Witam,
Jak zdjąć tylną klapę w avancie?
Wiadomo 4 śruby na zawiasach.
Ale co z kablami po lewej stronie, czy trzeba rozwalać całą wiązkę aby je pojedyńczo przeciągnąć przez przelotkę czy jest może (oby) gdzieś ukryta wtyczka?
Ktoś wcześniej zmieniał klapę ale oczywiście przeciął wiązkę w przelotce.
[A6-AVANT.] zdejmowanie tylnej klapy
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Mam je też już drugi raz do zrobienia Za pierwszym razem były w gumie polutowane i w koszulkach ale po paru latach zaczeło się rozłazić, doszło do tego że ostatnio podczas jazdy musiałem się zatrzymać i wyjąć żarówkę od przeciwmgielnych bo się świeciło cały czas Teraz mam zamiar wstawić nowe grubsze kable + wszystko jakimś smarem zabezpieczyć i nową gumę, na parę następnych lat może wystarczy
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-04-22, 22:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wlkp
Do ściągnięcia klapy teoretycznie można porozpinać kostki w klapie i wyciągnąć całą wiązkę z klapy.
Prawie mi się to udało ale utknąłem na kablach do podświetlenia tablicy, jest do nich słaby dostęp plus wszystko zardzewiałe. Musiałbym rwać silnik wycieraczki i pewnie klamkę żeby sięgnąć wtyczek.
Opuściłem. Ostatecznie połatałem tylko połamane kable, niestety na wysokości przelotki więc pewnie to rozwiązanie tymczasowe.
Faktycznie ta przelotka to słaby punkt, u mnie tam było zwarcie na kablach od centralnego zamka.
Prawie mi się to udało ale utknąłem na kablach do podświetlenia tablicy, jest do nich słaby dostęp plus wszystko zardzewiałe. Musiałbym rwać silnik wycieraczki i pewnie klamkę żeby sięgnąć wtyczek.
Opuściłem. Ostatecznie połatałem tylko połamane kable, niestety na wysokości przelotki więc pewnie to rozwiązanie tymczasowe.
Faktycznie ta przelotka to słaby punkt, u mnie tam było zwarcie na kablach od centralnego zamka.
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Najlepiej chyba wstawić porządne kable ale nie ze sklepu, tylko z jakiejś starej wiązki silnikowej i powstawiać grubsze, porządnie polutować i nasmarować miejsce pracy kabli w jakimś smarze lub talku do przewodów.
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest