Strona 1 z 1

[100-AVANT.] Kierownica eskowa a AIR BAG

: 2017-04-06, 16:51
autor: KazikMigdalski
Witajcie, nie wiem czy w dobrym dziale lokuje moje pytanie. Mozliwe ze powinno byc w 'rezanie' lub 'airbag'

W mojej setce mam poduszki powietrzne i chciałbym wymienić kierownicę na taką jak na zdjęciu:

Obrazek

Jak widzicie jest z poduszką powietrzną, facet mówi ze u niego poduszek nie było więc nie podpinał. Czy u mnie będę mógł to podpiąć jako że mam ori poduszki powietrzne? Nie chciałbym żeby mi się kontrolka świeciła :-/

: 2017-04-07, 06:42
autor: Butterbean
Zależy czy nic nie majstrował.o ile pamietam to da sie to zrażać pod twoja taśmę.robilem tak chyba dla casiana.troche zezby jest.

: 2017-04-07, 06:49
autor: KazikMigdalski
Ok, znaczy musze sie przyjrzec czy nie jest nakombinowane i jesli sam nie podołam to bede wolac o pomoc. :ok:
A w ogole to jest kwestia wtyczki? Czy taśmę trzeba przekładać ze starej kierownicy do eskowej?

: 2017-04-07, 08:38
autor: Butterbean
Trzeba przekładać taśmę.

: 2017-04-07, 08:45
autor: rychu1717
KazikMigdalski, Wydaję mi się że tą poduszkę miał jako atrapę , a co do mocowania to nie wiem czy tam jest gruby czy mały gwint, Natomiast tak jak mówi Butterbean, wszystko się da zrobić wystarczy trochę chęci :ok:
Ja do swojego zakładałem z 3 sline gdzie taśma jest sporo większa i połączona z pająkiem, i musiałem dodatkowo przerabiać nowe przejścia dla kabli oraz trochę spawać bo kierownica za głęboko siadała i dociskała za bardzo taśmę. W razie czego też podpowie :ok:

Poglądowo tak to wyszło
Obrazek



Obrazek

: 2017-04-07, 08:59
autor: gitmar
To i ja się podłączę pod pytanie....W swojej eSce mam zwykłą skórzaną czteroramienną kierę. Jeśli będę chciał założyć 3-ramienną Pro Line Sport (bo tak się to nazywa a nie S-line :) ) to muszę coś rezać czy podejdzie P&P :?:

: 2017-04-07, 09:23
autor: drmort
gitmar, KazikMigdalski,

kiera Pro Line Sport do A6/S6 powinno podejść P&P - taśma jest taka sama - kwadratowa
problemy pojawiają w 100/S4 gdyż tam taśma była okrągła, więc lepiej przełożyć również obudowę kolumny

link do manuala po angielsku
12v.org/urs/UrS4SportSteeringWheelConversion.pdf

: 2017-04-07, 09:49
autor: Butterbean
Do 100 jesli zaczniesz wkładać obudowę to i tak musisz zmienić pająk bo jest z większa dziura.jak pająk to i kolumnę kierownicy..
Reasumując-kiere z duża dziura z a6c5 da sie założyć do a6c4kiere z mała dziura-a4przedlift i np a6c4 da sie zwężać pod taśmę okrągła i założyć do 100 c4

: 2017-04-07, 12:16
autor: KazikMigdalski
Dziękuję za odpowiedzi, cieszę się że temat ruszył mocniej z kopyta :mrgreen:
Przez telefon dowiedziałem się że kierownica którą zamierzam nabyć ma jak pisze Butter 'dużą dziure' i facet miał jakąś przejściówkę na mniejszą dziure. Martwie się tylko że kupie i nie będę mógł założyć ale może z Waszą pomocą dam rade w razie czego coś ulepić :ok: W każdym razie jeździła ona dotychczas w setce c4

Aha i zapomniałem że dostałem jeszcze dwa zdjęcia, może poznacie jaki to wieloklin:

Obrazek


Obrazek

: 2017-04-07, 15:04
autor: LukQQu
gitmar pisze:To i ja się podłączę pod pytanie....W swojej eSce mam zwykłą skórzaną czteroramienną kierę. Jeśli będę chciał założyć 3-ramienną Pro Line Sport (bo tak się to nazywa a nie S-line :) ) to muszę coś rezać czy podejdzie P&P :?:
Ja u siebie w A6 miałem 4-ramienną i bez żadnych problemow zmieniłem na 3-ramienną, wszystko pasowało idealnie.

: 2017-04-09, 20:16
autor: gitmar
LukQQu pisze:
gitmar pisze:To i ja się podłączę pod pytanie....W swojej eSce mam zwykłą skórzaną czteroramienną kierę. Jeśli będę chciał założyć 3-ramienną Pro Line Sport (bo tak się to nazywa a nie S-line :) ) to muszę coś rezać czy podejdzie P&P :?:
Ja u siebie w A6 miałem 4-ramienną i bez żadnych problemow zmieniłem na 3-ramienną, wszystko pasowało idealnie.
Dokładnie tak. Kiera już przełożona i wsio ok :ok: