chodzic to moze i bedzie tylko jak?.. 2.8 strasznie czułe na to jest, AAH ma sterownik hitachi w a6 nie wiem jak w 100 ktory jest lekko upierdliwy Mianowicie nie kazdym programem i kablem mozemy sie z nim polaczyc, ja mam kabel viakena i były napoczatu problemy, i laczyl sie tylko za pomoca Polski vag 4,9 Po zmianie ustawien zacza normalnie laczyc choc czasami tez odbije mu cos i sie za nic polaczyc nie chce( a wtedy wielokrotne odpinanie i podlaczanie kabla wylaczanie i wlczanie zaplonu i resety lapka) Alle tez jest własnie czuły na gaz. Jak instalka nie zestrojona to ok bedzie jezdzil tylko ze mapy benzynowe poleca szybko. I bedzie mulił palił i niewiadomo co jeszcze.zasłyszałem że 2.8 podobno może być ma zwykłej instalce a 2.6 już nie.
Co kupić
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
- eSPe
- Administrator
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
- Imię: Sławek
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 4.2 290KM (AEC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Podziękował: 1 raz
- Płeć:
- Kontakt:
Możliwe.adriang92 pisze:chodzic to moze i bedzie tylko jak?.. 2.8 strasznie czułe na to jest
Nie mówię że nie.
Jak pisałem nie interesowałem na razie się gazowaniem swojego więc nie wiem.
To również słyszałem na temat AAH+LPG II gen.adriang92 pisze:I bedzie mulił palił i niewiadomo co jeszcze.
Dlatego tak czy siak najlepiej do ABC czy AAH sekwencję.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Panowie podepnę się pod temat. Na innym forum (http://www.a6klub.pl/-a6-c4-prosba-o-oc ... t44603.htm) ktoś obejrzał te C4 z Lublina i już nie taki cud malina te auta, na dodatek cena "sztywna". Rozważam dalej zakup A6 C4 ale ciężko o fajną konfigurację, a jak już jest jak te z Comprexu to w sumie za auto + LPG ciężko się wyrobić w 15 000 zł - trochę sporo.
Przeglądając forum znalazłem to ogłoszenie http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=20800 ... f5f5#20800 http://allegro.pl/piekne-audi-100-c4-2- ... 17448.html i zastanawiam się nad 100 C4. Nie powiem jak na 20 - letnie auto cena dosyć wysoka, z drugiej strony jest LPG (więc 3 500 zł do przodu), z opisu wynika że rozrząd zrobiony więc nie trzeba od razu pakować się w koszty.
Tylko jestem ciekaw jaka jest wasza opinia jeśli chodzi o różnice pomiędzy 100 C4 a A6 C4. Silnik tutaj jest AAH, ale widać po waszych wypowiedziach, że z sekwencją współpracuje ok. Tylko jakie są większe różnice w zawieszeniu czy czymś innym jeśli chodzi o te dwa modele. Warto "się pakować" w 100 zamiast C4?
To auto klubowicza nie ma quattro - i w sumie jak dla mnie to jest największy minus.
Przeglądając forum znalazłem to ogłoszenie http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=20800 ... f5f5#20800 http://allegro.pl/piekne-audi-100-c4-2- ... 17448.html i zastanawiam się nad 100 C4. Nie powiem jak na 20 - letnie auto cena dosyć wysoka, z drugiej strony jest LPG (więc 3 500 zł do przodu), z opisu wynika że rozrząd zrobiony więc nie trzeba od razu pakować się w koszty.
Tylko jestem ciekaw jaka jest wasza opinia jeśli chodzi o różnice pomiędzy 100 C4 a A6 C4. Silnik tutaj jest AAH, ale widać po waszych wypowiedziach, że z sekwencją współpracuje ok. Tylko jakie są większe różnice w zawieszeniu czy czymś innym jeśli chodzi o te dwa modele. Warto "się pakować" w 100 zamiast C4?
To auto klubowicza nie ma quattro - i w sumie jak dla mnie to jest największy minus.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Niczym kolego się nie różni a na pewno niczym znaczącym. Lusterka, zderzaki, i dokładki chromowane nad szybami, gałce biegów, przycisku ręcznego, blenda tylna, lampy, kierunki, maska itd, to pierdoły kosmetyczne aczkolwiek fajne i poprawiające wygląd. Zawias i sam buda to kopia setki.przemoprzem pisze:Tylko jakie są większe różnice w zawieszeniu czy czymś innym jeśli chodzi o te dwa modele.
Warto jeśli masz do wyboru bardzo słaba A6 bardzo dobra i zdrowa 100. Gnić i tak nie będzie jeśli nie mocno tłuczona, więc o to nie ma co się bać. Oglnie A6 będzie zawsze świeższa i nowsza ale kieruj się tylko stanem, chyba że lubisz dłubać wieczorami i deko dokładać.przemoprzem pisze:Warto "się pakować" w 100 zamiast C4?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
100 czy a6 jeden czort, grunt to bogata opcja. Bo biedna a6 przy bogatej 100 wygląda łyso i vice versa.
Blachy grube, ocynk jest, kieruj się stanem technicznym i wizualnym a nie modelem 100 czy a6
Blachy grube, ocynk jest, kieruj się stanem technicznym i wizualnym a nie modelem 100 czy a6
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- eSPe
- Administrator
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
- Imię: Sławek
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 4.2 290KM (AEC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Podziękował: 1 raz
- Płeć:
- Kontakt:
Przecie ta seta to C4 więc nie rozumiem pytania.przemoprzem pisze: Warto "się pakować" w 100 zamiast C4?
Co do wyboru 100 C4 czy A6 C4 to zacytuję deejay.ftb:
"Nie ma A6C4 jest tylko 100C4 i 100C4 po lifcie"
[ Dodano: 2012-03-22, 12:08 ]
kornikbp pisze:biedna a6 przy bogatej 100 wygląda łyso i vice versa
J.A.G pisze:Warto jeśli masz do wyboru bardzo słaba A6 bardzo dobra i zdrowa 100.
Święte słowa.J.A.G pisze:A6 będzie zawsze świeższa i nowsza ale kieruj się tylko stanem
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)