Cześć czy ktoś z was zakładał już kierownice z s2 do swojej C4. Kiedyś miałem identyczny problem w 80 rozwiązaniem było zakup odpowiedniej obudowy pająka. Wieloklin pasuje problem jest w tym że niema jak połączyć kabelka klaksonu kierownicy z s2 z obecną obudową pająka, a także w tym że naba kierownicy styka się z górną obudową pająka, być może istnieje obudowa pająka np z audi 100 bez airbagu z pierścieniem (ścieżką po której prowadziłby się pin klaksonu z kierownicy. Poniżej zamieszczam zdjęcia przedstawiającd jak rozwiązałem problem w 80 oraz jak wygląda to w a6. Pozdrawiam
[C4 - Avant] montaż kierownicy s2
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
setka ma obudowe do ktorej zalozysz ta kierownice.jest plaska jak w 80.ma rowniez pierscien klaksonu.wady:
pozbywasz sie airbaga.
pozbywasz sie regulacji kierownicy-czaaaasami udaje sie znalezc rarytas czyli regulowana kolumne od 100 wtedy obudowa pasuje do kiery oraz jest regulacja.
pozbywasz sie odbijania kierunków.
dwie pierwsze zeczy sa oczywiste.
ostatnia-sa rozne srednice pierscieni z tym jezyczkiem.w tej kierownicy jest mneijsza srednica i jesli wogole sie zmiesci to nie bedzie zaczepiac o element wlacznika wylaczajacy kierunkowskaz po powrocie ze skretu.
ja?probowalbym dostosowac kierownice do tej tasmy.srednice zewnetrzna naby od dolu dopasowac do srednicy wewnetrznej tasmy kwadratowej.potem zastosowac odpowiedni dystans i skrecic tak zeby tasma sie obracala z kiera.bedzie klakson.beda kierunki bo beda dzialaly z tasmy plastikiem.pozostaje ori obudowa pajaka.
pozbywasz sie airbaga.
pozbywasz sie regulacji kierownicy-czaaaasami udaje sie znalezc rarytas czyli regulowana kolumne od 100 wtedy obudowa pasuje do kiery oraz jest regulacja.
pozbywasz sie odbijania kierunków.
dwie pierwsze zeczy sa oczywiste.
ostatnia-sa rozne srednice pierscieni z tym jezyczkiem.w tej kierownicy jest mneijsza srednica i jesli wogole sie zmiesci to nie bedzie zaczepiac o element wlacznika wylaczajacy kierunkowskaz po powrocie ze skretu.
ja?probowalbym dostosowac kierownice do tej tasmy.srednice zewnetrzna naby od dolu dopasowac do srednicy wewnetrznej tasmy kwadratowej.potem zastosowac odpowiedni dystans i skrecic tak zeby tasma sie obracala z kiera.bedzie klakson.beda kierunki bo beda dzialaly z tasmy plastikiem.pozostaje ori obudowa pajaka.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-11-01, 14:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
dziękuje za pomoc, będzie rzeźba, mam jeszcze dwie kierownice jedną z 80 4 ramienną z jaśkiem ona też posiada taśmę ale wbudowaną wewnątrz kierownicy nie tak jak w a6 c4 na zewnątrz kwadrat z taśmą w środku, oraz eSkową która jest popularna ale mi nie pasuje do wnętrza C4. Mając tyle kier może uda się coś skleić