[A6 C4] Jaki pobór w stanie spoczynku

mate1957
Mechanik
Mechanik
Posty: 121
Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

[A6 C4] Jaki pobór w stanie spoczynku

Post autor: mate1957 »

Czy ktoś wie ile pobiera auto prądu w stanie spoczynku? A6c4 2.5 tdi. Tzn zamknięte drzwi itp ale nie zamknięte z pilota, kluczyki zabrane. (nie zamykam bo stoi w garazu). Podejrzewam że będzie to wartość w granicach kilkudziesięciu mA. Bo coś zawsze podtrzymania itp wezmą ale może ktoś coś wie więcej, bardziej dokładnie.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

wejdz do bagażnika i zamknij klape lub włóż telefon z nagrywaniem kamery i zobaczy czy czasami lampka w bagażniku nie świeci sie non stop to czesto sie zdarza.
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Średnio w normalnym aucie nie powinno przekroczyć 100mA, ale pamiętaj, że aby zmierzyć tą wartość musisz chwile poczekać od wyłączenia zapłonu i zamknięciu drzwi. Komputer i inne urządzenia pobierające prąd dopiero po chwili przejdą w stan uśpienia. Moze nawet po paru minutach.
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
mate1957
Mechanik
Mechanik
Posty: 121
Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: mate1957 »

Lampka nie świeci to już sprawdziłem na początku. Podejrzewam ze moze mam tak kiepski akumulator ale jeszcze sprawdze po kilku minutach jaki jest pobor bo zaraz po zamknieciu jak zgasnie lampka to mam 30 - 40 mA
mate1957
Mechanik
Mechanik
Posty: 121
Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: mate1957 »

Chyba winny jest akumulator. Ma już około 5 lat i pewnie po prostu już się poddał. Siedziałem z podłączony amperomierzem z 10 minut i cały czas prąd był w granicach 40 mA. Co minute byl delikatny pik na okolo 70 mA ale to taki że ledwo go miernik zdążył wychwycić jak nie trudno się domyślić zegarek wskazowkowy zmienia godzine o minute stąd ten pik. Chyba temat jest prosty. Pojadę jeszcze do gościa który mierzy akumulatory pod kątem pradu rozruchowego itp ale to tylko myślę formalność. Teraz kwestia ile amper i ile pradu rozruchowego mial fabryczny aku no i oczywiscie jakie miał wymiary głównie wysokość. Dzięki za pomoc panowie. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”