.
Ogólnie musisz zmieć duże samozaparcie w realizacji zadań i sporą cierpliwość. Gotówki w razie czegoś na pewno też Nieraz samemu wiedzieć lub umieć znaleźć przyczynę awarii, bo część mechaników ci nie pomoże.
Można pisać o zadbanym ideale w którym nic się nie stanie ale na to bym nie liczył a jeśli już, kasy musiałbyś mieć sporo na taki egzemplarz.
Takie 2.2T nawet z małą usterką która w każdym wolnossącym praktycznie mało wpływa, tu powoduje znaczny spadek osiągów i niezadowolenie z auta które siorbie paliwo a nie jedzie. Często ludzie jeżdżą na niepełnym doładowaniu, na 4 garach czy przestawionym rozrządzie i nie wiedzą jak zasuwa zdrowe Turbo Quattro.
Ogólnie musisz zmieć duże samozaparcie w realizacji zadań i sporą cierpliwość. Gotówki w razie czegoś na pewno też Nieraz samemu wiedzieć lub umieć znaleźć przyczynę awarii, bo część mechaników ci nie pomoże.
Można pisać o zadbanym ideale w którym nic się nie stanie ale na to bym nie liczył a jeśli już, kasy musiałbyś mieć sporo na taki egzemplarz.
Takie 2.2T nawet z małą usterką która w każdym wolnossącym praktycznie mało wpływa, tu powoduje znaczny spadek osiągów i niezadowolenie z auta które siorbie paliwo a nie jedzie. Często ludzie jeżdżą na niepełnym doładowaniu, na 4 garach czy przestawionym rozrządzie i nie wiedzą jak zasuwa zdrowe Turbo Quattro.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
J.A.G pisze:jak zasuwa zdrowe Turbo Quattro
.. a zasuwa jak szalone
Nie twierdziłem, że Sebastian to guru. Zna się na pewno lepiej niż nie jeden gazownik i co jak co gdybym miał gazować swojego pieszczocha to bym jemu powierzył to zadanie.
W każdym wozidle podstawą do gazowania jest zdrowa baza na PB.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tak mi się o Sebku rzuciło, raczej nie spartoli, z tym że on najczęściej montował (nie wiem jak teraz) wtryski Magic Jet, niezbyt udane i trwałe, jedynie szybkie. Chodzi o to jak daleko kto ma do dobrego gazownika a przy Warszawie chyba znajdzie się ktoś ogarnięty?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-02-25, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wyszków
jak by coś opuścili świeżutkie ogłoszenie do odratowania http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... geNumber=1